Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Mam takie pytanie , jak sprawdzić silniczek krokowy czy jest sprawny ? Czy przez niego może być większe spalanie na benzynie i gazie ? gaz nie sekwencja ! . Benzyny mi jara z 35 na 100 , gazu 20 :| A silnik 2.0 . Ogólne ten silniczek cały czas brzęczy i jak jego rozebrałem to był tak troszkę otwarty i jak jego śrubokrętem przekręcałem w środku to im bardziej przekręcałem , tym mniej brzęczał , tak jak bym jego wyłączał .

 

Co to może oznaczać?

 

Pozdro

Sebo

Opublikowano

U gazownika byłem , nawet u dwóch bo myślałem , że ten pierwszy jest lipny i wyregulowany jest idealnie .

 

O to chodzi , że na gazie samochód chodzi jak by na ,,ssaniu'' ma wyższe obroty i dlatego myślę , że ten krokowy mógł paść ? Może przez niego być większe spalanie ? i czy powinien on tak działać jak wyżej napisałem ?

 

I jeszcze jedno pytanko , czy jak mam u Siebie krkowy tego typu :

http://moto.allegro.pl/silniczek-krokowy-bmw-e34-2-5-i1357234897.html

 

A mam ogólnie silnik 2.0 ( możliwe , że ktoś z przekłądki po prostu ten założył bo był przedtem 2.5 )

 

Czy będzie ten pasował i grało wszystko :

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=1345177797

Opublikowano
Kolego miałem kiedys podobny przypadek w E36, okazało się że winny był krokowiec. Sprawdzić go możesz przez odłączenie bądz sprawdzenie oporu na stykach. Jeśli go odłączysz i będzie lepiej to krokowiec prawdopodobnie do wymiany. Ale może byc też przepływomież, on często siada przy gazie, zwłaszcza jak są jakieś kichnięcia. Pozdrawiam
Opublikowano

Podłącze sie do tematu, podobny problem u mnie wystepuje a mianowicie na zimnym silniku wolne obroty są i chodzi równo w granicy około 800 obr, ale jak się auto zagrzeje to wolne obroty są, ale co chwile spdaja do około 400-500 obr znów się dzwigną i tak w koło.

Próbowałem na zapalonym silniku odłączyć krokowy i nie było różnicy czy podłączony czy też nie bez zmian.

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
jak rozumiem miałes zmieniany motor z 2.5 na 2.0.Jeżeli nie został zmieniony osprzęt silnika na także z 2.0 to nie dziw sie ze tyle pali

 

 

pytanie brzmi jaki ma silnik. jezeli zmiany byly w z m20b25 na m20b20, to nie wydaje mi sie, ze trzeba jakis osprzet zmieniac. w lipcu ze szwagrem, robilem przekladke z m30b35 na m30b30. wyjelismy stary, wlozylismy nowy i auto bez problemu jezdzi do dzisiaj.

 

jezeli kolega mial swapa w obrebie vanosow, to ja sie nie wypowiadam, bo nie mam o tym bladego pojecia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.