Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kupiłem silnik M60B40 i zamierzam go rozebrać i wszystko sprawdzić, co powinienem sprawdzić :?: :?: , co jest takiego szczególnego :?: :?:
Opublikowano
jezeli silnik chodzi to po co go rozbierac i sprawdzac chyba po to zeby wymieniac wszystkie czesci mowa o ukladzie tlokowo korbowym gdyz samo rozebranie obejrzenie i zlozenie skraca zywotnosc silnika poniewaz czesci takie jak pierscienie i panewki nie trafia idealnie na swoje miejsce gdzie wczesniej pracowaly w zwiazku z tym od nowa musza sie docierac i zuzywac szybciej
Opublikowano

Na 100% sprawdź śruby pompy oleju. Prawie u wszystkich się odkręcają.

 

Jeśli chcesz rozebrać cały silnik czego nie polecam jeśli się nic nie dzieję to głowice do szlifierza, sprawdzenie wszystkich zębatek i łąńcuchów, stan panewek, wymiana wszystkich uszczelek i zimeringów, odkręcenie i przyklejenie zaślepek fabrycznych.

Same klamoty to pewnie koło tysiąca z nowymi szpilkami.

Opublikowano
zdejmij pokrywy głowic,zobacz stan wałków,łańcucha.Wymień uszczelki,fajki na cewkach.Odkręc miske i dokręć pompe oleju.Wymień kompletne uszczelnienie silnika.Więcej nie ma sensu robić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.