Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jezeli jest tak jak w e46 to sciagasz kolo,latareczka i przez otwor na srube w piascie chyba na godzinie trzeciej jest taki trybik ,ktory mozna obkrecac np malym wkretakiem,tylko musisz wyczuc w ktora strone,az kolo poczuje opor wtedy troche poluzowac.Wajche recznego zaciagnac o jeden zabek i zobacz czy kolo sie obraca jezeli tak powtorzyc operacje(po zaciagnieciu recznego o jeden zabek moze juz sie zapalic kontrolka recznego)
Opublikowano
Jezeli jest tak jak w e46 to sciagasz kolo,latareczka i przez otwor na srube w piascie chyba na godzinie trzeciej jest taki trybik ,ktory mozna obkrecac np malym wkretakiem,tylko musisz wyczuc w ktora strone,az kolo poczuje opor wtedy troche poluzowac.Wajche recznego zaciagnac o jeden zabek i zobacz czy kolo sie obraca jezeli tak powtorzyc operacje(po zaciagnieciu recznego o jeden zabek moze juz sie zapalic kontrolka recznego)

 

 

U mnie E60 LCI trybik jest na godz. 6 i tak się właśnie podciąga :mrgreen:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Jezeli jest tak jak w e46 to sciagasz kolo,latareczka i przez otwor na srube w piascie chyba na godzinie trzeciej jest taki trybik ,ktory mozna obkrecac np malym wkretakiem,tylko musisz wyczuc w ktora strone,az kolo poczuje opor wtedy troche poluzowac.Wajche recznego zaciagnac o jeden zabek i zobacz czy kolo sie obraca jezeli tak powtorzyc operacje(po zaciagnieciu recznego o jeden zabek moze juz sie zapalic kontrolka recznego)

 

rozumiem, że trzeba to zrobić po obu stronach

 

pozdrawiam

Opublikowano
Jezeli jest tak jak w e46 to sciagasz kolo,latareczka i przez otwor na srube w piascie chyba na godzinie trzeciej jest taki trybik ,ktory mozna obkrecac np malym wkretakiem,tylko musisz wyczuc w ktora strone,az kolo poczuje opor wtedy troche poluzowac.Wajche recznego zaciagnac o jeden zabek i zobacz czy kolo sie obraca jezeli tak powtorzyc operacje(po zaciagnieciu recznego o jeden zabek moze juz sie zapalic kontrolka recznego)

 

rozumiem, że trzeba to zrobić po obu stronach

 

pozdrawiam

 

 

Zgadza się kologe. Dla każdego tylnego koła oddzielnie :cool2: .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
najlepiej zaciągnąc śrubka regulacyjną na maxa aż koło zablokuje i popuścic z obu stron tak sam po dwa pełne ruchy śrbokrętem w zakresie możliwości oczywiście, nawet jak po tym delikatnie szura to po paru zaciągnieciach przestanie a ręka będzie murowana na trzy zabki
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Zgadza się kologe. Dla każdego tylnego koła oddzielnie :cool2: .

 

obydwa koła muszą być w górze, czy można podciągnąć jedno, a potem drugie ?

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na pewno powinno byc uniesione, żeby miec możliwośc obrócenia kołem, najpierw jedno potem drugie to logiczna kolejnośc, ciężko byc przy obu kołach w tym samym czasie :)
Opublikowano
czy u was też sie tak dzieje, ze np pierwsze zaciągniecie ręcznego na światłach jest bardzo wysokie a następne już niżej łapią?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
A przy ręcznym jak się zdejmie mieszek to też nie ma przypadkiem regulacji? Bez zdejmowania koła, dwie śruby do regulacje prawego i lewego koła?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A przy ręcznym jak się zdejmie mieszek to też nie ma przypadkiem regulacji? Bez zdejmowania koła, dwie śruby do regulacje prawego i lewego koła?

w e60 podobno juz tego nie ma oszczednosci sie wdarły

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.