Skocz do zawartości

320d-150km, odpalanie na ciepłym silniku.


Diablo16

Rekomendowane odpowiedzi

Zauważyłem, że moja bmka im jest silnik bardziej nagrzany to musi coraz dłużej kręcić rozrusznik. Na zimnym nie ma problemu 1-2 sekundy i pali, a gdy jest ciepła, kiedy wskazówka od temperatury jest po środku skali to coraz dłużej nieraz nawet ok 15 sekund kręci.Raz nawet miałem taki przypadek, że próbowałem ja odpalić przez 5 minut i to bezskutecznie kręciła rozrusznikiem ale nie chciała zapalić i trzeba było ją pchnąć. Nie wiem o co jej chodzi jak ktoś wie coś w tej sprawie albo miał podobny problem niech pisze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że moja bmka im jest silnik bardziej nagrzany to musi coraz dłużej kręcić rozrusznik. Na zimnym nie ma problemu 1-2 sekundy i pali, a gdy jest ciepła, kiedy wskazówka od temperatury jest po środku skali to coraz dłużej nieraz nawet ok 15 sekund kręci.Raz nawet miałem taki przypadek, że próbowałem ja odpalić przez 5 minut i to bezskutecznie kręciła rozrusznikiem ale nie chciała zapalić i trzeba było ją pchnąć. Nie wiem o co jej chodzi jak ktoś wie coś w tej sprawie albo miał podobny problem niech pisze.
cos w kompie yego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Wymieniłem czujnik na nowy i zrobiło się na odwrót na ciepłym chwila i pali, a na zimnym trzeba kręcić z 5-10 sekund.Do tego dzisiaj już wcale nie chce odpalić, zarówno na nowym jak i na starym czujniku, kręci ale nie może załapać.już sam nie wiem o co jej chodzi.Jak ktoś ma jakiś pomysł niech pisze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Koledzy nadal borykam się z tym problemem, czujnik zostawiłem stary no niby pali tylko co jakieś 20 odpaleń trzeba na pych.Dzisiaj próbowałem odpalić i nie da rady, podłączyliśmy z kumplem pod komputer, wykasowaliśmy błędy, próbowaliśmy odpalić i patrzyliśmy wskazania komputera i wartość ciśnienia paliwa na szynie cr wynosiła najpierw 4, a później 6.Teraz mam pytanko ile powinna wynosić wartość podczas odpalanie, bo ta wydaje mi się za mała i może wina leże po stronie czujnika ciśnienia paliwa na szynie cr, bądź pompka paliwa padła.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czujnik kupiłeś nowy ze sklepu czy używkę z allegro? Miałem ten sam problem co Ty kupiłem nowy ori ale źle zamontowałem, nie zwróciłem uwagi że został mi w tej dziurze po czujniku stary oring i nowy czujnik założyłem z nowym oringiem. Auto dalej ie chciało palić. Sprawdz czy u Ciebie jest wszystko ok

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalny czujnik kosztuje 500 zł, zakładałem nowe zamienniki na jednym wcale nie odpaliła, na drugim paliła podobnie jak na starym więc go oddałem. Muszę się upewnić czy to na pewno czujnik, bo 500 zł to trochę kasy jest. A może pompka jest walnięta bo głośno ją słychać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dzisiaj test przelewowy wtrysków,podpiąłem wężyki i skierowałem do butelek, próbowałem ją odpalić ale nie dało rady, w trzech butelkach nic nie było a w jednej z drugiego wtrysku naleciało ok. 20ml. ropy. Czyli chyba ten drugi wtrysk jest do regeneracji bo przez niego nie ma ciśnienia na szynie i dlatego nie odpala??Ile może kosztować regeneracja wtrysków, i jak polecacie sprawdzić wszystkie cztery i regenerować czy tylko ten jeden??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

również miałem taki problem, że moje autko na ciepłym silniku miało problem z odpalaniem i trzeba było kręcić dosyć długo. Gdy podłączałem autko pod komputer wyskakiwał błąd ciśnienia na szynie CR. Na początek wymieniłem czujnik ciśnienia na szynie, żeby sprawdzić czy nie jest walnięty. Gdy się okazało, że to nic nie dało pojechałem do serwisu diesla i 3 wtryski przelewały. Regeneracja kosztowała jakoś 900zł z tego co pamiętam. Koszt nowych wtrysków z tego co pamiętam kształtował sie kolo 2400zł razem z kodowaniem. Przed regeneracją autko miało normalną moc i wszystko było okej. Po regeneracji autko zauważalnie straciło na mocy ale z odpalaniem nie było żadnych problemów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu wczoraj odpaliła, silnik pracował ok. minuty, do trzech butelek naleciało ok. po 5 ml. ropy, a do czwartej butelki z drugiego wtrysku ok. 250 ml., ropa leciała ciurkiem z tego wtrysku. Tylko nie wiem czy od wtrysku nie chce odpalać na zimnym za pierwszym razem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam! Mialem ten sam problem do dzisiaj. Na zimnym palil w miare dobrze na cieplym dlugo krecil. Lały wtryskiwacze 1,3 i 4. I ten czwary najgorzej, przez chwile cala buteleczka. Regenerowalem wszystkie 4 (tak dla pewnosci). Samochod odpala po 0,5 sekundy na cieplym i zimnym. Przyspieszenie duzo wzroslo. Bardzo dobrze ciagnie od dolu i latwiej sie rusza, bynajmniej dla mnie.
E46 320d sedan black
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do gościa co regeneruje wtryski i powiedział mi żeby przywiózł wszystkie cztery, bo powiedział, że trzeba wszystkie sprawdzić i jak robić to już konkretnie.Tak więc ten jeden lał najgorzej, a reszta też już się nie mieściła w tolerancji, regeneruje wszystkie.Kolego ile Cię kosztowała regeneracja wszystkich czterech?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

ja mam 320d 136km

i problem wygladal tak

padl bendix w rozruszniku

wczesniej palila na dotyk

kupilem nowy uzywany rozrusznik na alledrogo

mechanik zamienil i auto zapalilo po killlku sekundach

krecenia,silnik byl mozna powiedziec jeszcze goracy

i tak zaczęly sie problemy na zimny -5 do +10

palil mozna powiedziec odrazu lecz jak silnk zlapal swoja temperature

bardzo ciężko bylo odpalic , cos jak u Ciebie.

Oddałem stary rozrusznik do regeneracji wsadzilem go zpowrotem i pali od dotknięcia

na zimnym a na cieplym jeszcze lepiej.:D

Czytalem na forum iz jakis kolezka miał tak jak ja(ciezko palil na cieplym) powymieniał dużo rzeczy

a problem dopiero zniknął po regeneracji rozrusznika

Tylko że u mnie to było dosc oczywiste bo po wymianie rozrusznika zaczęły się problemy.

Może cos to pomoże pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Tak jest kolego, niektóre nadają sie ale na złom, u mnie nie były takie złe jeden lał bardzo a reszte już nie mieściła sie w normach. Koszty sa różne zależy czy wymienia końcówkę czy uszczelnienia, albo wszytko razem to oczywiącie więcej kasy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.