Skocz do zawartości

baranowski

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 320d e91
  • Lokalizacja
    Opolskie

Osiągnięcia baranowski

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. No niestety taki mamy kraj. W ciągu 5 lat byłoby to już drugie auto, które by mi skradziono w tym samym miejscu.
  2. Witam, w nocy z poniedziałku na wtorek złodzieje próbowali ukraść moje BMW. Stało jedyne 12h na parkingu a ja nieświadomy rano idąc do auta niczego się nie spodziewałem. Normalnie otworzyłem drzwi z pilota i ku mojemu zdziwieniu zauważyłem, że zaślepka od wtyczki komputera leżała na dywaniku. Wtedy już wiedziałem o co chodzi - ktoś był w środku. Auto normalnie odpaliło, na szczęście, ale po wyjściu zorientowałem się, że jeszcze wkładka zamka jest całkowicie rozwiercona. Teraz pytanie: jak myślicie co zrobić aby auto ponownie zabezpieczyć przed kradzieżą? Oczywiście auto ma AC a rzeczoznawca pewnie wyceni mi tylko wkładkę i nową klamkę. Chciałbym walczyć o więcej i przeprogramować wszystkie sterowniki bo pewnie chłopaki zgrali sobie co tam chcieli aby dorobić sobie kluczyk. Ciekawe też jest to czy to byli amatorzy którzy nie dali rady odjechać czy po prostu szykowali sobie auto na drugi strzał. Wszystkie pomocne rady mile widziane.
  3. Rok temu jak rozbiłem swój samochód z winy innego kierowcy a on uciekł z miejsca zdarzenia na początku zgłosiłem szkodę ze swojego AC (jestem ubezpieczony w UNIQA). Przyjechał rzeczoznawca, zrobił kosztorys na oryginalnych częściach BMW (koszt naprawy opiewał na 100 tysięcy złotych !). Oczywiście była to szkoda całkowita i chcieli mi wypłacić odszkodowanie po wycenie samochodu przed kolizją i odjąć od tego wartość wraku, który mi zostawał. Ale co się okazało po prawie miesiącu nasza sprytna policja znalazła sprawce (mając ode mnie markę samochodu sprawcy, model i praktycznie cały numer rejestracyjny) i zatrzymałem wypłatę odszkodowania ze swojego AC oraz zgłosiłem szkodę z OC sprawcy. Oczywiście cała procedura zaczęła się od nowa, czyli rzeczoznawca z PZU (sprawca był tam ubezpieczony) itp. Oczywiście jak powiedziałem rzeczoznawcy z PZU, że już mi UNIQA wszystko wyceniła, przestał on robić zdjęcia i powiedział, że wezmą cała wycenę od mojego ubezpieczyciela. Wszystko skończyło się tak, że otrzymałem satysfakcjonujące mnie ubezpieczenie nie tracąc przy tym żadnych zniżek a UNIQA ściągnęła sobie cała kwotę regresem od PZU
  4. Witam, wrzuciłem na serwer rozpiskę bezpieczników tutaj masz link: http://www.speedyshare.com/files/29298120/Bezpieczniki.docx z tego co widzę to bezpiecznik nr 67 jest od nawiewu. Pozdrawiam
  5. Ja posiadam z BMW z data produkcji 28.06.2007 i również rura wydechowa w dół skierowana.
  6. Witam, przestawiam Wam mojego skromnego turaska. Został on wyprodukowany w 2007-06-28. Zakupiłem go w roku 2010 jako 3 letnie autko z przebiegiem dosyć sporym (ale jakby nie patrzeć realnym...) bo 170 tys. km. Autko zostało sprowadzone z Belgii, no i oczywiście ma ograniczenie mocy do 150KM. Generalnie jest to pospolita seria. Jeśli chodzi o wyposażenie to fajerwerków nie ma:) Oprócz nawigacji PROFESSIONAL i skóry nic nadzwyczajnego nie ma... Jeśli chodzi o mnie to nie mam zamiaru nic ruszać tylko zmieniłbym felgi. Ale nie zrobię tego ponieważ autkiem przeważnie jeździ moja żona i czasami nie wychodzi jej parkowanie a poza tym musiałaby mocniej trzymać kierownice ze względu na większy rozmiar kół. Przedstawiam parę fotek: http://images45.fotosik.pl/920/e7b5dcc3934b00b5med.jpg http://images40.fotosik.pl/900/9213d3b89c84e49fmed.jpg http://images47.fotosik.pl/918/adc945e6cb61f934med.jpg http://images40.fotosik.pl/900/1586faf45552e8ffmed.jpg http://images45.fotosik.pl/920/1ffb21b015a0432emed.jpg http://images40.fotosik.pl/900/cb28e65ce3b4f7f3med.jpg http://images47.fotosik.pl/918/ca4c6836babd350cmed.jpg http://images47.fotosik.pl/918/9c2ea7a2c2508295med.jpg http://images50.fotosik.pl/918/ff6b8dbfc141669amed.jpg http://images46.fotosik.pl/866/170322521261d99amed.jpg http://images47.fotosik.pl/918/4c54e8bf054797famed.jpg http://images38.fotosik.pl/897/b9b9816a57413f24med.jpg
  7. Witam, Ja proponuje postąpić tak: Zamieścić w hostingu ImageShack http://imageshack.us/ Wchodząc na stronę i wybierając BROWSE masz możliwość wyboru danego zdjęcia z dysku. Następnie otrzymujesz bezpośredni link do zdjęcia. Wstawiasz go tutaj na forum miedzy: ........ i powinno byc okej. Tutaj jeszcze masz wątek z forum na ten temat: viewtopic.php?f=36&t=85275 Pozdrawiam
  8. Kolego popraw linki do zdjęć bo się nie wyświetlają.
  9. Popraw link do zdjęcia bo się nie wyświetla. Pozdrawiam
  10. Sygnał, który pika przy przekroczeniu pewnej prędkości można przestawić. Ja u siebie np dałem na 250km/h i raczej nie grozi mi żeby pikało :) w menu idriva znalazłem taką opcję ale teraz nie przypominam sobie gdzie. A jeśli chodzi o pasy to tak jak kolega pisze wyżej.
  11. Witam, ostatnio tez miałem przygodę i niestety zderzak oberwał i został wgnieciony. Robiłem wycenę ze swojego AC gdyż nie miałem innego wyjścia...ale do sedna. Oczywiście przyjechał do mnie rzeczoznawca z UNIQA (tam posiadam ubezpieczenie), zrobił oględziny, zdjęcia itp. Po jakiś 2 tyg dostałem kosztorys w którym zacytuję: " Maksymalna akceptowana kwota netto po udokumentowaniu naprawy 2 841,30/ BMW Zderzak, przód wy- /zamontować" Do tego jeszcze niżej policzone lakierowanie: "Zderzak przedni 182,85" Tak więc za sam zderzak wyszło coś około 3tys. Radzę sie nie zgadzać i poczekać aż rzeczoznawca łaskawie ruszy swoje cztery litery i przyjedzie zrobić oględziny tak jak należy. Pozdrawiam
  12. Witam, kiedyś miałem taki sam problem w swoim touringu e46. Skorzystałem z tej recepty i dałem rade sam to zrobić bez żadnych kosztów. Podejrzewam, że w e91 jest ten sam system. Link do tematu: viewtopic.php?f=15&t=77333&hilit=e46+wycieraczka
  13. również miałem taki problem, że moje autko na zimnym silniku paliło "od strzała" a na ciepłym silniku miało problem z odpalaniem i trzeba było kręcić dosyć długo. Gdy podłączałem autko pod komputer wyskakiwał błąd ciśnienia na szynie CR. Na początek wymieniłem czujnik ciśnienia na szynie, żeby sprawdzić czy nie jest walnięty. Gdy się okazało, że to nic nie dało pojechałem do serwisu diesla i 3 wtryski przelewały. Regeneracja kosztowała jakoś 900zł z tego co pamiętam. Koszt nowych wtrysków z tego co pamiętam kształtował sie kolo 2400zł razem z kodowaniem. Przed regeneracją autko miało normalną moc i wszystko było okej. Po regeneracji autko zauważalnie straciło na mocy ale z odpalaniem nie było żadnych problemów.
  14. Witam Panowie, ciekawi mnie czy jest możliwa wymiana podłogi w bagażniku aby zamienić ten schowek (nr 14 na schemacie http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VU31&mospid=48831&btnr=51_6028&hg=51&fg=65) na taką wnękę na koło dojazdowe? Trochę mi się nie uśmiecha wozić ciągle dojazdówki tak "luzem" w bagażniku... Przerabiał może ktoś coś takiego i czy w ogóle jest możliwe zamówienie takiej podłogi w ASO ? Odrazu zaznaczam, że wiem ze mój samochód jest przystosowany do opon RF i proszę mi o tym nie przypominać :) mam swoje zdanie na ten temat.
  15. również miałem taki problem, że moje autko na ciepłym silniku miało problem z odpalaniem i trzeba było kręcić dosyć długo. Gdy podłączałem autko pod komputer wyskakiwał błąd ciśnienia na szynie CR. Na początek wymieniłem czujnik ciśnienia na szynie, żeby sprawdzić czy nie jest walnięty. Gdy się okazało, że to nic nie dało pojechałem do serwisu diesla i 3 wtryski przelewały. Regeneracja kosztowała jakoś 900zł z tego co pamiętam. Koszt nowych wtrysków z tego co pamiętam kształtował sie kolo 2400zł razem z kodowaniem. Przed regeneracją autko miało normalną moc i wszystko było okej. Po regeneracji autko zauważalnie straciło na mocy ale z odpalaniem nie było żadnych problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.