Skocz do zawartości

BMW e91 blad modulu CAS niezsynchronizowane sterowniki??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam poważny problem z moim autem krotko mowiac nie odpala okazalo sie ze sa rozsynchronizowane sterowniki przerozne przebiegi w kazdym z modulow. Auto prawdo podobnie bylo nieudolnie krecone. Prosze o jakies porady pomoc co robic jakies koszty kto by go postawil.
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Zawieź do ASO niech zaprogramują ci od nowa autko koszt chyba 500-600zł lub mechanik elektryk czarodziej z odpowiednim softem i masz za 200zl ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
U magikow juz stoi tydzien i sobie znim nie radza a jezeli ASO to ktore w warszawia polecice nie mialem z zadnym doczynienia a opinie po necie czytam rozne.
Opublikowano
U magikow juz stoi tydzien i sobie znim nie radza a jezeli ASO to ktore w warszawia polecice nie mialem z zadnym doczynienia a opinie po necie czytam rozne.

zabieg to podłączenie kablem auta z kompem, więc nie wymaga wiedzy tylko czasu ściągnięcia/instalcji softu, pojedź tam gdzie mają tą usługę najtaniej, ja robiłem na wakacje, najtaniej było w Inchcape ~500zł brutto i dla mojego auta 3.0d pełne programowanie trwało 7h...pozdr.

edit 1: znlazłem FV, kwota 409zł brutto, data czerwiec 2010

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Kolego AO myślisz ze w moim przypadku diagnostyka (400zl) + programowanie całego auta (700zl) go uzdrowi? już sam nie wiem co z nim robić :roll: kolega mi poleca warsztat na Mińskiej robia Audi BMW
Opublikowano
Kolego AO myślisz ze w moim przypadku diagnostyka (400zl) + programowanie całego auta (700zl) go uzdrowi? już sam nie wiem co z nim robić :roll: kolega mi poleca warsztat na Mińskiej robia Audi BMW

Kolego nie mam pojęcia, jeżeli jest to tylko kwestia braku komunikacji pomiędzy dobrymi sterownikami to wgranie nowego softu na 100% uleczy, nie musisz nawet robić diagnozy tylko umawiasz się na wgranie pełnego softu i płacisz 409zł (cena z czerwca)...jeżeli natomiast nie ma komunikacji ponieważ zepsuty jest sterownik to wgranie nic nie zmieni bo "zepsuty" sterownik bedzie tak samo "zepsuty" z starym czy nowym softem...więc zasada taka jak zawsze najpierw diagnoza następnie leczenie...udanej/szybkiej/taniej naprawy, pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jakie masz VIN'y w poszczególnych modułach ?? Są zgodne ze sobą i oczywiście z tym na kielichu ?? jeżeli nie to ja bym zaczął od przerzucenia vinu z CAS'u, jeżeli jest on prawidłowy, do pozostałych modułów. A czym sprawdzali, że pokazuje różne przebiegi ?? Miałem ostatnio u siebie e60 w którym różnica między licznikiem a modułem świateł wynosiła 2000 km i nic się z autem nie działo więc to raczej nie to. Sprawdź/każ sprawdzić nr VIN w poszczególnych modułach !!! Najszybciej zrobisz to NCS'em.
Krzysztof
Opublikowano
roznica przebiegow nie unieruchomi ci auta, albo padl modul lub cos innego albo ktos odpial np ecu i przekrecil zaplon to rozjechaly sie kody immobilizera i trzeba je zsynchronizowac na nowo. podejrzewam ze robiles auto po dzwonie i po poskladaniu nie zapala? jezeli tak to na 99,9% immo
Opublikowano

Witam VINy sie zgadzaja kielich + moduly, auto rozbite nie bylo nic nie bylo malowane choc historii nie znam. Poczatek klopotow zaczal sie jak nim wracalem po zakupie zaswiecila sie kierownica a klodka w czasie jazdy + komunikat aby nie wylaczac silnika, po zgaszeniu auto juz nie odpalilo. Wiec pomyslalem zeby zdjac mase z akum. kierowniczki juz nie byla w zamian pojawil sie samochodzi i napis servis. Mam wykaz bledow jakich sie nie udalo skasowac :

Diagnostyka sterownikow BMW EDC 16c(P)35

4A63 Manipulowany sygnal blokady odjaz.

Nieprawidlowy kod warsztatu

Diagnostyka sterownikow BMW wskaznik wielofunkc. 2.0

A54A CAS-Komunikacja

9315 Wyrównanie stanu km z blokadą dostepu/imobilaizerem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czerwona kiera z kłódką wyskoczyła podczas jazdy ?? Czym czytasz te błędy ?? Można skasować błąd w CAS ?? Jeżeli miałeś czerwoną kłóde i błędów nie można skasować to tylko programowanie całego auta. Sprawdź DIS'em ale nie v44 tylko czymś nowszym np: v57. Stare wersję DIS'a nie czytają wszystkich błędów.
Krzysztof
Opublikowano
Tak klodka wyskoczyla w czasie jazdy tylko nie czerwona tylko pomaranczowa lub zielona nie pamietam (auto z navi). Auto mi zgaslo na swiatlach z mojej winy i juz nie odpalilo. Pozniej juz w domu klodka sie zamienila na czerwona no i po odpieciu klemy klodka zniknela i rygile zaczal blokowac bo wczesniej nie dzialal. Ja tej diagnostyki nie robilem i nie wiem czym on robil i podobno bledow nie da rady skasowac z CASa bo ma wewnetrzny blad.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to znaczy wewnętrzny błąd ?? Taki którego nie można skasować ?? Jeżeli tak tzn że jest uwalony jakiś element ale który to powie Tobie ten "wewnętrzny" błąd. Chyba, że ktoś próbował adaptować np KTS'em czego nie polecam to mógł uwalić sterownik... Dowiedź się konkretów od magika u którego stoi auto. Co to za błąd, kod błędu i opis i dokładnie czym to czytał bez tego nikt Ci tu nie pomoże bo wróżenie z fusów to raczej dobre na andrzejki. Napisz skąd jesteś bo masz nie uzupełniony profil.
Krzysztof
Opublikowano
Witaj auto teraz stoi u dobrych szpeni odpalili go w 3 minuty ale po glebszym rekonesansie stwierdzili co poprzedni servis ze CAS jest uwalony i trzeba go wymienic zeby w przyszlosci nie bylo problemow. Poprostu ktos tam grzebal i narobil niezlego balaganu z przebiegami i przy okazji go zepsul. Na ta chwile nie jestem w stanie opisac szczegolow.Do auta musze zamowic nowego CASa okolo 1tys + pozniej programowanie wszystkich sterownikow 500 + kodowanie i cos jeszcze cala napraw ma kosztowac 2tys sporo:( moze ktos by poratowal jakimis znizkami na czesci w ASO?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odedzwij sie do tego gościa na gg 9792715. Kupowałem u niego jakies pierdoły i trochę części do starszych BMW kumpli. Zawsze dawał ceny niższe niż w ASO a wszystko ori.
Krzysztof
Opublikowano
Dzieki za checi ale okazalo sie ze na ten modul nie ma znizek i dzis go zamowilem za jedyne 980zl :( czas oczekiwania okolo tyg. nie liczac tych warunkow ciekawe kiedy dojdzie do tego czasu nic nie zdzialaja.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Panowie mam dokładnie ten sam problem. Nie można otworzyć samochodu z żadnego pilota.

Radio działa bez problemu.

Serwis podał diagnozę że trzeba wymienić

cały moduł.

Cena moudłu u nich 1000 zł

robocizna około 700 zł

 

Czy mógłby ktoś powiedzieć co to za numer części, ten moduł CAS?

I czy da się to gdzieś znaleźć taniej niż za 1000 zł?

  • 6 lat później...
Opublikowano

adaptacja CAS za pomocą INPY

Zaczynamy od naszego akumulatora musi być dobrze naładowany!!!

zamykamy wszystkie drzwi

podpinamy kabel uruchamiamy zapłon

1 .wybieramy silnik

2 .wybieramy model silnika (w moim przypadku dde 5.0 for m47 ,musicie znac swoj model silnika jesli korzystacie z wersji bez e 46 bmw 1 ma te same kody wybieramy nasz np dde5.0 m57 pisze version do not match malfunction possible klikamy ok)

3. wybieramy ``activate``( u mnie jest pod f5 u was moze byc inaczej )

4. wybieramy ``ews``

5. wybieramy ``reset`` wyskakoje in progres klikamy ok

6.wracamy do glownego menu czyli ; back ,back,back ;zamykamy inpa wylaczamy zaplon wyjmujemy nasze zlacze obd z gnazda przekrecamy zaplon i odpalamy ...a autko odpala :)) (WAZNE !!! zeby zrobic to w dokladnie w tej kolejnosci i nie wylaczac zaplonu ani nie wypinac obd wczesniej niz opisalem poniewaz EWS nie zresetoje sie )

po udanum zabiegu podlaczamy sie jeszce raz kasojemy blad i juz po wszystki czytamy jeszcze raz no ,,fault codes found,,,, zrobione odpala i nie ma bledow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.