Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam e34 520i z 95r w automacie, gaz niestety niesekwencyjny. Jak go kupilem, spalal mi przy deptaniu 20l, przy spokojnej jezdzie (do 3000rmp max) 16l gazu. Niestety nie wiedziec czemu, po zmianie sondy lambda - padla, i regulacji gazu (odzyskal troche mocy), przy deptaniu pali mi teraz nagle 24-25l, a przy spokojnej jezdzie 23l gazu! Jeszcze te 16-20 przezylem, ale jak mi ten zolw pali 25l to juz jest mega przesada. Macie pomysly, co moze byc powodem tego. Dodam, ze wieksze spalanie zaczelo sie w sumie jeszcze przed naprawami.
Opublikowano
Pisane gdzieś było na forum i stare patenty pomagają najczęściej. Uważaj COKOLWIEK zmienisz, sonde, przepływke itd co jest elektroniczne i ma choćby minimalny wpływ na spalanie czy pracę silnika musisz ustawić to na nowo ponieważ BMW po uszkodzeniu elementu ustawia sobie na podstawie innych działających elementów mieszankę itd. i po zamontowaniu nowej części ni diabła nie chce nauczyć się jej używać. Odepnij aku na 8 godzi (tyle trzyma pamięć) a najlepiej na noc, podepnij aku odpal auto, niech pochodzi troszkę na jałowym tak z 15min, następnie przejedż sie z 10km jak stary niedołęga czyli wolno rozpędzając po czym powtórz manewr ala kubica czyli kręcąc autkiem do czerwonego pola. Komp i sonda powinny nauczyć się nowych ustawień.
Opublikowano

Zgadzam się z powyższym. Jak zauważyłem nie zawsze potrzeba całej nocy :cool2: ale warto rozłączyć auto.

Też bym nie przesadzał z tą dziadkową jazdą. Jeździł bym normalnie a później czerwone pole parę razy. Na początku mogą falować obroty i może nie trzymać obrotów minimalnych (może trzymać np 500rpm), choć jak zauważyłem nie jest to norma

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

olej w skrzyni wymieniony

sonda wymieniona

gaz regulowany.

 

sprawdze chyba faktycznie na benzynie :/

 

PS zadam mega glupie pytanie, ale w bagazniku (tam gdzie moja poprzednia 320i miala) nie znalazlem aku, nie znalazlem tez pod maska. gdzie szukac go ??

Opublikowano

OK, aku odlaczone, rano do szkoly jade jak dziadek (6,5km) a potem do serwisu aparatow cisne ile sie da (ok 7,5km) - oczywiscie gazu nie zapinam, jade na Pb. Aku bedzie odlaczone ok 8h30min - wystarczy ?

 

PS aku bylo pod kanapa, a ja sobie przypomnialem, ze mam PL serwisowke do BMW - dostalem do auta :)

Opublikowano
Tylko i wylacznie miasto, nie ruszylem sie ani razu dalej niz centrum Warszawy (w sensie, ze do obrzerzy nie dojechalem ani razu)
Opublikowano
Witam, w takim układzie to dobry wynik, mój kolega z pracy ma Vectrę B 1.8 i po Łodzi wychodzi mu 13L/100. W takim razie usterki musisz szukać w gazie.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
No wiec kamien z serca, bo balem sie, ze to wina np. konczacego sie silnika. po prostu mi sie chyba malo oplaca gaz, bo jezdze krotkie odcinki. Bo w trasie mi pali 10-12l (gaz), na autostradach 14-15l (ok 170km/h)(gaz), a w miescie tyle, bo zimny itp. chodz po regulacji cos sie zepsulo, bo jednak palil 18-20 a nie 23-24l gazu w miescie. bede szukal jeszcze przyczyny, ale i tak kamien z serca :)
Opublikowano (edytowane)

Kolego a moze to 2.8l, a nie 2.0l to by te splanie bardziej pasowalo :]

Moj 2,0 24V na sekwencji spala 12-14l gazu (w miescie raczej nie przekracza 14l), na benzie kiedys w trasie zszedlem do 8l ale to juz nie byla jazda tylko meczarnia.

Edytowane przez danon_d
Opublikowano
Kolego a moze to 2.8l, a nie 2.0l to by te splanie bardziej pasowalo :]

Moj 2,0 24V na sekwencji spala 12-14l gazu (w miescie raczej nie przekracza 14l), na benzie kiedys w trasie zeszlem do 8l ale to juz nie byla jazda tylko meczarnia.

 

1) ZSZEDŁEM

2) Ja mam 2.8 24V, ale nie na sekwencji, no i w automacie, wiec w miescie faktycznie chyba normalnie pali. A w trasie przy normalnej jezdzie 10-11l gazu, przy 170km/h na autobanie 14-15l gazu :) Na miasto po prostu chyba robie za krotkie odcinki, zeby gaz mi sie oplacal.

Opublikowano

Dzieki za wylapanie bledziku (juz poprawilem), mam z tym problem :] A co do jazdy w miescie na krotkich odcinakch to faktycznie gazownia chyba malo oplacalna, zeby to sie zwrocilo to poprostu trzeba duzo zapitalac.

 

A co do glownego tematu to gazownik cos nie tak zrobil i dlatego lipa. Slinik ma prawidlowa temperature?? I jak odkrecisz ogrzewanie to jest cieplo w srodku??

Opublikowano
Uzywam tylko klimatyzacji, a do gazownika jade w srode na poprawe tego, co spartolil :) Silnik lapie odpowiednia temperature i trzyma ja bez problemu :)
Opublikowano
Pytam, poniewaz mialem podejrzenie co do wielkosci reduktora LPG ktory moglby byc zbyt duzy i zbyt duzo ciepla mogl pobierac dla silnika, co znowu skutkowaloby jego niedogrzaniem i praca na zwiekszonej dawce LPG. Ale jak widac nie trafilem:] Gazownik cos spartolil...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.