Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Mam BMW 316. Problem zaczął się od niedawna. Podczas jazdy nagle gaśnie mi silnik i co najlepsze nie mogę już go uruchomic. Obroty nagle spadają do zera i koniec jazdy. Nie mogę go odpalic. Sprawdzałem świece i są oki,kable zresztą też. Czasami silnik mi zgasł po przejechaniu 500m,a czasami po przejechaniu 50 km. Co to może byc?? Bo ja już nie mam pomysłu...

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Dostajesz ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Próbuje go odpalic i mam wrażenie jakby chciał pójśc,a nie może. Tylko zastanawia mnie jedno dlaczego podczas jazdy gasnie. Sprawdzałem też altelnator ale jest oki.A co do kontrolek,to wszystko się pali. Przebieg,aku,itd. Wyglada,to jakbym po prostu przekręcił kluczyk przed zapaleniem. Dodatkowo zdarzyło się tak,ze wskazówka od obrotów "szaleje" czyli lata w tą i spowrotem.
Opublikowano (edytowane)
Sprawdzałem iskrę i normalnie jest. Ponadto zauważyłem,że takie jaja się dzieją tylko jak pada deszcz.

 

deszcz wskazuje na wilgoć. Wilgoć wrogiem elektryki. Skoro masz iskrę to znaczy ze i wtryskiwacze powinny pracować. A skoro iskra jest, a wtryskiwacze pracują to znaczy ze nie ma paliwa. Sprawdź przekaźnik paliwa.

 

zacznij od tego ze wsiądź w samochód wyłącz nadmuchy, radia i inne emitatory dźwięku w kabinie. Przełącz kluczyk na zapłon i słuchaj buczenia z okolic tylnej kanapy. od przekręcenia kluczyka powinno trwać około 1-2 sekundy. Jeżeli jest buczenie to zajrzyj pod maskę i na listwie wtryskowej masz zaworek do odpowietrzania. naciśnij. jeżeli tryśnie paliwo to znaczy ze problem z wtryskiwaczami (o ile jest iskra). Jeżeli nie ma nic paliwka to zanczy ze :

1- nie ma paliwa w baku :lol:

2- pompka paliwa skończyła swój żywot (buczenie oznacza pracę silniczka pompy ale nie koniecznie musi ona pompować paliwo)

3- zatkany filtr paliwa

Edytowane przez szef_ff
Opublikowano

deszcz wskazuje na wilgoć. Wilgoć wrogiem elektryki. Skoro masz iskrę to znaczy ze i wtryskiwacze powinny pracować. A skoro iskra jest, a wtryskiwacze pracują to znaczy ze nie ma paliwa. Sprawdź przekaźnik paliwa.

 

 

 

No to będę musiał. Bo na komputerze byłem 4 dni temu i było wszystko oki. To mówisz,żeto może byc przekaźnik. W zasadzie masz rację,bo wygladało,to jakby włączało się jakieś zabezpieczenie w stylu odcięcia paliwa.

Opublikowano

deszcz wskazuje na wilgoć. Wilgoć wrogiem elektryki. Skoro masz iskrę to znaczy ze i wtryskiwacze powinny pracować. A skoro iskra jest, a wtryskiwacze pracują to znaczy ze nie ma paliwa. Sprawdź przekaźnik paliwa.

 

zacznij od tego ze wsiądź w samochód wyłącz nadmuchy, radia i inne emitatory dźwięku w kabinie. Przełącz kluczyk na zapłon i słuchaj buczenia z okolic tylnej kanapy. od przekręcenia kluczyka powinno trwać około 1-2 sekundy. Jeżeli jest buczenie to zajrzyj pod maskę i na listwie wtryskowej masz zaworek do odpowietrzania. naciśnij. jeżeli tryśnie paliwo to znaczy ze problem z wtryskiwaczami (o ile jest iskra). Jeżeli nie ma nic paliwka to zanczy ze :

1- nie ma paliwa w baku :lol:

2- pompka paliwa skończyła swój żywot (buczenie oznacza pracę silniczka pompy ale nie koniecznie musi ona pompować paliwo)

3- zatkany filtr paliwa

 

 

 

Super Dziękuję bardzo za radę...:) aaaaaa pkt.1 odpada...:D:D:D hehehe

Opublikowano

jeżęli nei bedzie buczenia to znaczy ze problem z przekaźnikiem pompy paliwa. Zwykle wymiana rozwiązuje problem.

 

zauważ ze to mortas pierwszy wpadł na pomysł przekaźnika i pompy paliwa :wink:

Opublikowano
Dzisiaj już nie sprawdzę (chociaż bym chętnie,to zrobił) bo jest za ciemno. Jutro będę działał i zobaczymy mam nadzieję,że się uda...jeszcze raz dzięki:)
Opublikowano
jeżęli nei bedzie buczenia to znaczy ze problem z przekaźnikiem pompy paliwa. Zwykle wymiana rozwiązuje problem.

 

zauważ ze to mortas pierwszy wpadł na pomysł przekaźnika i pompy paliwa :wink:

 

 

 

 

 

 

 

 

Dzięki za radę MORTAS :) żeby nie było,że nie zauważyłem;)

Opublikowano
Ja tez tak miałem że rano auto zapala ale jak przejechałem 500m a czasem 5km to obroty zaczynały szaleć że nawet gasło auto. A jak zgasło to już nie szło zapalic. Jedynie na drugi dzień jak auto ostygło to zapalał normalnie. U mnie winą był prawdopodobnie dziurawy tłumik. Bo po spawaniu go, już nie gaśnie i obroty tak nie szaleją. Sprawdż też wode w chłodnicy abyś miał tyle co trzeba.
Opublikowano
jeżęli nei bedzie buczenia to znaczy ze problem z przekaźnikiem pompy paliwa. Zwykle wymiana rozwiązuje problem.

 

zauważ ze to mortas pierwszy wpadł na pomysł przekaźnika i pompy paliwa :wink:

 

Dzięki za radę MORTAS :) żeby nie było,że nie zauważyłem;)

 

 

Nie dziękuj, jeszcze nic nie potwierdzone! :|

Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura...


http://www.konstel.webs.com

Opublikowano
Ja tez tak miałem że rano auto zapala ale jak przejechałem 500m a czasem 5km to obroty zaczynały szaleć że nawet gasło auto. A jak zgasło to już nie szło zapalic. Jedynie na drugi dzień jak auto ostygło to zapalał normalnie. U mnie winą był prawdopodobnie dziurawy tłumik. Bo po spawaniu go, już nie gaśnie i obroty tak nie szaleją. Sprawdż też wode w chłodnicy abyś miał tyle co trzeba.

 

 

 

 

Dziurawy tłumik odpada...

Opublikowano

Witam ponownie:)

Sprawdziłem,to wszytko co mi napisaliście. Okazało się,że jest walnięta pomka paliwowa. Nie wiecie może jaki jest koszt nowej??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.