Skocz do zawartości

525 TDS odpowietrzanie układu paliwowego


Dzik 528

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Też tak miałem jak padła mi pompka w zbiorniku i podczas wymiany zapowietrzył się cały układ.Po pierwszym odpaleniu był straszny kopec i targało silnikiem (nie równo pracował).Te stukanie to wtryski stukają są przypowietrzone.Pogoń trochę auto niech wie kto tu dowodzi i będzie dobrze :cool2: Chyba że niedokręciłeś czegoś i gdzieś zaciąga ci powietrze.
ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No odpalilem i pojedzilem troche jakies 5 km na wysokich obrotach... ale nadal jest klekot. Moze zle odpowietrzylem? ja odpowietrzalem tak ze odkrecalem kazdy przewod na odpalonym silniku i czekalem az bedzie tryskalo paliwem. moze jest gdzies jakis glowny zaworek odpowietrzajacy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jesli chodzi o szczelnosc ukladu to przed wymiana bylo wszystko ok zadbych problemow tak samo zaworek ktorego nie ruszalem. Ale czy jest mozliwosc taka ze przy podlaczaniu przeodow do pompwy zamienilem kolejnosc? i ciezko sie wkrecaly niektore... bo zobaczylem na necie zamontowane takie przewody i troche inaczje jak ja je zamontowalem do wtryskow jest ok bo inaczej nie wejda ale do pompy troche sie pokrzyzowaly. Czy to tez moze byc powodem tego klekotania?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

które przewody paliwowe wymieniałeś?? te pompa - wtryski???

generalnie układ sam się odpowietrza, przy wymianie czegokolwiek przed pompą wtryskową trzeba dłużej zakręcić /najlepiej zalać filtr paliwem/ silnik troszkę potelepie, wtryski postukają i tyle...

u ciebie chyba pomyliłeś kolejność przewodów ciśnieniowych do wtrysków....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Patrząc na pompę wtryskową i przewody idące od niej do wtrysków coś mi się wydaje że nie da się ich założyc źle bo nie będą inaczej pasowac(może się mylę ale obadaj temat).Spróbuj odpowietrzyc luzując wszystkie przewody przy wtryskach i kręcąc rozrusznikiem w momęcie tryskania ropy z przewodów dokręcaj je pojedynczo w kolejności(nie wszystkie naraz),nie odpalaj silnika podczas odpowietrzania.Zacznij od pierwszego,potem powtarzaj operację kolejno aż do ostatniego wtrysku.Nic innego nie przychodzi mi do głowy spróbuj jeszcze tak może coś to pomoże.Powodzenia i pozdrawiam.
ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na pompę wtryskową i przewody idące od niej do wtrysków coś mi się wydaje że nie da się ich założyc źle bo nie będą inaczej pasowac(może się mylę ale obadaj temat).Spróbuj odpowietrzyc luzując wszystkie przewody przy wtryskach i kręcąc rozrusznikiem w momęcie tryskania ropy z przewodów dokręcaj je pojedynczo w kolejności(nie wszystkie naraz),nie odpalaj silnika podczas odpowietrzania.Zacznij od pierwszego,potem powtarzaj operację kolejno aż do ostatniego wtrysku.Nic innego nie przychodzi mi do głowy spróbuj jeszcze tak może coś to pomoże.Powodzenia i pozdrawiam.

 

układ sam się odpowietrzy, nie trzeba odkręcać przewodów przy wtryskach!!!!!!!

 

jedynie może być zamieniona kolejność (choć nie próbowałem czy się w ogóle da inaczej przykręcić te przewody?), lub łapie gdzieś powietrze - filtr paliwa, źle dokręcone przewody ciśnieniowe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.