Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich Fanow BMW!

Wlasnie sprowadzilem dla siebie ze Szwajcarii 530D Touring. Badania techniczne wykazaly ze wsz. amortyzatory kaput. Pytanie brzmi czy ktos mial do czynienia z amortyzatorami czy innymi czesciami firm "SRL', "HQ" i innymi typowo chinskimi zamiennikami? Koszt w porownaniu np. z "Bilstein"(ktory tez jest na 99% robiony w Chinach, i byc moze na tej samej fabryce) jest 3 razy nizszy.

Dzieki za odpowiedzi!

Opublikowano
"Bilstein"(ktory tez jest na 99% robiony w Chinach, i byc moze na tej samej fabryce) jest 3 razy nizszy

Wątpię, aby Bilstein był robiony w Chinach, a już na pewno nie w tej samej fabryce. Cena może i jest 3 razy niższa, ale jakość (czytaj również "bezpieczeństwo") na pewno jest wiele razy niższa.

Dziwne, sprowadziłeś sobie auto ze Szwajcarii, która to jest synonimem kraju , gdzie auta wychuchane, wypieszczone, bezwypadkowe i ogólnie wszystko "jak w szwajcarskim zegarku" a komponentów poszukujesz wśród chinolskich badziewi. Wierz mi, i wielu na tym forum podobnie Ci powie, że nie warto. Sprawdza się tu idealnie powiedzenie, że "biednego nie stać na tanie zamienniki" i coś w tym jest. To auto waży ponad 1,5 tony, potrzebne mu markowe amorki a nie jakieś "SRL" czy "HQ", gdzie H to nie skrót od "high" a Q nie "quality", bo do tego im daleko.

I klasycznie: "Zrobisz jak uważasz", ale oby Twój następny wątek nie nosił tytułu "e39 530d Po wymianie amorków brak poprawy. Pomóżcie!"

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano

Chinskie to sobie mozesz kupic pokrowce na siedzenia... ale zlituj sie i nie wkladaj chinskich amorow do BMW. Chyba ze kupiles jakas chinska kopie E39 :mrgreen:

A tak powaznie to amory to Twoje i innych bezpieczenstwo wiec zastanow sie czy chcesz aby zalezalo od chinskiego zamiennika.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
moj kumpel kupil chinskie jakies krafty amorki na przod olejowo gazowe po miesiacu od zalozenia leje sie olej po nich i znow musi wymieniac amorki a mowilem mu zeby kupil orginaly.Ja zalozylem orginalne sachs za placilem za wszystko 1000zl z robocizna 2 lata temu.I jestem zadowolony :D
Opublikowano

z tego co wiem to bilstein chin unika raczej.

Nie kombinuj prosze z chinszczyzna w bmw - raz ze chodzi o twoje i osob przewozonych bezpieczenstwo, dwa - po co te sama robote robic dwa razy?

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano

"...z "Bilstein"(ktory tez jest na 99% robiony w Chinach...." - jak już to w Tajlandii lub Korei Południowej, z której ostatnio samo BMW importuje części do najnowszych modeli (w kooperacji z Hyundai).

Ja moje kupowałem w Niemczech - był do tego tzw. Gutachtenschein czyli certyfikat made in Germany, stąd ich cena B8-260 Euro/szt. (w Polsce troszkę taniej).

Powiem tylko tyle, niech sobie kolega założy nawet i Bilsteiny ze Somalii czy innego dziwnego kraju. Za góra dwa miesiące wróci z pytaniem, dlaczego amortyzatory tak szybko siadają?

Trzeba mierzyć siły na zamiary, przed kupnem auta, a nie po. :duh:

Opublikowano

Ja powiem tak, jak ktoś gdzieś już kiedyś napisał: "chcesz swoje życie powierzyc amortyzatorowi, który kosztuje pewnie tyle co kilogram dobrej klasy mięsa u rzeźnika?"

Pzdr.

Opublikowano

kup chińskie

szczególnie na przód

i od razu zakładaj temat "oberwało kielich , sprężyna przecioła oponę -- co z tym mam zrobić jak już wyjde ze szpitala ..."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.