Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szukam od kilku m-cy BMW 3 . Obejrzałem już ok. 10 aut w cenie 70-80tys. i jak to z używanymi. W każdym coś. Pojawiają się jednak nowe BMW 3 z loterii Orange w tej cenie. Silnik co prawda 1,6 , więc osiągów żadnych , ale co nowe to nowe. Wyposażenie pewnie też najuboższe. Mam jednak pytanie do użytkowników BMW 3 czego brakuje w wyposażeniu co jest przydatne na co dzień. I czy mógłby ktoś napisać jakie osiągi ma ten silnik w tym samochodzie (ile do setki) bo nie mogę nigdzie znaleźć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

gdzieś kiedyś wyczytałem ze te trójki z loterii sa bardziej ubogie niz zwykła "goła" 3 - wiec sprawdź to.

 

w tym aucie polecam szczególnie - czujniki parkowania, aktywny układ kierowniczy - dla większego komfortu.

Opublikowano
Auta z tego co wiem były zamiawiane bezpośrednio i skonfigurowane indywidualnie pod zamówienie Orange (identycznie zresztą było z Mercedesami z loterii Ery), które zbijając cenę rezygnowało z czego tylko sie dało. Znajomy sie interesował tamatem przy pierwszej edycji tej loterii bo tez sporo aut wypłynęło na rynek i w końcu zrezygnował - nie wiem czy to prawda czy tylko jego linia racjonalizowania wyboru ale podobno tak biednej wersji nie można było nawet sobie samemu w salonie skonfigurować.
Opublikowano

Z opisu na Allegro nie ma czujników parkowania. Napisane jest tylko wspomaganie kierownicy, więc chyba nieaktywne.

Z drugiej strony co nowego dostanę za taką sumę.... Skodę Octavie?

Opublikowano

myślę, że za 70.000 zł warto... jedyne czym różni się samochód to brak automatycznej klimatyzacji. Czujniki parkowania, lepsze radio, głośniki itp. zawsze możesz dołożyć. Za to cieszysz się gwarancją, pewną historią, jakością i prowadzeniem BMW.

Choć również możesz rozejrzeć się za czymś z Premium Selection...w granicach 80-kilku tys. może uda znaleźć się jakąś 318i .

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
Czujki to jest akurat pikus, chwila roboty i masz dolozone. Tak samo wyposażenie bym olal. Najważniejsze moim zdaniem to pojeździć takim samochodem i zobaczyć, czy odpowiada Ci ten silnik. Bo nawet gdybyś miał szklany dach, 12-strefowa klimatyzację i fotele z masazem erotycznym, a samochód nie będzie jechał - to nie będziesz go lubił i szybko zaczniesz kombinować, na co go zamienić :)
virus by Masters - 190km, 395Nm
Opublikowano

Silnik to podstawa. Jeździłem tym silnikiem ale BMW 1 i było OK.

Jedynka jest chyba lżejsza. Nie wiadomo więc jak to będzie z trójką.

Czy ktoś może jeździł benzynowym BMW 316?

Czy ten samochód daje radę?

Opublikowano
Dlatego piszę, abyś TY pojeździł tym samochodem, na forum się nie dowiesz, czy TOBIE ten silnik będzie odpowiadał. Tutaj możemy pogadać co się komu psuje, co jest fajne a co nie, ale wrażenia z jazdy każdy ma subiektywne. Dla mnie 195 koni jeszcze niedawno to był jakiś kosmos, dzisiaj uważam, że to ciut mało :)
virus by Masters - 190km, 395Nm
Opublikowano

Przecież był już identyczny temat o takich BMW z Orange, więc po co 2x o tym samym pisać? Do autora: użyj wyszukiwarki i poczytaj opinie na ten temat. Autor podobnego tematu miał ten sam problem: co kupić? :8)

 

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.