Skocz do zawartości

Czy ktoś z forum ma F25??


Kruk

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 102
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie mam ale jeździłem:) Auto jest większe w środku i bardziej wygodne - podchodzi chyba pod pierwsze X5. Silnik 184KM i automat świetnie sobie radzą - wydaje się sporo mocniejszy od 177KM a w koncu to tylko 7KM różnicy - podobno to zasługa większego momentu i automatu - dodam, że mam porównanie z poprzednim X3 bo jeżdżę takim od trzech lat. Generalnie różnica w środku spora, silnik i skrzynia OK tylko ta cena! Za dobrze wyposażoną trzeba położyc 200tyś - za taką kasę można miec np Pajero na full wypasie i z homologacją ciężarową:( Co do silnika 3.0d - powiedziano mi, że będzie w drugiej połowie roku ale dojdzie akcyza od pojemności (chyba 19%) co znaczy, że golas bedzie kosztował jakieś 240tyś + wyposażenie jakieś 30tyś to chyba lepiej już brac X5 - polityka podobna jak w Audi - za doposażone Q5 można miec dobre Q7....

Czy ktoś z Was korzystał może z ofert brokerów? Jest ich sporo a ceny mają o 20% niższe......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja już mam f25 :) 2.0d + biksenon ,głośniki 676, fotochromy , felgi 18, radio professional, materiał na siedzeniach, manual

dodam że to moja pierwsza bmka

jako że śpieszyłem sie aby zdążyć z odpisaniem vatu towar zamówiłem w ciemno.

pierwsze wrażenie :

trochę rozczarowały mnie siedzenia przed zakupem siedziałem w zwykłej trójce i tam są zdecydowanie lepiej wyprofilowane siedzenia i materiał wydawało mi się że był jakiś lepszy .

srebrne wstawki plastikowe obawiam się że szybko na nich bedzie widać ślady użytkowania.

w radiu brak equalizera co wydaje mi się ciężką pomyłką ,brak portu usb,

cały zestaw hifi skoncentrowany jest na przodzie auta , żeby usłyszeć że coś jest z tyły trzeba prawie do końca przesunąć balans przód/tył

skrzynia biegów hmmm kolega dawno temu mial e46 i wydaję mi się że drążek tylko ma zmieniony kolor bo wydaje sie identyczny, trochę za długi i jak by za lekki spodziewałem sie tak przyjemnej skrzyni np jak w nowym honda accord tam naprawdę skrzynia pracuje pięknie .

na tylne siedzenia wrzucono nie wiem jak to określić ,auto jest 4 osobowe jako że jest zarejestrowane na ciężarówke i wrzucono tam wielgaśny podłokietnik (oprócz seryjnego w siedzniu) przykręcony na 2 śruby od dołu i zakładka za siedzisko wszystko po to aby nikt nie usiadł po środku . chociaż z tyłu są pasy dla 3 osób.

biksenony są rewelacyjne duuuży plus

systemy antypoślizgowe hmmm tu chyba trochę chyba dali za dużo wolności kierowcy ,naprawde można postawić auto bokiem zanim zacznie mrygać kontrolka że auto wyczuło uślizg jeszcze nie wiem czy jest to plusem czy minusem.

 

spalanie narazie calkiem spoko po mieście pokazuje okolo 9l ale dajmy troche czasu :)

ogólnie autem dobrze się jeżdzi ,jeszcze narazie wyczuwam pojeżdże troche to opowiem o wrażeniach cos wiecej narazie jestem zadowolony

auto robi niesamowite wrażenie ciężko przejść i nie spojrzeć

jak mi przyjdzie cos wiecej do głowy to dopisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja już mam f25 :) 2.0d + biksenon ,głośniki 676, fotochromy , felgi 18, radio professional, materiał na siedzeniach, manual

dodam że to moja pierwsza bmka

jako że śpieszyłem sie aby zdążyć z odpisaniem vatu towar zamówiłem w ciemno.

pierwsze wrażenie :

trochę rozczarowały mnie siedzenia przed zakupem siedziałem w zwykłej trójce i tam są zdecydowanie lepiej wyprofilowane siedzenia i materiał wydawało mi się że był jakiś lepszy .

Stawiam, że siedziałeś na sportowych fotelach w trójce, a w X3 masz zwykłe bo:

- ja mam zwykłe w trójce i naprawdę trudno znaleźć coś istotnie gorszego od nich

- siedziałem na sportowych w X3 i trudno im cokolwiek zarzucić...

srebrne wstawki plastikowe obawiam się że szybko na nich bedzie widać ślady użytkowania.

Nie będzie - wbrew pozorom jest to dość wysokiej jakości - u mnie po trzech latach intensywnej eksploatacji nie ma na nich śladu żadnego...

w radiu brak equalizera co wydaje mi się ciężką pomyłką ,brak portu usb,

cały zestaw hifi skoncentrowany jest na przodzie auta , żeby usłyszeć że coś jest z tyły trzeba prawie do końca przesunąć balans przód/tył

Przede wszystkim ten Twój osławiony 676 to "Zestaw głośnikowy hi-fi z 12 głośnikami". Z tego co wiem to posiada on już niezależny wzmacniacz, subwoofery (dwa pod fotelami z przodu) i zwrotnice (bo podstawowe audio w BMW niestety rzuca wszystko jak leci na wszystkie głośniki...). Nie spodziewaj się za 2300zł jakiegoś hi-endu... Co do equalizera to ojciec w F10 ma wprawdzie hi-fi Professional (16 głośników) i ma equalizer przez iDrivea (aczkolwiek też chwilę mi zajęło żeby do niego dotrzeć więc poszperaj po opcjach - powinno coś być).

skrzynia biegów hmmm kolega dawno temu mial e46 i wydaję mi się że drążek tylko ma zmieniony kolor bo wydaje sie identyczny, trochę za długi i jak by za lekki spodziewałem sie tak przyjemnej skrzyni np jak w nowym honda accord tam naprawdę skrzynia pracuje pięknie .

na tylne siedzenia wrzucono nie wiem jak to określić ,auto jest 4 osobowe jako że jest zarejestrowane na ciężarówke i wrzucono tam wielgaśny podłokietnik (oprócz seryjnego w siedzniu) przykręcony na 2 śruby od dołu i zakładka za siedzisko wszystko po to aby nikt nie usiadł po środku . chociaż z tyłu są pasy dla 3 osób.

Chciałeś odliczyć VAT... No to Ci dostosowali auto do wymogów poronionego polskiego prawa :(

biksenony są rewelacyjne duuuży plus

systemy antypoślizgowe hmmm tu chyba trochę chyba dali za dużo wolności kierowcy ,naprawde można postawić auto bokiem zanim zacznie mrygać kontrolka że auto wyczuło uślizg jeszcze nie wiem czy jest to plusem czy minusem.

E... chyba przesadzasz - ja nie jestem w stanie e91 z tylnym napędem postawić auta bokiem przy normalnej jeździe (a przynajmniej musiałbym się o to trochę postarać). Ja uważam to za olbrzymią zaletę - auto pozwala trochę wykazać się kierowcy.

 

spalanie narazie calkiem spoko po mieście pokazuje okolo 9l ale dajmy troche czasu :)

ogólnie autem dobrze się jeżdzi ,jeszcze narazie wyczuwam pojeżdże troche to opowiem o wrażeniach cos wiecej narazie jestem zadowolony

auto robi niesamowite wrażenie ciężko przejść i nie spojrzeć

jak mi przyjdzie cos wiecej do głowy to dopisze

Ogólnie to gratulacje! Sam jestem na etapie negocjowania warunków finansowych i z jednej strony mnie kusi żeby już zamawiać, a z drugiej (ponieważ VATu i tak już nie odliczę) to chyba jeszcze się wstrzymam i poczekam aż wejdą nowe silniki w pierwszym kwartale 2011 i liczę, że pojawią się jakieś pakiety, które pozwolą przyciąć trochę grosza i (tu pewnie mam złudne nadzieje) system SideView... :-)

 

Ile ogólnie Cię wyszła fura? Bo cena wyjściowa jest akceptowalna, ale mi po doposażeniu nie chce zejść do jakiejś normalnej wartości :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś dla ducha właścicieli X3:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszt całkowity zamknął się coś kolo 173 k udzielono mi rabatu okolo 9%

co do foteli to nie mówię że są jakieś złe ,polecę w dłuższą trasę to dopiero będę mógł ocenić.

equalizer jest dostępny tylko w topowej wersji hifi .

co do głośników nie jestem audiofilem ale mogli by troszkę sie postarać bardziej.

co do postawienia bokiem może to być wina letnich opon hehe.

ogólnie jestem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszt całkowity zamknął się coś kolo 173 k udzielono mi rabatu okolo 9%

co do foteli to nie mówię że są jakieś złe ,polecę w dłuższą trasę to dopiero będę mógł ocenić.

equalizer jest dostępny tylko w topowej wersji hifi .

co do głośników nie jestem audiofilem ale mogli by troszkę sie postarać bardziej.

co do postawienia bokiem może to być wina letnich opon hehe.

ogólnie jestem bardzo zadowolony.

No to auto Cię wyszło w zasadzie w cenie bazowej... Mi cena rośnie o 1/3 przez samo wyposażenie :(. Ale jeśli faktycznie hifi szału nie robi to jednak jeszcze raz nakręcę panią z salonu żeby mi odnalazła jakieś auto z takim systemem i dała posłuchać :-)

 

Tak czy owak jeszcze raz gratulacje - podrzuć jakieś fotki z zewnątrz i wewnątrz - z miłą chęcią popodziwiam!

 

coś dla ducha właścicieli X3:

Hehe - to tam lipa i ściema jest :-). Nie wierzę żeby quattro tak źle działało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś dla ducha właścicieli X3:

Hehe - to tam lipa i ściema jest :-). Nie wierzę żeby quattro tak źle działało...

to nie ściema, gauttro to typowe rozwiązanie mechaniczne (jestem jego wielkim fanem i wg mnie jest zdecydowanie lepsze w "zwykłej jeździe" od elektronicznego x-drive) ale na "pochylni rolkowej" x-drive niszczy wszystkie inne rozwiązania, jak auto nie ma blokady/szpery to nie ma szans na "pochylni rolkowej"...byłem na takiej prezentacji i dałem prowadzącemu swoje subaru, prowadzący lekko nie chcieli ale napór oglądających w Bawarii Warszawa był tak duży, że zapodali moje auto, całe szczęście dla nich, że ostaniego etapu (stoi na wzniesieniu a przyczepność masz tylko na 1 tylne koło...) subaru nie dało rady przejechać :mrgreen: :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to po raz kolejny chylę czoła przed Twoim doświadczeniem... Byłem przekonany, że to ściema... Niemniej jednak zastanawia mnie czemu w Audi nie dołączył się napęd przy uślizgu przednich kół i nie popchnął auta tyłem? A w drugiej części nie rozumiem czemu uślizg był na tylnej osi, a przód nie ciągnął auta (skoro ma napęd na przód???).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pare foteczek

http://img339.imageshack.us/img339/8579/91495941.jpg

http://img510.imageshack.us/img510/2460/42310291.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/5181/53085977.jpg

http://img529.imageshack.us/img529/918/74322635.jpg

http://img593.imageshack.us/img593/8479/47745658.jpg

http://img713.imageshack.us/img713/2654/96589831.jpg

http://img718.imageshack.us/img718/5150/11028463.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hdc i przycisk od kontroli trakcji aktywacja / dezaktywacja / i coś pomiędzy

mam drugi samochód z skóra i automatem i nie wiem czy to aż tak są niezbędne rzeczy

to tak samo jak podgrzewane siedzenia w poprzednim aucie na 4 lata użytkowania 2 razy tylko z tego korzystałem.

z automatem jest tak samo czasami fajny a czasami człowiek ma ochotę na manuala wszystko kwestia , z drugiej strony automat + skóra = 20 tysi :)

 

my tu gadu gadu a ja nadal nie wiem jak podpiąć subwoofer może jakies sugestie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hdc i przycisk od kontroli trakcji aktywacja / dezaktywacja / i coś pomiędzy

mam drugi samochód z skóra i automatem i nie wiem czy to aż tak są niezbędne rzeczy

to tak samo jak podgrzewane siedzenia w poprzednim aucie na 4 lata użytkowania 2 razy tylko z tego korzystałem.

z automatem jest tak samo czasami fajny a czasami człowiek ma ochotę na manuala wszystko kwestia , z drugiej strony automat + skóra = 20 tysi

uuuu... :-) Najwyraźniej mamy kompletnie odmienne podejście do użytkowania auta :-):

1. Odkąd mam automat ani razu nie zatęskniłem za manualem, a jak czasem muszę podjechać autem z manualną skrzynią to mnie ona irytuje...

2. Skóra to idealna rzecz jak ma się dzieci (a ja mam :-)) - szczególnie teraz jak nanoszą błoto pośniegowe na butach - wystarczy przetrzeć i jest czysto - z tkaniną tak se ne da...

3. Ogrzewanie foteli używam regularnie od października do kwietnia jak wsiadam rano do auta...

 

:-) Muszę przyznać oldskool, że jesteś mocnym minimalistą jeśli chodzi o wymagania w stosunku do auta - zazdroszczę Ci tego! Mi przez to cena ostatecznego auta urosła o 50% w stosunku do wyjściowej :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem automatem w tym silniku i manualu w obu przypadkach daje dobre przyśpieszenia i ładnie pracuje, cichy nie drażniący dźwięk,

może nie wciska w fotel ale można dynamicznie pojeździć

elastyczny jak każdy diesel.

narazie jeszcze nie cisne do końca , ale niedługo postaram się wrzucić jakiś filmik z pracy silnika :)

 

w mieście pokazuje około 9 l spalania ale może sie coś zmniejszy :)

bardzo kulturalna jednostka.

nie wiem czy w każdym bmw tak jest ale zauważyłem fajna rzecz w momencie puszczania sprzęgła automatycznie podnoszą się obroty silnika czyli jak normalnie obroty są poniżej 800 w momencie puszczania idą na coś około 1000 mała rzecz a cieszy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, jestem nowy na forum. Od tygodnia jezdze BMW X3 f25, 20diesel z automatem. Nie mam porownania do innych suvow, wczesniej jezdzilem e38 730d, potem e39. Automat ladnie zmienia biegi (w koncu jest ich 8:) , zawieszenie ladnie zestrojone, nie jest takie sztywne jak w 116i ktora czasami jezdze (istny koziolek). Auto jest duze w srodku, podobno prawie takie samo jak pierwsze wersje X5 i chyba 20cm mniejsze od aktualnej X5. W salonie wydawal sie malutki przy X5 i X6 ale po wyjezdzie juz nie... Spalanie 7-8l. 5,8l to jakis mit katalogowy chociaz pewnie przy idealnych warunkach pykając 90km/h mozna by 6litro osiagnac. Fotele sportowe jak w jedynce o ktorej tu wyzej pisalem (boczne trzymania , podparcie ledzwiowe, kolyska, reg. wys). Trakcja wydaje sie byc dobra, chociaz dopiero jak bede mial wiecej czasu to sie zobaczy .. Ostatnio stanal bokiem na lodzie na zakrecie i wrocil do toru jazdy. W srodku jest chyba calkiem cicho, szumy ktore docieraja to opony zimowe, zreszta duze okna posiada to auto.. dobrze ze nie wzialem panoramy byloby jeszcze glosniej.. Bixenony swieca dobrze, fajny bajer z tym hakiem (wzialem bo bedzie mi potrzebny - cena to troszke kosmos). Silnik wydaje sie byc troche za glosny. Wydaje mi sie ze 3.0d z e38 pracowal o wiele ciszej... Radio BMW Professional z 6,5cala wyswietlaczem (bez nawigacji) i zestawem hifi 16 glosnikow (porazka - opisalem to w dziale audio, maja mi to sprawdzic w BMW). Trzeba bylo brac juz te nawigacje zamiast tego badziewia z dwojga zlego, ale uznalem ze 7,5tys za nawigacje to stanowczo za duzo.. Mam pytanko, radio BMW Professional bez wejscia na USB? lekka przesada. w 116 mam BMW professional (i pisze na radiu BMW professional) z 4 glosnikami i gra niewiele gorzej. Pozdrawiam wszystkich.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i rzeczywiscie jak tu kolega wczesniej pisal 200tys trzeba bylo wylozyc, teraz po zniesieniu VAT-u juz bym sie chyba nie zdecydowal, teraz tez czasami mam mieszane uczucia, chociaz podkreslam!!! autku nie moge nic zarzucic, chyba tylko dealerom za to ze w cenie 16000tys pln daja golasa, ktorego trzeba doposazyc za spore pieniadze.. Chyba 10razy studiowalem liste wyposazenia zeby nie przekroczyc magicznej dla mnie liczby 200tys..:) i mam auto bez navi , az nie moge w to uwierzyc:) rzeczywiscie BMW powinno sie postarac zeby chociaz w radiu professional bylo wejscie USB a nie odtwarzacz CD! Pozdro i Wesolych Swiat dla wszystkich...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oldskool, wlasnie ogladalem fotki Twojej BMKI i przyznaje ze ladnie sie prezentuje w tym bialym kolorze... bo f25 to po prostu ladne autko jest i tyle.. sam mialem brac w srebrze mineralnym ale nie wiedzac jak bedzie wygladal na zywo:) wzialem czarny , juz czwarta czarna BMKa z kolei:) troche juz mi sie znudzil ten kolor.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy na forum.

Myślę o zakupie nowego BMW X3 (F25) 2,0d.Będzie to moje pierwsze BMW w związku z tym moje obeznanie z marką jest minimalne stąd prosze o wyrozumiałośc.Mam pytanie do kolegów posiadaczy tego samochodu:

-jak sprawuje sie system "auto start stop" oraz czy w F25 jest na stałe czy też wyłączalny z poziomu kierowcy (ten system jest jedynym negatywem jaki widzę w F25)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

system start stop działa powyżej 3 stopni celciusza jak nie chodzi klima i lub silnik musi osiągnąc właściwą temperature . po wrzuceniu na luz i puszczeniu sprzęgła auto od razu gaśnie jak tylko zatrzymamy się na swiatłach a jak tylko dotkniemy się sprzęgła od razu silnik się włącza.

czy dobre to narazie nie wiem chyba z raz zdarzylo się powyżej zera więc jeszcze nie miałem zbytnio czasu na dłuższą zabawe z start stop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy na forum.

Myślę o zakupie nowego BMW X3 (F25) 2,0d.Będzie to moje pierwsze BMW w związku z tym moje obeznanie z marką jest minimalne stąd prosze o wyrozumiałośc.Mam pytanie do kolegów posiadaczy tego samochodu:

-jak sprawuje sie system "auto start stop" oraz czy w F25 jest na stałe czy też wyłączalny z poziomu kierowcy (ten system jest jedynym negatywem jaki widzę w F25)

 

Tutaj znajdziesz odp. na swoje pytanie viewtopic.php?f=33&t=104423&hilit=start+stop

 

System ma plusy i minusy :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.