Skocz do zawartości

koledzy pomocy!!


paweltop1984

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie mam pytanko..noszę się z zakupem betki 530d z 2003r

http://moto.allegro.pl/bmw-530d-full-opcja-silver-metalic-skora-dacota-i1281440205.html

przebieg sprawdzałem i się zgadza ale gadałem ze znajomym z ASO WE WROCŁAWIU..'

i wyczytał że w 2005 r przy 47tys. był jakiś poważny serwis prawdopodobnie dzwon..ale wszystko zrobiono w aso w berlinie..

i ten znajomy z serwisu postraszył mnie że przy takim przebiegu zaczną sie poważne awarie..np. koło pasowe na wale

skrzynie biegów bedzie trzeba uszczelinć..

amortyzatory zaczna cieknąć..ma ktos taka betke z podobnym przebiegiem rzedu 180tys.. prawda to że takie awarie mnnie bedą czekały??

czekam na pomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A na jakiej zasadzie przebieg sprawdzałeś i się zgadza??? Jeżeli w 2005 roku czyli maks po 1,5 roku używania miało 50 tys km a gościu niby je w 2008 roku kupił z przebiegiem 80 tys km to nie uważasz, że to dziwne troszkę??? Jakie wpisy są w systemie BMW?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Polak autem zrobił w 2 lata około 100kkm a Niemiec DIESLEM w 4,5/5lat stuknął 85kkm - dieslem pewnie o wartości pewnie z

70-80.000EUR .... mnie się wydaje to dużo za mało kilometrów jak na diesla i warunki Niemieckie.

Jesteś pewny ? ASO może Ci dać wydruk ? A jesli robota była w ASO to też powinni wydrukować co było dmuchnięte w aucie.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde wiesz jak to jest z tymi w Aso.. jak dzwonie to zaraz marudza że tylko z kluczykiem i dowodem auta mogą cos kolwiek powiedzieć..i tak trzy po trzy jeden z aso we wrocławiu mi wyczytał..tak a ten polak przez dwa lata chuknał [BAD] 100tyś bo on jest z Karpacza a jakis biznes ma w miedzyzdrojach i często takie trasy walił przez niemcy autostradami..tak mi mowił bynajmniej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boszzz.. :mad2:

1. powiedz aktualnemu właścicielowi, żeby pozyskał wydruk z ASO historii, albo sam gdzieś pojedź i pomarudź, może się uda.

2. przy 180 tyś może już się zdarzyć wszystko. Od klapek w kolektorze, poprzez awarię turbiny, do totalnej padaki. A może auto ma oryginalny przebieg i jest w super kondycji?

szklana kula nie działa dziś... ciężko powiedzieć jaka przyszłość Cię czeka Kolego.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
sprawdzałem po nr vin.. w 2006 miał później 70 tyś i koleś z polski kópił to auto w 2008 od niemca z przebiegiem 85 tyś w 2008

 

Przeczytaj co sam napisałeś. Nie zastanawia Cię to? Skoro rok w rok auto miało robione około 30-40 tys km to jakim cudem koleś je kupił z przebiegiem 85 tys km? Nagle przez dwa lata ktoś nim zrobił 15 tys km?????? Gdy je kupował w 2008 roku auto miało już na bank około 130-150 tys km.

 

I teraz są dwie opcje. Albo kolesia nie zastanowiło to co nie zastanawia Ciebie i kupił auto z cofniętym przebiegiem ze 150 tys na 85 tys km i faktycznie sam nawalił te 100 tys co by świadczyło, że auto ma teraz około 250 tys km albo koleś kupił auto z przebiegiem 150 tys km, nawalił nim 100 tys km, czym się zresztą sam chwali i cofnął przebieg. Stawiałbym zdecydowanie na tę pierwszą opcję, bo jak by chłop faktycznie kupił z przebiegiem 150 tys km a miał trochę oleju w głowie to by cofnął licznik i nie gadał, że zrobił 100 tys km tylko wciskał Ci kit, że po prostu niedużo jeździł i przez te dwa lata zrobił tylko 30 tys km. W Polsce diesel'a nie trzeba kupować tylko przy bardzo dużych przebiegach bo nie mamy takich podatków jak Niemcy i u nas się to inaczej kalkuluje.

 

Generalnie wg mnie samochód ma najechane z 250 tys km na bank jak by nie analizować tego wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem po nr vin.. w 2006 miał później 70 tyś i koleś z polski kópił to auto w 2008 od niemca z przebiegiem 85 tyś w 2008

 

Przeczytaj co sam napisałeś. Nie zastanawia Cię to? Skoro rok w rok auto miało robione około 30-40 tys km to jakim cudem koleś je kupił z przebiegiem 85 tys km? Nagle przez dwa lata ktoś nim zrobił 15 tys km?????? Gdy je kupował w 2008 roku auto miało już na bank około 130-150 tys km.

 

I teraz są dwie opcje. Albo kolesia nie zastanowiło to co nie zastanawia Ciebie i kupił auto z cofniętym przebiegiem ze 150 tys na 85 tys km i faktycznie sam nawalił te 100 tys co by świadczyło, że auto ma teraz około 250 tys km albo koleś kupił auto z przebiegiem 150 tys km, nawalił nim 100 tys km, czym się zresztą sam chwali i cofnął przebieg. Stawiałbym zdecydowanie na tę pierwszą opcję, bo jak by chłop faktycznie kupił z przebiegiem 150 tys km a miał trochę oleju w głowie to by cofnął licznik i nie gadał, że zrobił 100 tys km tylko wciskał Ci kit, że po prostu niedużo jeździł i przez te dwa lata zrobił tylko 30 tys km. W Polsce diesel'a nie trzeba kupować tylko przy bardzo dużych przebiegach bo nie mamy takich podatków jak Niemcy i u nas się to inaczej kalkuluje.

 

Generalnie wg mnie samochód ma najechane z 250 tys km na bank jak by nie analizować tego wszystkiego.

 

On (MMW) może mieć w pełni rację :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Moje bmw jest z 2005 i ma nabite 222000, wiec moge co nieco powiedziec o tym co padlo i co jeszcze zyje.

Sprzegło i kolo dwumasowe wymienione,

przednie koncówki drązka kierowniczego wymienione

 

i chyba nic wiecej.

 

Oczywiscie wszystko miedzyczasie czyscilem, typu zaworki EGR,

klapki w dolocie (u mnie siedzą twardzo, zero luzów itp)

wymiana filtrow, plynów, olejów przed czasem

(wciaż leje 0W40 :) ). Spod auta suchy, wiec sie nie martwie na razie.

Auto raczej jezdzone w trasy niz w miescie.

Aaaa, dpf czyszczony a nie wymieniony :)

 

i chyba tyle.

 

Najprosciej wejsc pod auto po dluzszej jezdzie testowej

i sprawdzic czy jest suche, tego nie umyjesz.

 

Pozdrawiam

 

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, generalnie jest tak, że zawsze dzielisz kasę jaką masz na zakup auta na trzy. dwie trzecie zostawiasz na auto, jedną trzecią na "pakiet startowy i nieprzewidziane wypadki". To jest podejście modelowe zapewniające spokój. Warto mieć także ok. 5-10 tysi w odwodzie w trakcie eksploatacji na wszelki wypadek. To także podejście modelowe. W zależności jak bardzo daleko od tego modelu będziesz oscylował, tym mniej lub bardziej będziesz się martwił autem. Generalnie większość nawet poważnych awarii jest do ogarnięcia za max 5-6 tyś PLN (poza ASO)

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To jest opcja jak kupujesz "tanio", "najtaniej". Czyli gdy ktoś kupuje auto na które go nie stać. Bo jak kupisz solidny, serwisowany samochód i dobrze go przejrzysz przed zakupem to raczej wydatki mogą być związane z olejem i filtrami + detale, a nie 1/3 wartości samochodu. Jak z takim założeniem jak podałeś Polacy auta kupują to się nie dziwię, że potem jest o czym na forum pisać a tematy się zaczynają "pomocy siadło mi .....".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, generalnie jest tak, że zawsze dzielisz kasę jaką masz na zakup auta na trzy. dwie trzecie zostawiasz na auto, jedną trzecią na "pakiet startowy i nieprzewidziane wypadki". To jest podejście modelowe zapewniające spokój. Warto mieć także ok. 5-10 tysi w odwodzie w trakcie eksploatacji na wszelki wypadek. To także podejście modelowe. W zależności jak bardzo daleko od tego modelu będziesz oscylował, tym mniej lub bardziej będziesz się martwił autem. Generalnie większość nawet poważnych awarii jest do ogarnięcia za max 5-6 tyś PLN (poza ASO)

 

 

Generalnie chyba zapomniales wspomniec ze to jest opcja dla tych ktorzy szukaja i kupuja auta po najnizej cenie, z pierd.. szafa i sfałszowana historia auta. Ja jakos kupujac swoje e60 takiego pakietu nie musialem brac pod uwage, wiec nie ma co generalizowac w ten sposob. jdef90 a Ty wierzysz w swoj przebieg 130tys. i problemy z turbo przy tym przebiegu zwiazane??

 

Co do auta, gosciu je kupil w 2008 roku od handlarza, a handlarz juz wczesniej wiedzial co zorobic zeby auto wygladalo ladnie :D hehe.

A moze to Anglik, zarejestrowany tymczasowo we francji i robi teraz za europejczyka ?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta zasada obowiązuje zawsze. to jest komfort posiadania auta na które Cię stać. Ja niestety nie przewidziałem czegoś, było mnie stać a potem nale nie, i teraz się bujam zamiast wypłacić za nową turbinę i jeździć dalej spokojnie (choć to także kwestia że nie potrzebuję 100% sprawnego auta na codzień, takie jak jest wystarcza, a i wożę się z ubezpieczalnią itd itp ...)

 

w swój przebieg nie wierzę, bo w pale mi się nie mieści że może być tyle problemów z autem, które gdy kupiłem miało 106 tyś. Ale pół roku wcześniej miało robiony serwis w DE (płukanie układu paliwowego po zalaniu benzyną) przy stanie 91 000 km... tak więc albo było skręcone przedtem, albo nie wiem co...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzw. pakiety startowe zazwyczaj dotyczą pojazdów wyeksploatowanych lub też nieznanego i nie do końca jasnego pochodzenia. I naprawdę jest mi ciężko uwierzyć że pojazd mający 130kkm i należący do klasy premium za sporą kasę boryka się z tak dużymi problemami.

Mnie też tutaj "straszono" że bez 10kPLN w kieszeni na starter nie mam się co zabierać za auto (nie biorę pod uwagę ubezpieczeń i modyfikacji - kupiłem auto na 16" i zarzucam nagle 18" bo ma ładniej wyglądać) .Trochę się obawiałem ale zaryzykowałem ale póki co (4,5 miesiąca) wydałem pieniądze na olej+filtry oraz paliwo. Za 10.000km wymiana klocków P+T ale to jest norma. A i muszę jeszcze kupić gumowy dywanik na przód i wycieraczki... to przed zimą.

 

EDIT

Zaparowała jeszcze lampa i nie świeciła przez to prawa brewka - ale lewy reflektor nie był zaparowany i brewka właśnie dzisiaj dokonała żywota....odmawiając współpracy :) (wg ASO element niewymienny - jednorazowy - teoretycznie lifetime - ale podkreślają że jak wszystko tak i to miało swoje godziny...)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ceny za wymianę koła pasowego to ja mogę coś napisać bo niedawno to robiłem w ASO oczywiście.

Dane z F-ry:

Koło pasowe - 1408zł

Śruba 4szt - 26,8zł

Pierścień uszczelniający - 71zł (podobno powinno się wymieniać przy wymianie koła pasowego, bo jak w przyszłości pójdzie to robocizna będzie droga)

Robocizna - 480zł

W sumie - 1985,8zł

+ Gratis odblokowanie możliwości odtwarzania MP3, dokładne wyczyszczenie auta wewnątrz oraz na zewnątrz :)

Oczywiście ceny brutto.

 

Wydaje mi się, że cena dobra jak na ASO

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.