Skocz do zawartości

Automatikgetr. most z VCCR już około 45 km / h.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Krótki opis.

Z moim dodatkowy moduł, VCCR (lock-up sprzęgło) od około 45 kilometrów na godzinę wydany zamknięta. Sprzęgło tylko wtedy, gdy go od gazu do synchronizacji prędkości pomiędzy silnika i przeniesienia napędu i pozwolić obu prędkości są dokładnie takie same.

Tak więc, nie nosić na moście oryginalny kontroli.

Czy zaczep jest zamknięty, jeśli spojrzeć na prędkości, która rośnie od teraz równolegle do prędkości.

Aby VCCR zamknąć jak najszybciej, bez silnika untertourig działa, przekładnia automatycznie wyłączone około 55 km / h-S tryb, którą zapala się na wyświetlaczu przez "S" rejestracji.

Od około 70 kilometrów na godzinę zgaśnie "S" wskaźnik powraca do transmisji "D" w trybie i tylko wtedy może transmisji w 5-th rozdzielni.

Gdy prędkość 70 km / h. Jak zwraca transmisji S-mode i przejść do 4-ty bieg.

Jeśli VCCR raz zamknięte, VCCR jest niezależny od przepustnicy i narzędzi (GM tylko w 4 i 5), aż w końcu prędkość 45 kilometrów na godzinę poniżej.

Istnieje oczywiście szczegółowe bebildete instrukcji instalacji.

 

Istnieje oczywiście szczegółowe bebildete instrukcji instalacji.

 

http://img.album.de/files/images/screen/188/18801298684220.jpg

Zusatzsteuergeraet Wandler von Megawatt - Album.de

 

Edytowane przez Megawatt
Opublikowano (edytowane)

my poljaki my nie kumajet pa germański i na starten paliwen dolej bo kuntrolken kaput rezerwen i patamu auto nie brum możjet, kurde drogi dajanie może migowy znasz to koledze przetłumacz, że benzin niet to BMW nie brum

 

A tak na serio to może angielski bym prosił o co chodzi ale bez tłumacza google.

Edytowane przez thefi
Opublikowano

Ja, jaaaa. Hast du gesehen wie meine prosięta po polu gelaufen?

Pzdr.

Opublikowano
Ja, jaaaa. Hast du gesehen wie meine prosięta po polu gelaufen?

Pzdr.

Monolito szto Ty gawarisz ? :D

Ja translatuję :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
moja teściowo jak popije to też gada tak jak autor tematu :D

To może zagarnij ją przed monitor to nam przetłumaczy to na "nasze" :mrgreen:

  • 1 miesiąc temu...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Ten dodatkowym modulem lock-up od okolo 45 h/km(4 bieg ) zostaje zamkniety i od teraz rosnie predkosc rowno z obrotami silnika jak w skrzyni recznej . Jezeli zrobisz Kikdoun to automat pracuje normalnie jak bez modulu . Lock-up jest zamkniety tylko przy 4 i 5 biegu , jezeli spadnie predkosc ponizej 45 h/km to lock-up sie wylaczy .Ten modul jest dla kierowcow ktuzy jezdza spokojnie i chca oszczedzic paliwo . Przy predkosci 50-60 h/km wskaznik zuzycia paliwa pokazuje 4 l/100km i obroty 1100-1200 obr/min .

Jezeli macie pytania to pytajcie na Forum postaram je odpowiedziec . Ja mam ten modul od tygodnia i jestem w czasie testowania ile zaoszczedze paliwa . co dotejpory zauwazylem wyglonda optymistycznie ,

Opublikowano

A ja zapytam przy jakiej prędkości normalnie we fabrycznej skrzyni 540iA jest taki lock up?

Bo u mnie by się trochę przydał, często jadę na b.niskich obrotach rzędu 1200obr na 4tym/5tym biegu i mam wrażenie jakby cały czas pracował konwerter, tzn jakbym jechał z minimalnie wciśniętym sprzęgłem.

Ile ten wynalazek kosztuje?

Jak się go montuje? Tzn samemu czy trzeba do jakiegoś serwisu/elektronika?

Czy jest 100% bezpieczny dla skrzyni i nie wpłynie w żaden w sposób na szybsze zużycie skrzyni albo nie spowoduje możliwości rozwalenia skrzyni jakbym np. mocno depnął czy coś?

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano

Halo !!!

W normalnym automacie Lock-up zamyka sie przy 90-100 h/km do tej predkosci pracuje Lock-up caly czas . to zauwarzysz przy dodaniu gazu najpierw rosna obroty silnika a potem dochodzi predkosc auta . To urzadzenie jest montowane w elektronice od automatu i mozna je w karzdej hwili wylaczyc przez wyciagniecie ices (chipa) , korzt jest 120 €

mozna go terz samemu zamontowac ale musisz umiec lutowac ale ja proponuje lepiej zeby ten wynalasca sam to wmontowal bo karzdy automat iest inny i na miejscu moze go dopasowac , w moim automacie ustawial program (softwer) cztery rasy bo ustawienie standartowe troche szarpalo . To urzadzenie jest juz 2 lata i jeszcze sie nikt nie skarzyl ze mu automat wysiadl .

Przejzyj te strony jezeli potrafisz niemiecki tu jest duzo otym opisane wszystko pzytywne .

http://www.motor-talk.de/forum/automatikgetriebe-vom-e39-endlich-ohne-gewuehle-t2964942.html

Ten co to sprzedaje zwie sie Megawatt / SZWT78 .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.