Skocz do zawartości

po zalaczeniu swiatel zegar sie wylacza lub ma drgawki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. problem mam taki ze jak odbale auto i zalacze swiatla to w tym momencie zalaczaja mi sie awaryjne zapala sie swiatlo w kabinie i wszystko w zegarze sie wylacza po wyciagnieciu wtyczki zasilania i wsadzeniu jest juz ok potem po 2-3 zapaleniach swiatel znow to samo czasem zamiast tego wszystkie wskazowki dostaja drgawek i albo drgaja i dzialaja albo co chwile inna skacze a reszta drga ale to rzadziej. czy to zegar sie spaprał?

http://www.fotka.pl/profil/m


BBBBB M M W W

B B M M M W W W

BBBBB M M M W W W

B B M M WW WW

BBBBB M M W W

Opublikowano
WITAM NIE WIEM O CZYM PISZESZ BO PRZYNAJMNIEJ W MOIM SAMOCHODZIE NIE MA WTYCZKI ZASILANIA I NIE WIDZIAŁEM W ŻADNYM INNYM MOŻE TO JAKAŚ SKNOCONA DOMORÓBKA
Opublikowano
z tyłu licznika jest biala i czarna wtyczka wyciagajac wtyczke czarna zegar gasnie po wlozeniu spowrotem wszystko zaczyna dzialac. nie mam w aucie zadnych przerobek wszystko jest w oryginale.jak wlacze na postojowe to jest ok a jak zalacze mijania to wtedy albo pada licznik albo wskazowki wpadaja w drgania. np wczoraj rano odpalilem i obroty zamiast 800 wyswietlalo mi 2tyś temp od razu byla w polowie i jak wyjalem ta kostke i wsadzilem bylo juz ok.a awaryjne i swiatlo w kabinie zapalalo sie jeszcze zanim mialem problemy z licznikiem a to sie zaczelo mniej wiecej w momencie jak wymienilem lampy i xenon(poprzednie lampy mialem takie same tylko ze srebrnym kierunkiem i z lampami mialem nowy xenon. troche sie zamieszalo ale nie wiem co z czym powiazac

http://www.fotka.pl/profil/m


BBBBB M M W W

B B M M M W W W

BBBBB M M M W W W

B B M M WW WW

BBBBB M M W W

Opublikowano
a to sie zaczelo mniej wiecej w momencie jak wymienilem lampy i xenon(poprzednie lampy mialem takie same tylko ze srebrnym kierunkiem i z lampami mialem nowy xenon. troche sie zamieszalo ale nie wiem co z czym powiazac

dlatego właśnie pomyślałem że winą mogą być przetwornice

sprawdź czy czasem wtyczki przy palnikach nie są luźne -- źle zamontowane lubią się wypalić

Opublikowano

Trop HIDa może być poprawny. Ja u siebie dołożyłem HIDa (fabrycznie miałem soczewkę na halogenie H7) i jak mi palnik siadał (zaczynał czasem pomrugiwać) to któregoś razu jak odpaliłem silnik i włączyłem światła to mi się zrobiły stroboskopy z kontrolek na desce pod zegarami. Wymieniłem palnik na nowy i wszystko wróciło do normy.

Pzdr.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po założeniu HID miałem podobnie drgały wskazówki w różne strony wychylały się lub wogóle nic nie było prócz kontrolki długich świateł.Zdejmowalem wtedy klemę na chwile i wracało do normy tylko że później doszło do tego że zdejmowałem kleme 3-4x dziennie.Odkryłem że uruchamiając silnik na włączonych światłach tego nie było.Później doszły zakłócenia na radio i wtedy HID powędrował na śmietnik,powróciły żarówki H7 i skończyły się problemy :D Zalety HID-dużo lepiej oświetlają niż żarówki minusy-masa kłopotów i dziejące się dziwne rzeczy.Może zakładał ktoś u siebie xenon i dobrze mu działa(bez cudów)to by się podzielił informacją bo światło jest dużo lepsze.Thx :cool2:
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Po założeniu HID miałem podobnie drgały wskazówki w różne strony wychylały się lub wogóle nic nie było prócz kontrolki długich świateł.Zdejmowalem wtedy klemę na chwile i wracało do normy tylko że później doszło do tego że zdejmowałem kleme 3-4x dziennie.Odkryłem że uruchamiając silnik na włączonych światłach tego nie było.Później doszły zakłócenia na radio i wtedy HID powędrował na śmietnik,powróciły żarówki H7 i skończyły się problemy :D Zalety HID-dużo lepiej oświetlają niż żarówki minusy-masa kłopotów i dziejące się dziwne rzeczy.Może zakładał ktoś u siebie xenon i dobrze mu działa(bez cudów)to by się podzielił informacją bo światło jest dużo lepsze.Thx :cool2:

Wszystko jest kwestią CENY tych HIDów,. Od tych najtańszych nie wymagałbym zbyt wiele. Ja za swoje dałem 799pln (tak, sam się czasem dziwię, że aż tyle skoro można już przecież za 200-300pln dorwać). Tyle tylko, że świecą już 2 lata i nie mam żadnych cyrków w elektronice. Podstawa to dobrej jakości przetwornice - dedykowane do odpowiedniego auta, a właściwie do rozbudowanej w aucie elektroniki (tak jak w e39). Te które zakupiłem wziąłem z http://www.well-done.pl Mają zestawy HID tańsze - Standard - (właśnie do aut mniej naszpikowanych elektroniką - prostsze przetwornice, bez filtrów przeciwzakłóceniowych) oraz droższe - Prestige - do aut nieco bardziej napakowanych elektroniką. Kupiłem właśnie te drugie i jest ok.

Pzdr.

Opublikowano
problem jest taki ze ja mam oryginalne przetwornice boscha i teraz moje pytanie brzmi : jesli mialem zmieniane palniki xenon i gosc ktore je zakladal wsadzil mi jakies chinskie czy tam hid to przez to moze byc feler? dodam e wczesniej mialem oryginalne palniki tylko swiecily w dwóch roznych odcieniach bo poprzednik nie wymienil kpl. tylko sztuke.

http://www.fotka.pl/profil/m


BBBBB M M W W

B B M M M W W W

BBBBB M M M W W W

B B M M WW WW

BBBBB M M W W

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.