Skocz do zawartości

320i - Robienie bączków bez szpery


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chłopaczek kupi 2.5 czy nawet 2.8 a później pojawi się temat że tym silnikiem takich bączków jak na youtube też się nie da robić :duh: Podstawa to szpera (nie koniecznie e-szpera bo oryginalna 25% w zupełności wystarczy) nawet w 2.0
Opublikowano
Jak będę kupował jakąś 325i to tym razem przy zakupie będę sprawdzał czy ma szpere, albo podniose tył auta jakoś przy kupnie na lewarkach albo poprostu ją wypróbuje. Zobaczymy co z tego będzie.

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
Ja nie wiem szpery chyba nie mam a bączki mi się dobrze robi, mogę się kręcić w jednym miejscu wokół własnejosi ile mi się podoba. A wiem że szpery nie mam bo jak stoje jednym kołem na mokrej trawie a drugim na asfalcie to to na trawie się ślizga a to na asfalcie ledwo posuwa tak powoli to chyba jak się ma szpere to auto powinno normalnie jechać?
Opublikowano
Ja nie wiem szpery chyba nie mam a bączki mi się dobrze robi, mogę się kręcić w jednym miejscu wokół własnejosi ile mi się podoba. A wiem że szpery nie mam bo jak stoje jednym kołem na mokrej trawie a drugim na asfalcie to to na trawie się ślizga a to na asfalcie ledwo posuwa tak powoli to chyba jak się ma szpere to auto powinno normalnie jechać?

 

Jeśli masz szpere 25% i jeśli jest ona dodatkowo wytarta to taki efekt jak najbardziej moze zaistnieć. Musiał byś podnieść auto do góry i sprawdzić jak się koła kręcą

Opublikowano
zima sie zbliza wiec bedzie latwiej kolego hehehe a tak na powaznie oponki 185 najlepiej zimowe kierunkowe zaloz odwrotnie niz pokazuja strzalki na nich i wal po 3,5 atmosfery powietrza,strzal ze sprzegla i bedzie ok
Opublikowano

Nikt chyba nie pytal o bieg na ktorym to robisz. Sprobuj tak jak ja to robie a mam 1,8is i opony 215/45/17 bez LSD dyfer 3,45.

Jedziesz tak z 10-15 km/h wciskasz sprzeglo wbijadz drugi bieg skrecasz w prawo i szybko w lewo

(ale nie za mocno, tak o pol obrotu kierownicy bo bedzie jedno kolo palic gume)

dajesz gaz w podloge jak wskazowka dojdzie do 4 tys to puszczasz szybko sprzeglo i trzymasz nadal gaz w podlodze bo to drugi bieg.

Po takim czyms predkosc kol jest na tyle duza ze te drugie tez traci przyczepnosc.

Ja nie opanujesz auta i cie obroci to szybko zapnij pierwszy bieg i tutaj juz mozesz strzelic ze sprzegla przy 3000-4000RPM bo opony sa juz rozgrzane i robisz lekkiego boka w polowie zapiniasz drugi bieg i mozesz zaczac kontrowac bo zacznie cie znow obracac.

 

Daj znac czy pomoglo :oops:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.