Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich forumowiczow. Mam problem z hamulcem postojowym a raczej jego brakiem. Wszystko bylo ok do momentu kiedy to zaczelem wymieniac tuleje na wachaczu a do tego musialem rozebrac uklad hamulcowy z tylu tz. klocki zacisk tarcza i szczeki hamulcowe od recznego. po zlozeniu wszystkiego, dzwignia recznego podnosi sie bez zadnego oporu do samej gory a hamulca nie ma. Roskrecilem ponownie niby wszystko ok ale wydaje mi sie jak by linka byla za dluga. Sprawdzilem panczesz pod autem i rozebralem tunel w kabinie aby sie dostac do dzwigni ,niestety tam nie ma zadnej regulacji. Jedyna bardzo skromna jest w dolnej czesci szczek ale ona nie ma wplywu na dlogosc linki. Prosze o jakies rady jesli wiecie cos w tym temacie. Pozdrawiam.
Opublikowano

"Sprawdzilem pancesz pod autem i rozebralem tunel w kabinie aby sie dostac do dzwigni ,niestety tam nie ma zadnej regulacji. Jedyna bardzo skromna jest w dolnej czesci szczek ale ona nie ma wplywu na dlogosc linki. "

 

Właśnie w dźwigni ręcznego jest regulacja ( z boku widać zębatkę regulacji ).Poruszaj dźwignią parę razy góra dół i jak wszystko dodrze złożyłeś to ręczny się naciągnie. :cool2:

Opublikowano
A ja podpowiem wlasciwa metode!! Mialem identycznie i kombinacji zrobilem milion, a okazalo sie ze zajmuje to 30sek i jest proste jak gwozdz!! Wsiadz za stery, wyjmij mieszek od recznego (skurzany pokrowiec), z przodu drzwigni bedzie sprezynka, trzeba ja popchnac srubokretem, powinien byc slyszalny trzask zapatki!! I po wszystkim!!! Sam bylem zdziwiony!! Powodzenia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.