Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam duzy problem z wyciekiem oleju w moim tdsie na wolnych obrotach nic nie wskazuje na zaden wyciek moge go gazowac do konca i nawet zadna kropla nie wycieknie.Dopiero zaczyna sie dziac wtedy gdy samochód dostaje obciążenia podczas jazdy powyzej 2tys obrotow.egr-y sa przeczyszczone niewiem o co tu chodzi moze ktos mi w tym pomuc :D bo
Opublikowano
Z ktorego miejsca masz ten wyciek oleju ? Wklej najlepiej jakies dokladne fotki, wtedy bedzie wiadomo.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
w sumie niewiem jaki tam jest olej bo nie dawno kupilem auto i zadnej kartki na nim nie bylo przypuszczam ze jest tam półsyntetyk 10/40 a jaki powinien być? olej ma duże znaczenie na wyciek???
Opublikowano

Kolego sprawdz sobie na dzien dobry caly dolot, sciagnij waz z turbiny do intercoolera, sprawdz czy nie masz zbyt duzego luzu na wirniku turbiny (czy juz czasem sie nie konczy).

Sorki wlasnie przeczytalem PW. napisales ze ktos wymienial alternator i po tej operacji ten silnik jest zarzygany olejem czy byl przed ? W e34 niemozliwe bylo wyjecie alternatora przed uprzednim wykreceniu przewodow olejowych prowadzacych do chlodnicy oleju ( czesc 18 i sruba na klucz chyba 17 ). Tak wiec albo mechanik zle wlozyl przewody albo poprostu ktorys z nich mu poprostu pekl i chlapie olejem po silniku.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DF71&mospid=47543&btnr=17_0117&hg=17&fg=05

Pozdrawiam

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
jest to olej silnikowy. cieknie z okolic tego punktu 18tego co kolega napisał czy dokładnie z tego to nie wiem weze sa ochlapane czym wyzsze obroty to bardziej chlapie . turbina jest dobra bo chcaiłem dac ja do regeneracji i powiezieli mi ze jest dobra. obecnie jestem za granica i szukam jakis dobrych rad zeby oddac auto do mechanika i naprowadzic go na jakis własciwy trop gdzie i czego ma szukac.
Opublikowano
Wiec ja nadal obstawiam zle zalozone i skrecone przewody olejowe lub pekniety ktorys z przewodow olejowych ( w okolicach metalowej zlaczki lub w zlaczce). Koszt dorobienia takich przewodow w Polsce to max. 150 zl.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.