Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

Tak jak w temacie, jakich kluczy uzywacie do swoich e30tek, jakie marki kluczy polecacie? Co sadzicie o Proxxon i Bahco?

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam

 

Ja mam komplety 1/4-1/2 cala nasadowe i płasko-oczkowe Grene i daje sobie radę znakomicie, każdemu mogę polecić.

Przenoszę temat do forum ogólnego działu Eksploatacja ;)

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Grene bardzo dobre, mam zwykły zestaw plus bity przedłużane i jest super. Jeśli nie będziesz nachrzaniał młotkiem albo zakładał 2-metrowej rury jako przedłużki, to z tańszych polecam Yato. Chociaż jeśli zastaawiasz się nad Proxxonem, to nie ma co proponować Ci tańszych zestawów.
  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Ja dziś kupiłem zestaw yato 150cz. jest swietny już dokładałem rurkę do najwiekszej grzechotki i daje rade :)

 

http://strefaokazji.com/upload/images/products/big/ZESTAW_KLUCZY_KLUCZE_NASADOWE_PLASKIE_150_CZESCI_YATO515.jpg

Ile taki zestaw kosztuje ?

tel. 514.99.46.99
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

na grzechotke nie naklada sie rurek... nawet najmocniejsza nie wytrzyma...

Pozdro ;)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ja kupilem zestaw yato nieco ponad 200 czesci (ten najdrozszy). Grzechotki i nasadki sprawuja sie bardzo dobrze. Niestety przedluzki 1/4 cala polamalem obydwie. Zlamalem tez ktorys bit imbusowy. Bity szybko zaczely korodowac. Klucze plasko oczkowe oceniam bardzo dobrze. W tej chwili skompletowalbym sobie zestaw skladajacy sie z kilku mniejszych. Grzechotka + nasadki + przedluzki 1/2 oraz 1/4 yato. Klucze plasko oczkowe 4-27 np kuznia albo yato, jakis wypasiony komplet bitow z pobijakiem ale nie yato. Do tego przydaja sie wysokie nasadki np do swiec czy wtryskow. Nasadka 32 12-katna do piasty z tylu, nasadka 46 do piasty z przodu, klucz do wtryskow z okienkiem nr 27 (w przypadku TDS). Do tego jakies srubokrety magnetyczne z mozliwoscia uderzenia mlotkiem, mlotki 1kg i 3kg oraz jakis gumowy. Przydaje sie widelec do sciagania sworzni wahacza bo robi sie to czesto. Koniecznie szczypce zaciskowe morsea, kombinerki i obcegi, klucz fransucki oraz miseczke magnetyczna na srubki. Na narzedziach nie warto oszczedzac- obecnie zastanowilbym sie nad kluczami beta, male zestawy sa w dobrych cenach.

 

Warto tez zainwestowac w dobra chemie, szczegolnie odrdzewiacz, cos do czyszczenia, smar miedziowy, klej do gwintow, wd-40 i wazeline techniczna. Warto miec dobre rekawice podwojnie gumowane.

 

Mechanika zajmuje sie tylko tyle co przy domowych autach ale lubie to bardzo. Wszystkie te narzedzia posiadam i bardzo ciezko byloby mi sie bez nich obejsc. Nie zmienie w aucie rozrzadu ale juz wymiany sworzni, piasty itp jest jak najbardziej w moim zasiegu. Uwazam ze niezwykle przydatnym wyposazeniem jest tez mala katowka, maly kompresor i wiele innych gadzetow, ktore na prawde staja sie niezbedne gdy juz zaczniemy ich uzywac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.