Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem auta zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku,choć na ciepłym jak by palił trochę lepiej,a do tego jak już odpali to strasznie nie równo pracuje i słychać jak by coś terkotało w środku.Byłem u mechanika i kazałem mu zrobić dogłebną diagnostykę silnika,powiedział mi że jest problem z kątem wtrysku,że nie trzyma się w przedziale i spada mi nawet do zera nie wiem dokładnie o co chodzi,podobno dzieje się tak jak jest padnięta pompa wtryskowa albo padający rozrząd z uwagi że mam nową pompę to ją wykluczył i obstawia rozrząd ale czy jest możliwe,że przy nie całych 300 tys przebiegu siada już rozrząd? Czy te objawy co napisałem mogą być tego przyczyną?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Cała pompa nowa razem z nastawnikiem,ten dzwięk nie jest metaliczny i dlatego nie jest on typowy dla rozrządu,bo i mechanik mówił,że jak rozrząd jest walnięty to jest metaliczny dzwięk,a ten jest taki jak by jakieś łożysko było luzne albo coś podobnego.Dodam,że najlepiej odpala jak jest zagrzany ale nie w pełni tylko powiedzmy,że około 20 stopni,bo jak się zagrzeje normalnie to wtedy jak odpalam to gaśnie i tak parę razy aż odpali.

Tylu tu użytkowników ma TDS i nikt nie robił rozrządu,żeby mógł coś więcej napisać o objawach jakie występuja gdy już pada :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.