Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Dzisiaj wczołgałem się pod auto żeby wybadać w jakim stanie są moje progi. Niestety nie jest najlepiej. Podczas oglądania dołu auta zobaczyłem, że brakuje jednej z czterech gum które są w progach. W miejscu brakującej gumy jest więc dziura, która dość mocno już skorodowała i otworzyła dostęp wodzie do wnętrza progu. Obok zrobiła się już od korozji kolejna- tym razem niefabryczna- dziura. Co powinienem z tym zrobić? W tym roku nie liczyłbym na to, że udam się do blacharza, bo mam inne wydatki, więc potrzebuję jakiś magicznych sposobów żeby tak duże ognisko jakoś zabezpieczyć. Co mam nałożyć na to, żeby zatrzymać korozję (podkład reaktywacyjny jak w przypadku mniejszych ognisk?)? Mam pryskać coś to wnętrza progów przez te dziury, coś co zahamuje możliwą już korozję w środku lub zabezpieczy przed przyszłą?

 

Ile orientacyjnie by kosztowało u blacharza naprawienie takiego ogniska?

 

Oto ilustracje:

http://img180.imageshack.us/img180/7250/dscn2828w.jpg

By karoljaniak

http://img96.imageshack.us/img96/8459/dscn2823r.jpg

By karoljaniak

http://img245.imageshack.us/img245/7306/dscn2822p.jpg

By karoljaniak

http://img205.imageshack.us/img205/9458/dscn2819v.jpg

By karoljaniak

http://img691.imageshack.us/img691/6994/dscn2818h.jpg

By karoljaniak

 

Pozdrawiam, Karol

http://img837.imageshack.us/img837/3526/5vk4.jpg
Opublikowano
najlepiej to zczyść do zywego to tyle ile dasz rade i na to połóż bitex albo cos podobnego i do środka progów tez za pomoca pistoletu do baranka. nic innego z tym na szybkiego nie zrobisz,a to choć w pewnym stopniu ograniczy dalszy postep korozji :cool2:
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano

Witam

 

Nie będzie Cię to kosztowało więcej u blacharza niż malowanie elementu, bo tu nie ma problemu z kolorem etc. Porządny blacharz zrobi rewizję progów i ładnie wszystko wyczyści. Później położy nową gumę, a Ty mu dostarczysz podkładkę pod lewarek i będzie super.

Sprawdź też czy inne podkładki Ci się trzymają, bo może już być pod nimi korozja.

Generalnie jest to standard w E36 :mad2:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

A jak się montuje te podkładki? One są na wcisk po prostu?

 

A zna ktoś może ich numer katalogowy?

http://img837.imageshack.us/img837/3526/5vk4.jpg
Opublikowano

Witam

 

Są na wcisk, żeby być pewnym, że nie wypadną można poprosić blacharza, żeby je dodatkowo przykleił klejem do szyb. Nr części 51711960752, cena jednostkowa 41zł.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Na tą chwilę i tak nie mam w ogóle pieniędzy, bo muszę przed zimą zrobić inne rzeczy, więc na razie zabezpieczę to miejsce brunoxem, dziury zakleję taką masą jak poxilina, tyle że do naprawy aut, a na to prysnę barankiem , bo te wszystkie rzeczy mam w domu, a na koniec tą gumową podkładkę wsadzę, żeby woda do środka nie leciała. Jak znajdę pieniądze to się uśmiechnę do jakiego blacharza żeby to porządnie zrobił.

 

Dzięki za pomoc, pzdr

http://img837.imageshack.us/img837/3526/5vk4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.