Skocz do zawartości

Drgania, trzeszczenie z okolic licznika (zegarów)


awtk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od jakiegoś czasu na nierównościach słychać trzeszczenie z okolic licznika. Dzisiaj jak jechałem to występowało to nawet na dosyć dobrej drodze bez większych dziur :)

 

Co może być przyczyną trzeszczenia (pierdzenia) z licznika?

Są dwie śrubki do jego odkręcenia, tylko jakie dokładnie? Z tego co wyczytałem to nie trzeba odłączać akumulatora, żeby wyjąć licznik.

 

Co ciekawe jak przyłożę palec w okolice miejsca zaznaczonego na czerwono na obrazku to trzeszczenie ustaje.

 

http://i55.tinypic.com/30rmz9h.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku warto odpiac dla pewnosc ze nic nie strzeli ale w sumie nie sadze abys musial w ogole wypinac zegary aby obejrzec je z drugiej strony. Aby zdemontowac licznik wystarczy odkrecic te 2 srubki w oslonie i go po prostu wyciagnac (pamietaj kierownica na maxa do siebie i w dol a bedzie latwiej).

Pozdro,

//M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli odgłosy stukania , pukania , łamania trzeszczenia dochodziły by ze środka deski , z pod szyby albo coś musicie odkręcić rozpórkę kielichów i posmarować pod nią tzn miejsce gdzie ona dotyka kielichów i przy podszybiu przykręcić i podobno lux malina ;) mówił mi to kolo z ASO :) sami mieli kilka przypadków że wyciągali deski itp a powodem byłą owa rozpórka ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale o raczej bardziej z okolic szyby i w chwili np. pokonywania progów zwalniających...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wystepowal taki sobie sweirszcz ktory byl sobie popiskiwal z okolic zegarow. Na jego jeki pomagalo zarowno naciskanie u gory jak na zdjeciu z poczatku watku, jak rowniez prztrzymanie paluchem w prawym badz lewym dolnym rogu zegarow. Zdemontowalem zegary, i obejrzalem od wewnatrz komore i nie ma tam w zasadzie nic co moglo by trzeszczec (po warunkiem ze auto bez dzwona). Odglosy pochodza najprawdopodobniej od tego ze calosc wisi na 2 wkretach i dolem nie jest nigdzie zakotwiczona co na nierownoscach moze powodowac ocieranie zegarow o elementy deski. Tak czy siak u mnie pomoglo przetarcie wneki czyscicikem do plastkow (aby nadac poslizg na laczeniu) i zamontowanie wszystkiego z powrotem. Calosc operacji zajela mi niecale 5 min...Teraz cisza, ergo swierszcz zdechl :D

Pozdrawiam,

//M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.