Skocz do zawartości

Drgania, trzeszczenie z okolic licznika (zegarów)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od jakiegoś czasu na nierównościach słychać trzeszczenie z okolic licznika. Dzisiaj jak jechałem to występowało to nawet na dosyć dobrej drodze bez większych dziur :)

 

Co może być przyczyną trzeszczenia (pierdzenia) z licznika?

Są dwie śrubki do jego odkręcenia, tylko jakie dokładnie? Z tego co wyczytałem to nie trzeba odłączać akumulatora, żeby wyjąć licznik.

 

Co ciekawe jak przyłożę palec w okolice miejsca zaznaczonego na czerwono na obrazku to trzeszczenie ustaje.

 

http://i55.tinypic.com/30rmz9h.png

Opublikowano

Aku warto odpiac dla pewnosc ze nic nie strzeli ale w sumie nie sadze abys musial w ogole wypinac zegary aby obejrzec je z drugiej strony. Aby zdemontowac licznik wystarczy odkrecic te 2 srubki w oslonie i go po prostu wyciagnac (pamietaj kierownica na maxa do siebie i w dol a bedzie latwiej).

Pozdro,

//M

Opublikowano
A jakiego typu są to śrubki? Jakiego śrubokręta użyć? :)

 

gwiazdka średniej wielkości wystarczy :) znaczy się śrubokręt krzyżakowy - tak to się chyba fachowo nazywa :lol:

Opublikowano

kolego awtk

napisz jak będziesz coś wiedział . Też mam takie objawy od pewnego czasu i zastanawiam się co to może być.

Faktycznie drażni to .

Opublikowano

Witam. A spróbujcie w trakcie drgań przytrzymać dłonią klawisze sterowania umieszczone na kierownicy te z symbolem +,-, telefon.

U mnie też brzęczy ale właśnie to one są tego powodem, chociaż złudzenie jest że głos dochodzi z deski. Pozdrawiam

Opublikowano
Jeśli odgłosy stukania , pukania , łamania trzeszczenia dochodziły by ze środka deski , z pod szyby albo coś musicie odkręcić rozpórkę kielichów i posmarować pod nią tzn miejsce gdzie ona dotyka kielichów i przy podszybiu przykręcić i podobno lux malina ;) mówił mi to kolo z ASO :) sami mieli kilka przypadków że wyciągali deski itp a powodem byłą owa rozpórka ;)
Opublikowano
Rozpórkę dokręcić nie zaszkodzi, zwłaszcza te dwie śruby przy podszybiu. Też mi deska skrzypiała i właśnie to pomogło.
Opublikowano

U mnie wystepowal taki sobie sweirszcz ktory byl sobie popiskiwal z okolic zegarow. Na jego jeki pomagalo zarowno naciskanie u gory jak na zdjeciu z poczatku watku, jak rowniez prztrzymanie paluchem w prawym badz lewym dolnym rogu zegarow. Zdemontowalem zegary, i obejrzalem od wewnatrz komore i nie ma tam w zasadzie nic co moglo by trzeszczec (po warunkiem ze auto bez dzwona). Odglosy pochodza najprawdopodobniej od tego ze calosc wisi na 2 wkretach i dolem nie jest nigdzie zakotwiczona co na nierownoscach moze powodowac ocieranie zegarow o elementy deski. Tak czy siak u mnie pomoglo przetarcie wneki czyscicikem do plastkow (aby nadac poslizg na laczeniu) i zamontowanie wszystkiego z powrotem. Calosc operacji zajela mi niecale 5 min...Teraz cisza, ergo swierszcz zdechl :D

Pozdrawiam,

//M

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.