Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich. chciałbym sie dowiedziec czy do mojej bumki e46 moge założyc swiatla xenonowe :?: żarowki mam H7 i zwykłe lampy :!:
Opublikowano
witam wszystkich. chciałbym sie dowiedziec czy do mojej bumki e46 moge założyc swiatla xenonowe :?: żarowki mam H7 i zwykłe lampy :!:

 

a wiesz, ze to wydatek rzędu 3000zł?

Opublikowano
witam wszystkich. chciałbym sie dowiedziec czy do mojej bumki e46 moge założyc swiatla xenonowe :?: żarowki mam H7 i zwykłe lampy :!:

 

a wiesz, ze to wydatek rzędu 3000zł?

 

Podejrzewam że autorowi chodziło o inne ksenony :D

Opublikowano
Możesz kupić kompletne lampy (koszt niestety dość wysoki) i podłączyć je an zasadzie plug&play. Nie będzie samopoziomowania oraz spryskiwania ale to również możesz zamontować. HIDów nie polecam z dwóch powodów, oślepiasz innych i śmierdzi to tanizną.
Opublikowano

Witam

HIDów nie polecam z dwóch powodów, oślepiasz innych i śmierdzi to tanizną.

 

Jeśli można dwa słowa............... :norty:

 

High Intensity Discharge (HID) -To nazwa rodzaju wytwarzania światła , czyli lampa wyładowcza wysokiej intensywności.

 

I czy to będzie seria ksenon : BMW ,MAZDA ,VW czy inny dowolny koncern samochodowy ma lampę wyładowczą czyli ( HID)

 

Inną sprawą jest dostosowanie odbłyśnika lampy i samo rozpraszanie tego światła.

 

Żarówka ksenonowa daje bardzo dużo światła i aby nie oślepiać , lampa musi być przystosowana do właściwej polaryzacji i kształtowania promienia.

Złażenie żarówek wyładowczych HID do klasycznego reflektora nie przystosowanego do tego typu żarników to zwykłe wieśniactwo, remiza ,drut , samolubstwo .

W moim odczuciu świadczy o braku wiedzy ale przede wszystkim jest dowodem marnej wyobraźni i braku kultury na drodze

 

 

Tak jak koledzy wcześniej napisali można założyć HID do auta ,ale niezbędna jest zmiana lamp na przystosowane do właściwego rozpraszania tego światła.

 

 

Poziomowanie i natrysk........ to bajer i nie wszystkie seryjnie wyposażane w ksenon auta posiadały to dobrodziejstwo. Nie ma regulacji prawnej nakazującej lampie z żarnikiem HID posiadanie natrysku.

 

Osobiście nie mam nic przeciwko opcji : lampa "depo " przystosowana pod HID i żarnik 4300k , wystarczy elektryczna klasyczna regulacja wysokości oświetlenia+ mądry użytkownik.

 

Ładnie doświetla drogę i przy okazji nie razi tych z przeciwka. Ponadto łagodna a zarazem najbardziej praktyczna barwa 4300k nie budzi podejrzeń Policji ,czy aby układ jest seryjny.

 

Pozdrawiam Krzysztf

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

no chodziło mi o te tansze ksenony jak powyżej kolega wspomniał :D :D może uda sie wychaczyc jakies tansze lampy na allegro :norty: dzieki koledzy za podpowiedz :cool2:

wychaczyc :arrow: wyhaczyc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.