Skocz do zawartości

530d-bledne wskazania termometru i poziomu paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Od czasu do czasu zawracam Wam glowe problemami z moja Beatka.Znowu nadszedl ten czas :)

Kiedys padl mi akumulator,nie moglem odpalic,jako ze jezdze ciezarowka,zdobycie dodatkowego pradu nie bylo klopotem.

Klopot w tym ze omylkowo podpialem( przy wylaczonym zaplonie ale przy otwartych drzwiach) 24v.Trwalo to ulamek sekundy,ale od tego czasu komp pokazuje czasem temp zewn -40 st i zero w baku chociaz jest pelny.Z czasem(pol godziny) wraca to do normy.ale dyskomfort jest.

Czy winny moze byc rozladowujacy sie akumulator?Czy cos zdupcylem podpinajac 24v?Oprocz tego wszystko dziala bez zastrzezen.Dodam ze to dzieje sie tylko gdy rozrusznik slabo kreci albo padl aku.

W zwiazku z powyzszym tez drugie pytanie: mechanior(z bozej laki) stwierdzil ze ladowanie jest ok(14.4) ale jak odpale piszczy pasek.Gdzies wyczytalem tez ze ladowanie bedzie pokazywalo ze ok ale nie bedzie doladowywalo aku.Powod: uszkodzony przewod masy z silnika(dokladniej pozrywane kabelki i za maly przekroj poprzeczny przewodu,za duzy opor i zbyt maly prad).

Prosze o jakies podpowiedzi.

Dzieki

pozdro

http://images.chomikuj.pl/button/Mr.Lova.gif


Na Chomiku mapy 2014,soft spolszczający MK2/3/4 mono-kolor,MK3 z polskimi znakami.

Opublikowano

cześć

 

skasuj błędy na kompie - bo napewno sie pojawily przy podoaniu takiego napiecia...

mogl rzeczywiscie poleciec czujnik temp i czujnik poziomu paliwa...... jezeli nie bedzie poprawy po wymienie akk... zreszta jak podepniesz pod kompa to ci zdiagnozuje czujniki i powie czy są uszkodzone....

 

tomek

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Opublikowano

Dzieki za odp.

Czujnik temp i poziomu paliwa ok.Wiazka laczaca silnik z karoseria tez ok(po odpaleniu mierzylem napiecie miedzy silnikiem a karoseria,samej wiazki nie umiem zlokalizowac). Wnioskuje z tego ze pada aku. 3 letnia srebrna centra 900A(chyba futura). Po calej nocy pod prostownikiem zapala 5-6 razy i koniec. Prądu po zamknieciu bierze tyle co nic ( od razu 0.22A a po 15 minutach pobor spadl do 0.01A-0.00A).

 

Znalazlem aku (tez centra futura)na allegro za 450 stowy,chyba trzeba bedzie zamowic.

 

Temat do zamkniecia.

http://images.chomikuj.pl/button/Mr.Lova.gif


Na Chomiku mapy 2014,soft spolszczający MK2/3/4 mono-kolor,MK3 z polskimi znakami.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam, mam pytanko czy udało się Tobie jakoś rozwiązać problem z wskaźnikami poziomu paliwa i temperatury zewnętrznej. Ja myślałem że mam uszkodzony licznik, wymieniłem na nowy, przez pewien czas było ok, ale po tygodniu najpierw padło wskazanie temperatury i poziomu paliwa. Już nie mam siły i pomysłów na naprawę. Proszę o jak najszybszą odpowiedz.
Opublikowano
Witam, mam pytanko czy udało się Tobie jakoś rozwiązać problem z wskaźnikami poziomu paliwa i temperatury zewnętrznej. Ja myślałem że mam uszkodzony licznik, wymieniłem na nowy, przez pewien czas było ok, ale po tygodniu najpierw padło wskazanie temperatury i poziomu paliwa. Już nie mam siły i pomysłów na naprawę. Proszę o jak najszybszą odpowiedz.

 

jak są wskazania termometru -40 to czujnik temperatury zewnętrznej padł po prostu go wymień :) albo przerwany jest gdzieś obwód (po wymianie temperatura z -40 będzie stopniowo rosła nie pokaże od razu właściwej ) pozdrawiam

 

viewtopic.php?f=72&t=137599&hilit=termometr tutaj masz fajny temat odnośnie temperatury zewnętrznej kolega mecenass dość mądrze pisze na ten temat :)

Opublikowano
I tu jest właśnie problem. Czujnik na 100% sprawny (nowy). Pływaki w zbiorniku sprawdzone 100% sprawne. W poprzednim liczniku miałem podobny schemat uszkodzeń, najpierw padły wskazania temperatury i po kilku dniach wskaźnik paliwa. Po wymianie licznika wszystko działało poprawnie przez jakiś tydzień. Wracając z Warszawy najpierw padły wskazania temperatury, podjechałem na stacje żeby nalać do pełna (miałem pół zbiornika, tak wskazywało) po zatankowaniu wskazówka nawet nie drgnęła, co ciekawsze wskazówka zaczęła opadać w trakcie jazdy (objaw normalny) po zapaleniu się rezerwy miałem w zbiorniku ok 35 litrów paliwa. Niestety przy następnym tankowaniu wskaźnik został na poziomie rezerwy. Wydaję mi się że mam coś z instalacją elektryczną w mojej bryczce, sam już nie wiem.
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.