Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam następujący problem z moim autkiem. Czasami jest tak, że auto maksymalnie kręci się tylko do 5600obr. i tak jakby całe jest zamulone. W inne dni, jak np. wczoraj kręciło się do 6000obr. i auto było wyraźnie żwawsze. Nic przy silniku nie było robione, czy ktoś mógłby się na ten temat wypowiedzieć? Pozdrawiam.

 

Dodam może jeszcze, że płyn z chłodnicy ubywa, ale pod korkiem od oleju ani na bagnecie nie ma śladów mieszania się płynów. oglądałem chłodnice, raczej też nie wycieka, za to na pompie wody są ślady, że ucieka płyn chłodniczy, może mieć to jakiś wpływ na opisaną sytuację?

 

Zauważyłem, że olej też mi wcięło po 4000km od wymiany ze stanu około pomiędzy min-max na min na bagnecie.

 

A tak w ogóle dzisiaj już maksymalnie kręćił się do około 5700obr wg obrotomierza i na nic więcej..

Opublikowano

Witam, no też tak myślę, że pompę wody trzeba wymienić, natomiast z głowicą to chyba nie mały wydatek.. W sumie sporo w to auto włożyłem bo wymieniłem w nim amory, sprężyny, wisco, parę tulei, sworznie wahacza, przednią szybę, termostat, rozrząd, ale wkurza mnie bo pali w mieście 13 litrów, a osiągi bardzo przeciętne..

 

Zgadza się, jest to silnik M40.

Opublikowano

co do remontu głowicy to nie jest aż tak duży koszt.Zależy czy sam będziesz robił czy też mechanik.Powiem Tobie szczerze że do remontu swojej głowicy,sprawiłem sobie głowice M43 o przebiegu 175 tys.Przełożyłem z niej popychacze,podkładki pod dzwigienki i same dzwigienki które są już z rolkami,jedynie wałek kupiłem nowy do M40.Zestaw montowałem ponad 2 lata temu i do dziś nie mam najmniejszych problemów,auto idzie jak wściekłe aż do odcięcia.

Zestaw naprawczy głowicy nowy można kupić już za jakieś 600-700 zł

Opublikowano
Witam, dzisiaj sprawdzałem jak będzie z odcięciem na postoju i auto kręci się do 6200obr/min i od razu zaczynają falować w granicach 5000-6200.. poruszałem kablami WN (wysokiego napięcia) i znów odpaliłem auto i wcisnąłem gaz do końca, obroty przez około 2 sekundy zatrzymały się na 6200obr i znów zaczęły falować. Proszę bardzo o rady i pomoc. Pozdrawiam.
Opublikowano
6200 to mniej więcej tyle, na ilu powinno być odcięcie. Gorzej z tym falowaniem 5000-6200, strasznie duży "rozrzut".
Opublikowano
Więc poruszałem znowu kablami WN i trzymał obroty 6200obr, ale tak jakby rzucało co chwile silnikiem, aż cała buda się ruszała. Potem w czasie jazdy powyżej 5000obr auto miało moc i zaraz traciło.. o co tu chodzi, pomocy!!
Opublikowano
Zacznij od wymiany-świece-kable,kopułka i palec.I nie oszczędzaj na tym bo z doświadczenia wiem że te "tanie i dobre" są gówno warte.Jak to nie pomoże to jedynie remoncik głowicy pomoże

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.