Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

silnik m40 b16 na pasku bez gazu.

po raz drugi wymienilem wtrysk i swiece na tym samym garnku tyle ze po pierwszej wymianie pracowal 2 miesiace a teraz po dwoch dniach znowu przestal palic i zalewa swiece...

Kable nowe,siwece nowe,wtryski uzywki ale napewno byly sprawne.

co moze byc przyczyna ze to po raz kolejny na tym samym garnku nie pali zalewajac swiece i pracuje jak traktor ??

Opublikowano

Witam

 

A jak wygląda kopułka i palec rozdzielacza??

Jest teraz iskra na świecy tego cylindra??

Może kabel zapłonowy tego cylindra jest wadliwy??

Sprawdź też instalację elektryczną idącą do listwy wtryskowej.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
opcja jest tego typu ze juz dwa razy zmienialem wtryski...sa nowe swiece i nowe kable WN...ale zauwazylem ze mam mokra swiece na czwartym garnku ale mokra od oleju a nie od paliwa....
Opublikowano
opcja jest tego typu ze juz dwa razy zmienialem wtryski...sa nowe swiece i nowe kable WN...ale zauwazylem ze mam mokra swiece na czwartym garnku ale mokra od oleju a nie od paliwa....

Po wykręceniu ze sprawnego układu(zapłon,paliwo),świeca powinna byc sucha i mieć kolor "cegiełki".Jesli jest Mokra,jest coś nie tak z zapłonem.

never again N46
Opublikowano
opcja jest tego typu ze juz dwa razy zmienialem wtryski...sa nowe swiece i nowe kable WN...ale zauwazylem ze mam mokra swiece na czwartym garnku ale mokra od oleju a nie od paliwa....

 

Ale nie odpowiedziałeś na żadne z zadanych przeze mnie pytań...

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Witam

 

A jak wygląda kopułka i palec rozdzielacza??

kopulka sprawdzona palec tez jest w stanie ok .

Jest teraz iskra na świecy tego cylindra??

wyciaglem swiece i z kablem polozylem na silniku -iskrzy ladnie

Może kabel zapłonowy tego cylindra jest wadliwy??

kabel wymieniony i na kazdym ten sam objaw.

Sprawdź też instalację elektryczną idącą do listwy wtryskowej.

istalacja elektryczna powinna byc ok ....

wymienilem razem z wtryskami listwe elektryki wtryskow i bez poprawy.

 

mozliwe zeby padly pierscienie na tloku ??

 

Pozdrawiam

Opublikowano
jak sprawdze i wyjdzie ze na tym garnku jest za mala to pewnie trzeba remont robic ....wydaje mi sie ze to nie oplacalne bo chyba taniej kupic m40 niz remontowac.....
Opublikowano
wlasnie czekam na info od goscia ....w sumie najchetniej to bym kupil stare dobre m10 w 1.8....ale to znowu wszystko zalezy od kasy.
Opublikowano

nie zdazylem jeszcze smignac zeby zmierzyc kompresje ale dzisiaj zauwazylem ze z lewego boku silnika czyli tam gdzie zalewa mi garnek a gdzie jest tez wlasnie silnik krokowy to jest taki maly stalowy krociec z ktorego idzie przewod na plyn chlodniczy a zarazem do silniczka krokowego ....spod tego wlasniemiejsca leje mi sie plyn .....i to by pasowalo na zalewanie tego wlasnie garnka ....

kiedy jest na wolnych pracuje na wszystkie garnki i sie nie leje z tego miejsca a w momencie kiedy dodam gazu to zaczyna lac i ten wlasnie garnek przestaje smigac ...

czy to bedzie sprawka uszczelki ????

Opublikowano

Witam

 

Czy chodzi Ci o króciec wody, który podłączony jest z tyłu do głowicy (od strony ściany grodziowej)???

Nie może on być podłączony do silnika krokowego, ale możemy powiedzieć, że jest w pobliżu:D

Może tak być, że zalewa Ci gniazdo świecy tam, czy coś i nie ma iskry... Wymienić i tak musisz.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AC11&mospid=47270&btnr=11_4370&hg=11&fg=15

 

Nr 8 na rysunku to ten króciec, o który Ci chodzi?? Jeśli tak, to potrzebujesz uszczelkę nr 9.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

tak dokldnie o to chodzi.sciaglem dzisiaj wlasnie caly kolektor ssacy i widac ze cale gniazdo jest zalane jakby woda na tłustym.

co lepsze stan plynu jest taki sam jak zawsze i stan oleju tez ten sam.

ani olej ani plyn nie sa zmieszane.

ktos poradzil mi zeby wymianic czujnik polozenia walu bo to moze byc przyczyna nie odpalania oraz przewod sygnalowy podlaczony do tego wlasnie feralnego garnka na swiecy.

jeszcze do niedawna auto nawet bez tego garnka jezdzilo ""jakos"" a teraz juz nawet odpalic nie chce.

Opublikowano
wymienilem dzisiaj czujnik polozenia walu .nowka sztuka prosto ze sklepu.silnik odpala ei pracuje lecz dalej jednak nie lubi pracy na tym garnku :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.