Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

mam problem pare dni temu padł mi aku,auto było nie używane dziś musiałem odpalać na kable i zauważyłem że podczas jazdy na wprost kierownica jest lekko skręcona na lewo

podejrzewam ze coś sie rozkodowało

i tu pytanie jakim sposobem zrobic aby znów było normalnie?(omijając serwis)acha zapala sie też trakcja

moje autko to e 91 2005r 2l.diesel

prosze o pomoc

Dzięki

Opublikowano

nie wiem dokladnie gdzie ale przegladajac ja natknalem sie na ta procedure

sam sie nie skalibruje, tzn moze ale nie musi

sprobuj pokrecic kiera na maxa raz w lewo raz w prawo ale wiem ze tam bylo cos wiecej do zrobienia niz zwykle krecenie kiera jeszcze trzeba odpowiednio operowac zaplonem

Opublikowano
w instrukcji podwieszonej u samej gory jest opisana procedura kalibracji czujnika kolumny kierowniczej

 

pierwsze słyszę :think: ,zaskakuje mnie ten pojazd

Opublikowano
Tylko ze musisz miec aktywna kierownice.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

zrobione

dzwoniłem do serwisu powiedzieli ze po podłaczeniu aku autko samo sie nauczy

no i mieli racje

Opublikowano
Ja pierdzielę... ten samochód mnie naprawdę zadziwia, jak czytam o stopniu jego skomplikowania, oraz jego autodiagnostyce.

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.