Skocz do zawartości

Poduszka amortyzator [E34] 520i 94r. 24v M50


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie wszystkich.

Mam pytanie odnośnie poduszek amortyzatora (mocowanie górne) na przodzie . Czy po zamocowaniu NOWEJ poduszki (febi) w kolumnie Mcphersona i skręceniu całej kolumny ,może występować luz na poduszce ? . Luz jest wyczuwalny ,kołysze delikatnie samo mocowanie(poduszka) na boki ,a śruba amortyzatora z kontrą na imbus jest skręcona i np. jeśli chwycę i spróbuję poruszać podporą sprężyny ,to ona ani nie drgnie .Coś jakby pomiędzy podporą sprężyny a samym mocowaniem było nie skręcone .Miedzy tymi elementami są dwie podkładki , jedna podkładka prosta , a druga podkładka wybrzuszona ( ta podkładka przy nakładaniu pasowała bardzo dobrze) ochrania łożysko na mocowaniu przed zabrudzeniem .Mam Poduszki ze schowaną srubą amorka w poduszce (mały dekielek),nakładane na gwint m14 ,nakrętka 22 ,aha kolumna jest złożona ze wszystkimi podkładkami wg schematu do tego konkretnego modelu auta.

Czy tak może być ?? :(

 

Z góry dziekuje za pomoc

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam, również dokładam się do pytania.. Czy w nowych łożyskach amortyzatora może być wyczuwalny luz? Pozdrawiam i mam nadzieje że ktoś odpowie :)
Opublikowano

Jak poduszka składa sie z dwoch czesci to luz bedzie, ja u siebie wymieniałem na oryginalne i taki wyczuwalny luz był.

Martwiłbym sie na waszym miejscu jak zamocowac te poduszki a to ze wzgledu na kat wyprzedzenia koła a zawiera sie on +-30 stopni

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano

Martwiłbym sie na waszym miejscu jak zamocowac te poduszki a to ze wzgledu na kat wyprzedzenia koła a zawiera sie on +-30 stopni

Nie bardzo wiem w czym problem, wymontowałem cały McPherson bo musze wymienic amortyzatory i zobaczylem ze jest luz na łożysku amortyzatora.. zamówie nowe i zobacze jaka będzie różnica. Luz jest spory także myśle że przy nowym będzie dużo lepiej.

Opublikowano
Ja wymieniałem jakis miesiac temu obie poduszki z przodu. Gumy byly jaz tak splaszczone ze od strony kierowcy jedna z tych trzech srub przy skrecaniu tarla o podpore sprezyny co wydawalo niepokojace odglosy. Wymienilem na lemfordera i jest wszystko ok. Poduszka i lozysko w jednym elemencie. Oczywiscie podczas skrecania kol widac jak trzpien od amortyzatora porusza sie w poduszce ale wydaje mi sie ze to normalne, dlatego jest gumowa, elastyczna. Nic nie stuka nic nie puka i to najwazniejsze. :mrgreen:
Opublikowano
no wlasnie o to chodzilo:) w pasacie mialem tak to pomogla wymiana lozyska ale tam jest inne mocowanie:) jeszcze spytam jak juz tak piszemy na te tematy. jakie amorki? gazow czy olejowe? slyszalem juz duzo opini. jedni sa za gazowymi inni za olejowymi! Jedni mowia ze gazowe to nie na nasze drogi a jak juz to do malych aut... jak to jest w e34?
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
według opinii wielu mechaników z którymi rozmawiałem , to twierdzą oni że mały luz w mocowaniu to standard w e34 .ja sprawdzałem 2 mocowania febi i meyle i delikatny luz był wyczuwalny na obu po skręceniu kolumny.pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.