Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A to zalezy gdzie :D

sprawdz i porownaj sa kalkulatory OC prawie kazda ubezpieczalnia takowy ma :wink:

PS Jak dobrze kojaze to ten IX byl na allegro 2 lata temu za 6tys i mial skorodowany pas przedni i cos z tylnymi blotnikami

Edytowane przez M-Technic

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Odpowiedzi 95
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolego ale widzę ze jak pytasz się o spalanie, ceny OC to raczej na rekonstrukcje e30 też nie bedziesz miał kasę. OC i spalanie to jest maks 5procent tego co by było trzeba zrobić by doprowadzić e30 do stanu idealnego.
Opublikowano
nie no chodzi mi o to bo musiał bym to wiedzieć a mam zamiar robić samochód stopniami a nie wszystko na raz a sie pytam bo bym rejestrował na ojca
Opublikowano

Jak masz ponizej 24 lat to cos kolo 900 zl wychodzi w wawie

A o tym zaiwasie nic nie pisalem bo nie wlno przeklinac na forum :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
mam 20 lat prawko 2 lata i mieszkam na wsi. A czemu o zawieszeniu nic no wypowiedz sie
Opublikowano
popieram kolegę :D jeden nowy amor BIL B8 na przód to prawie cały koszt tego zawiasu co pokazałeś... nie ma sie co oszukiwać jakość kosztuje...
Opublikowano
a opłaca sie kupic gumy POLIURETANOWE do zawieszenia i przekonaliście mnie kupie 2,5 litra a jakiś model tego silnika jest lepszy od innych
Opublikowano
mam 20 lat prawko 2 lata i mieszkam na wsi. A czemu o zawieszeniu nic no wypowiedz sie

http://images.memegenerator.net/more-bear/ImageMacro/2094416/I-FUCKING-LOVE-COCAINE.jpg

Tyle w temacie zawiasu :twisted:

Pouliretan jest spoko ale nie do dupowozu, to kiepskie rozwiazanie, znam wielu co wracali do serii.

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
A masz dużo plomb w zębach? określ do czego ma ci służyć auto? do latania bokiem czy do lansu? czy może klasyk ? Założysz polibusze bbski mtecha i polecisz na drogę uczyć się driftu? Powodzenia..
Opublikowano

chodzi mi o auto do lansowania sie nie mam zamiaru driftowac itp ani sie ścigać po prostu chce ładnie to autko zrobić i żeby mi posłużyło parę latek. Wole kupić drogo i porządnie i sie cieszyć jazda i sie nie martwic ze coś mi nawali w drodze. Ale tez nie chce zeby mi brakowało mocy. po prostu dostałem dobra robotę i chce ładnie zrobi,c sobie autko

I po prostu chce wiedzieć w co naj lepiej zainwestować żeby zs nie żałować ze mogło sie trochę dołożyć i miec dobre

Opublikowano
Mówisz że "niechcesz żeby nie brakowało Ci mocy" zobaczysz kupisz 325 pojeździsz rok i powiesz że przydało by sie coś większego. Moc jest pojęciem wzglęnym zwłaszcza jeśli wejdziesz w posiadanie bmw e30 "apetyt rośnie w miare jedzenia". Sądząc po twoich wypowiedziach chcesz kupić drogo auto i gaz??? Skoro stać cie na bmw i chcesz mieć auto do llansu to po czorta gaz???? :duh: to nie kuchenka. E 30-stki to auta z duszą one wymagją włożenia serca,czasu,pieniędzy ale za to potrafią sie odwdzięczyć i to z nawiązka :P. Skoro masz na tyle kasy to kup sobie taka e30 w poczciwym stanie i rozbierz na cześci i złoż na nowych podezspołach, wtedy bedziesz wiedział na czym jeździsz....Nik cie nie powie zainwestuj w to czy w to.... bo tobie podoba sie czerwony a komuś czarny.... i nie ma recepty na kupno idealnej e30... kilka tematów w dół jest fajny temat " jak kupić e30 żeby nie....." zacznij od tej lektury... bo narazie chyba bardzo sam nie wiesz czego jeszcze chcesz bo skakasz po tematach jak zajączek... Krótko jeśli jesteś zielony w temacie e30 ( a sądze po tym skoro nie wiesz co to m-tech) to dobrze trafiłes. Ale zacznij kąkretnie pytać a nie tu o zderzakach a za chwile o amorach.... Jeszce raz odsyłam do tematu viewtopic.php?f=67&t=23140 Najpierw poszukaj potem pytaj... i powiedz ile tak kąkretnie chciałbyś wyłożyć na taką operacje????
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
Witam, może Ci troszkę pomogę kolego. Gdy ja kupowałem swoją e30 byłem tak napalony, że zapomniałem o "bożym świecie" i władowałem się na minę. Auto było niekompletne pod maską tj : np osłony plastikowe lamp itp, silnik był w stanie agonalnym (byłem sam i nie potrafiłem tego stwierdzić) po miesiącu padł... Kupiłem go za 4000 tyś , m20b20 i śmiało mogę stwierdzić, że drugie tyle już go pokryło( inne e30 jako dawca silnika 1700zł, praca nad tym dylematem itp ). W tym czasie (kwiecień-lipiec) musiałem przełożyć rozrusznik z dawcy, pompę wspomagania i wiele innych. Jutro odbieram auto po wymianie układu wydechowego, jedyne co postanowiliśmy w warsztacie to : włożenie wydechów z wersji bez katalizatora bo nic innego nie było, koszt--> 615 zł ( za tłumiki) + robocizna. Mało tego niedługo będę musiał ( raczej wolę dla spokoju), nowe wisco, pasek rozrządu z napinaczem, gumowe części zawieszenia przedniego i tylnego, poduszki silnika i skrzyni, załatanie/spawanie/wymiana miski olejowej. Brakuje mi też regulatorów przednich lamp i mocowań a w dodatku lampy są już kiepskie. Wszystko chcę zrobić na oryginalnych częściach BMW, koszt nie mały, ale jakość pewna. Też chciałem odrestaurować swoją E30 tak jak Ty, parę postów niżej, ale koszt doprowadzenia auta ze strony mech. do stanu bardzo dobrego na ori częściach jest bardzo wysoki. I zrobię to, ale inne moje plany co do Mojego Kajtka się przesuną. A jeśli chodzi o OC to z racji tego, że nie mam zniżek z rodzicami itp i mam 24 lata płacę za 2.0 ( bo nie zgłosiłem przekładki na 2.5 ) ~1700 zł rocznie. Najważniejsze żeby autko było w 100% sprawne, potem strona wizualna :) pozdrawiam wszystkich :)
Opublikowano
po prostu chce kupić sobie e30 tak do 3-4 tys rozebrać całe i zrobić na cacy bo mam sprzęt i możliwości. I nie mam zamiaru sie ściągać tylko jeździć a chce na gaz bo ja robie minimum 2000km miesięcznie i chodzi mi żeby było ekonomiczne. Wiadome nie zorbie wszystkiego na raz będę to robił etapami. A pytam sie o częsci bo wole zainwestować raz a pozadnie a nie ze kupie zawieszenie za 600 zł a on mi sie rozpadnie po roku to wole poczekać i kupic za 1500 zł i wiem ze przejeżdżę na nim z 3 lata bez obaw. Kupując to autko wiem ze będę wydatki ale jestem na to gotowy ale wiej ze jak zrobię je dobrze to mi posłuży pare lat
Opublikowano
Dalej nic nie kapujesz. robisz 2000 km miesięcznie to nie mysl sobie, że będziesz lał i jeździł i że będziesz odkładał na zawieszenie bo zawsze się coś skończy albo zepsuje...i wydatki... a jeżeli dalej narzekasz, że opłaty za 2,5 litra są za duże to poszukaj zadbanej 318is w e30. Opłaty i spalanie niższe ale lata dużo lepiej od 2 litrowej.
Opublikowano
ja wiem ze na początku będą remonty i jestem na to gotowy chodziło mi o to ze na jeden miesiąc kupuje zawieszenie 2 miesiąc hamulce itp tez myślałem za kupić 1,8 i zas najwyżej przełożyć na większy silnik. a jaka byście polecili wersje silnik anie większa nisz 2 litry a co myślicie o silniki 1,6i
Opublikowano

Moje zdanie jest takie,żebyś sobie odpuścił bo totalnie i kompletnie nie wiesz o czym mówisz i czego chcesz.BMW to auto dla ludzi z pasją.Chcesz tanio jeżdzić i mieć tanie części??Kup Fiata Uno:)

Zmieniasz zdanie dziesięć razy dziennie...

Opublikowano
nie zmieniam zdana po prostu chce mieć w miarę ekonomiczny silnik spalanie w granicach 12 gazu to jest dla mnie norma bo tym co teraz jeżdżę tyle łyka. A za BMW sie jeszcze rozglądam
Opublikowano

Kolego ja robie generalke E36 od zera na poczatku planowalem w rok to zrobic, minely dwa :( ale jak za kolejne dwa skoncze to bedzie dobrze :mrgreen:

Nawet niewiesz ile chajsu na to idzie a jak do tego pracujesz to juz wogole brakuje czasu :cry2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja robie po 2tyś miesiecznie i wiem ze nie da rady nic odłozyć. Zawsze coś jest. jak nie hamulce to zawias, jak nie zawias to zaś trzeba olej zminiać, to padnie jakiś czujnik a w miedzy czasie jakaś regulacja gazu, świece itp. To na zimę oponki, to na lato oponki a tu jakis problem kabelkim, tulejami belki i tak na okrągło. Jak chcesz zrobić i jeździć nic nie robiąc to musisz kupić e30, wstawić na rok do garażu, pokupować wszystko i razem założyć. Najlepiej na dobrych częściach. Wtedy to przejdzie dłuższy czas bez niczego. A tak jak chcesz przy niej coś robić i jeździć na bieżąco (chcesz niski zawias wiec się przygotuj że na naszych drogach sworznie i poduchy mcpersona bedziesz o wiele cześciej wymieniał) to nic z tego nie wyjedzie. Lepiej se kup do pracy jakieś uno astrę za 1tyś byle się się tyrlało, a e30 kup na zimę do garażu i rób sobie powolutku, tak długo aż zrobisz. Może to potrwać długo.

Silnik m40b16i18 sobie odpuść, m42 jest dobrym wyjście pod warunkiem dobrej eksploatacji, m20b20,23,25,27 to silniki dla znawców co wiedzą o co chodzi. Nie masz pojecia to lepiej se odpuść bo z tymi silnikami byle mechanik Józek czy Czesio nie da rady.

A ogólnie to kup se Uno,Golfa II, Astrę, wrzuć lusterka mlook, pakiet aero i kołpaki ze spinerami i śmiagaj nie patrząc na koszty.

ach taka mała uszczypliwość

Opublikowano
ja wiem za tego nie zrobie w miesiąc ani dwa a prace mam taka ze do 15 robie i nie więcej i weekendy wolne to wiesz dam rade. Ale ja nie chce astry ani golfa ja sie nastawiłem na e30 i je kupie i tak tylko nie wiem jaki silnik bo 2,5 litra odpada jak na razie za duzy motor jak dla mnie po pierwsze to będzie moje pierwsze tylno napędowe auto więc wole jakiś mniejszy silnik zeby zimom w rowie nie leżał itp bo wiem ze inaczej sie prowadzi te auto od przednio napędowego
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to jak pisałem uno na co dzień a e30 do garażu i robić do finału. taka jest moja rada jak masz miejsce i kase na robote.
Opublikowano
pomyśle może znajdę jakaś w przyzwoitym stanie. wy tak gadacie ze to auto dla pasjonatów a znam pare osób które kupiło te samochody zeby je zajechać i oddać na złom. To mi sie wydaje ze jak chce kupic i odbudować e30 to chyba dobrze i nie mam zamiaru stac sie królem driftu w e30 bo do wyszalenia mam motor a e30 chce do lansowania sie a nad zawieszeniem pomysle jak bedzie wyglądać na standardowym. moze kupie tylko sprężyny obniżające trochę a nie żeby była za twarda. zobacze co bedzie jak ja kupie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co ma lans do robienia 2tysiecy km na miesiąc??? To są dwie rzyczy które się wykluczają. Lans to e30 niska, bardzo wypuszczana na drogę latem, w wekend, do garaży wypucowana i tak sobie stoi do następnego wyjazdu lub zlotu. A jak chcesz robić 2tyś km na miesiąc to zapomnij. Zdecyduj lans labo samochód na co dzien.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.