Skocz do zawartości

325ci - Obniżanie zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Póki co moje BMW wygląda jak terenówka i prowadzi się zbyt miękko i chciałbym to zmienić robiąc mu lekką glebę. Czy wystarczy zakupić same sprężyny, np. taki zestaw EIBACH

 

http://allegro.pl/sprezyny-obnzajace-bmw-3-e46-e-46-eibach-4-szt-i1199846891.html

 

czy potrzeba też wymieniać amortyzatory? Jak z wytrzymałością seryjnych amorków po obniżeniu?

No i najważniejsze: jaki zestaw proponujecie żeby auto było w miarę sztywne, ale nie powodowało wypadania plomb? Nie używam go do sportu, ale chciałbym czuć się pewniej w zakrętach.

 

Sorry za laickie pytania, ale kompletnie się na tym nie znam :?

 

Linki mile widziane.

 

Dzięki, pozdrawiam!

Opublikowano

przy tych sprezynach nie musisz wymieniac amorkow, przerabialkem juz chyba wiekszosc firm na rynku jezeli chodzi o amorki, a od 10 lat obnizam kazde auto jakie mialem. Przy obnizeniu -50 tez nie wymienialem amorkow i tez dawalo rade...

 

Co do eibacha to bardzo dobry wybor na nasze drogi, duzo tez zalezy od rozmiary felg i opon na jakich jezdzic.

Opublikowano
Co do eibacha to bardzo dobry wybor na nasze drogi, duzo tez zalezy od rozmiary felg i opon na jakich jezdzic.

 

Póki co są 16'' felgi :D

Na przyszły sezon planuję wrzucić 17 lub 18 calowe koła, max 8 cali na szerokość. Z tego co wyczytałem trzeba znaleźć felgę z offsetem ET 35 do 47 żeby zmieściła się w nadkole.

 

Czy ktoś mógłby wspomóc ten wątek zdjęciem coupe obniżonego o 30 mm przód i tył. Chciałbym zobaczyć jak to będzie wyglądać.

Opublikowano

Na przyszły sezon planuję wrzucić 17 lub 18 calowe koła,

 

musisz mieć dobre drogi w okolicy :roll:

Opublikowano

Na przyszły sezon planuję wrzucić 17 lub 18 calowe koła,

 

musisz mieć dobre drogi w okolicy :roll:

 

Niestety, są takie jak wszędzie :(

Natomiast w poprzednim sedanie miałem felgę OEM 17 cali i nie raz wpakowałem się w poważną dziurę, ale nigdy nie było potrzeby jej prostować.

Podstawa to zamontować oryginalny zestaw, bo BMW robi naprawdę wytrzymałe alusy. Mam cichą nadzieję, że 18 cali też wytrzyma nasze bezdroża :D

 

P.S. Ktoś poratuje zdjęciem na Eibach Pro Kit -30 ???

Opublikowano

Na przyszły sezon planuję wrzucić 17 lub 18 calowe koła,

 

musisz mieć dobre drogi w okolicy :roll:

 

Niestety, są takie jak wszędzie :(

Natomiast w poprzednim sedanie miałem felgę OEM 17 cali i nie raz wpakowałem się w poważną dziurę, ale nigdy nie było potrzeby jej prostować.

Podstawa to zamontować oryginalny zestaw, bo BMW robi naprawdę wytrzymałe alusy. Mam cichą nadzieję, że 18 cali też wytrzyma nasze bezdroża :D

 

P.S. Ktoś poratuje zdjęciem na Eibach Pro Kit -30 ???

18' wytrzymaja :) ja mam gwint tak ze kola chowaja sie w nadkola i jest spoko, ale fakt ze staram jechac ta lepsza strona drogi, czasem nawet pod prad :twisted:

 

poszlo PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.