Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Moim zdaniem przerost formy nad treścią, przeszycie foteli inną nicią, zderzak ''ala heniek z remizy'' itd. Pomijam już cene, bo w Polsce doliczyć trzeba do tego opłaty, a standardowe, niegorsze i podatne na modyfikacje 135i kosztuje od 189 tys zł.
Opublikowano
a standardowe, niegorsze i podatne na modyfikacje 135i kosztuje od 189 tys zł.

Do 135i żeby chociaż M-Pakiet dać i parę podstawowych dodatków bez których wstyd wsiadać do auta typu xenon itd. to już ci ponad 200 tyś wyjdzie. Zobaczymy co wersja 1M Coupe będzie miała na dzień dobry w standardzie.

Opublikowano
a standardowe, niegorsze i podatne na modyfikacje 135i kosztuje od 189 tys zł.

Do 135i żeby chociaż M-Pakiet dać i parę podstawowych dodatków bez których wstyd wsiadać do auta typu xenon itd. to już ci ponad 200 tyś wyjdzie. Zobaczymy co wersja 1M Coupe będzie miała na dzień dobry w standardzie.

 

Dzisiejszy Motor podaje około 230 tys zl, a jaka będzie ostateczna cena, to czas pokaże.

Opublikowano
Gdzieś znalazłem cene 50500 euro więc doliczając akcyze i inne duperele to wychodzi ponad 250000 zł. Natomiast za ok 320000 można kupić M3 więc gdzie tu sens kupna 1M? :?
Opublikowano
Gdzieś znalazłem cene 50500 euro więc doliczając akcyze i inne duperele to wychodzi ponad 250000 zł. Natomiast za ok 320000 można kupić M3 więc gdzie tu sens kupna 1M?

 

1 M po chiptuningu zrobi z M3 miazgę :)

 

Porównanie M3_______1M

waga kg_____1.655______1.495

moc KM______420@8300___340@5900

Nm__________400@3900___450@1500 + overboost 50 Nm

kg/hk_______3,9________4,4

0-100 km/h__4,8________4,9

0-200 km/h__17,0_______17,3

śr.spalanie_12,4_______9,6

cena Euro___68750______50500

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zastanawiam się, apropos porównania 1M i M3.

Trójka ma lepszy rozkład masy (jest niższa w stosunku do powierzchni płyty) ma szerszy rozstaw kół i osi, szersze opony i zapewne lepiej trzyma się drogi. Jazda na wprost, toż to nie o to chodzi, bo przycisnąć każdy może ile by koni nie miał...

Najbardziej kręcę się tym, że 1M będzie autem flagowym "jedynki" :D Wśród coupe kompaktów będzie, baaardzo zwracać na siebie uwagę, więc dopracowanie jak i detale oraz będzie na maks.

Opublikowano

Trójka ma taki sam rozkład masy jak jedynka w tym przypadku. Rozkład masy między osiami jest jak deklaruje producent na poziomie 50% dla każdej z osi w obu modelach.

A jeśli chodzi o środek ciężkości to nie ma nigdzie informacji podających na jakim poziomie znajduje się w 1er M.

Poza tym szersza opona nie zawsze przekłada się na lepsze osiągi w zakrętach. Składa się na to wiele czynników konstrukcyjnych pojazdu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Piękny samochód i fajne odkrycie Fred-Flinstones. :cool2:

Szkoda że właściciel nie pojął, że każdy silnik/mechanizm w samochodzie nie jest gotowy na pałowanie zaraz po opuszczeniu salonu i trzeba przejechać te +/- 2 tyś km dając autu czas na ułożenie się. Tylko ja to tak odbieram że z tymi filmikami, pałowaniem na autobahnie i wizytą na NS przegiął czy ktoś podobnie myśli. :duh: Najbardziej współczuje temu kto za parę lat odkupi ten samochód. Tak czy inaczej fajnie zobaczyć nowe materiały i to już z prywatnych rąk o 1M bo ostatnio przestój był. :cool2: Oby za niedługo pojawiło się dużo filmów na YT. :D

Opublikowano
No ja tak nie myslę i nie widzę niczego złego w jego jeździe. Czy sadzisz ze koleś kupił 1M i będzie jeździł delikatnie 5 lat bo może nie bedziesz zadowolony z jej stanu jak bedziesz chciał odkupić? Prosze cię... Katowania to ja tu nie widzę. Na miejscu kolesia postąpiłbym identycznie. Kanadyjczyk jest w Niemczech więc korzysta...
Opublikowano

Witam,

 

Różne się słyszy opinie na ten temat, mówią że samochód jak wyjeżdża z fabryki to niby jest już dotarty.

Ale w instrukcji niektórych aut jest napisane żeby przez pierwsze powiedzmy 2000km nie nadużywać zbytnio samochodu, np. 3/4 gazu, hamulce w miarę możliwości delikatnie, nie na maxa, więc coś w tym musi być.

Ja osobiście jak kupowałem nowy samochód , to na początku postępowałem według instrukcji i nie żałuję.

Auto miałem zamiar sprzedać po 4 latach w tak zwane obce ręce, a zostało w rodzinie za symboliczną kwotę :)

Wydaje mi się że nie zaszkodzi nikomu na początku trochę przystopować z jazdą, na moim przykładzie widać że nigdy nie wiadomo jak ci los poukłada życie :mrgreen:

Opublikowano
No ja tak nie myslę i nie widzę niczego złego w jego jeździe. Czy sadzisz ze koleś kupił 1M i będzie jeździł delikatnie 5 lat bo może nie bedziesz zadowolony z jej stanu jak bedziesz chciał odkupić? Prosze cię... Katowania to ja tu nie widzę. Na miejscu kolesia postąpiłbym identycznie. Kanadyjczyk jest w Niemczech więc korzysta...

 

A gdzie ja napisałem że przez 5 lat? Czytaj ze zrozumieniem bo ja nic takiego nie napisałem. :P Nie jest tajemnicą że każdy mechanizm czy urządzenie musi przejść okres ułożenia się przy zmniejszonej intensywności eksploatacyjnej w naturalnych warunkach. Żadne wstępne układanie na linii produkcyjnej tego nie zastąpi. W przypadku BMW M widnieje dokładnie taki sam zapis w instrukcji obsługi jak przy każdym innym modelu który zaleca jazdę przy unikaniu pełnego wciskania pedału przyśpieszacza i nie przekraczaniu pewnej prędkości obrotowej do przebiegu 2tyś km. Niektóre M np M3 które miałem dwa lata temu okazję odbierać z kolegą z salonu miało dodatkowo taką informację naklejona w górnym lewym rogu szyby przedniej. Jeżeli BMW które odpowiada za produkt zaleca wzmożoną ostrożność przez 2 tyś km to chyba o czymś to świadczy, zwłaszcza że nie jest to wygórowane zalecenie biorąc pod uwagę korzyści jakie mogą z tego wyniknąć w późniejszym okresie eksploatacyjnym. A nie kupujesz chyba auta na 20k km żeby Cie to nie obchodziło. Ja zawsze wszystkie auta docierałem przez +/- 2tyś km i na hamowni nigdy nie przeżyłem rozczarowania. Teraz też jestem w trakcie docierania 123d i nie wydaje mi się żeby 2 tyś to było takie wielkie poświęcenie.

No widzisz Ty byś postąpił identycznie, a ja bym przez te 3-4 dni pojeździł ostrożnie po DE, pozwiedzał i dopiero później gniótł. ;)

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.