Skocz do zawartości

320d -amortyzatory: wymiana samego przodu warto ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam mam mocno obnizone auto i chce je podniesc o pare cm wiec w planie jest zakup sprezyn , pomyslalem ze pewnie amory sa juz zuzyte i jak podniose auto wtedy zrobi sie mieksze i zacznie bujac budą mam racje ? z tego co sie orientuje to te badania na stacjach pokazuja jakies cuda tymbardziej przy obnizonym aucie i teraz zastanawiam sie czy wymienic komplet amorkow (tanszych) czy kupic jakies 2 konkretne na przod a za jakis czas (2-3 miesiace) dokupic na tyl , jesli 2 przednei beda nowe a tylnie juz mocno zuzyte to czy przednie poleca szybko ? i czy bedzie sie kiepsko jezdzic przez te 2-3 miechy ? ? Edytowane przez korniq2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak chcesz pojeździć autem dłuższy czas to lepiej kup dobrej jakości części. Może kupić najpierw przód, za dwa miesiące tył i wtedy wszystko razem wymienić.
Opublikowano
jak chcesz pojeździć autem dłuższy czas to lepiej kup dobrej jakości części. Może kupić najpierw przód, za dwa miesiące tył i wtedy wszystko razem wymienić.

 

czy bilstein bedzie wystarczajacy >? .

powie mi ktoś ile jest cm od ziemi do progu z przodu i od srodka felgi do rantu nadkola ,bez obnizenia a ile przy obniżeniu 40/20 w e46 tourning ?

Opublikowano

masz całe auto obnizone... i wymienisz amorki z przodu na nowki. to auto moze śmiesznie wygladac. cos w stylu przeciążenia. tył lekko bedzie siedział. warto sie 2-3 miechy pomeczyc i miec całe nowe ładne zawieszenie.

 

bilstein jest dobry. nie padaja za szybko. znana firma to maja dobre produkty.

Opublikowano
decyzja zapadla we wtorek moze w srode biore 4szt bilsteina w calym komplecie :P znalazlem na allegro komplet za 950zl ... teraz tylko niewiem czy obnizac cokolwiek czy dac sobie spokoj , boje sie ze pojdzie za nisko , niechce drugi raz przechodzic przez to samo pieklo , a tymbardziej niechce przez najblize 2 , 3 lata grzebac nic przy amorach ... jak wymienie caly komplet amorów i załózmy do tego seryjne sprezyny to przód bedzie stał wyzej tzn . bedzie wieksza szpara z przodu miedzy kolem a nadkolem niz z tylu ?
Opublikowano

joshimura01 , ja mam teraz obnizoną hardcorowo i jest twardo do tego buja i rzuca na koleinach , jesli możesz to powiedz jakie sa twoje odczucia , w zakretach na tych bilsteinach nie odjezdza buda ? jakie wrazenia :P?

 

Ps. masz może foto jak stoi teraz twoja furka ? chce sie przygotowac mentalnie ,pewnie bedzie szok wizualny jak sie podniesie do serii...

Opublikowano

Dzieki :) no to mnie nastawiłes pozytywnie , jak dobrze pojdzie to w następnym tyg bedzie wszystko kupione i założone :norty: jeszcze raz dzieki i pozdrawiam .

 

Ps. Ładna furka ;)

Opublikowano
No właśnie tego się obawiam [bujania, twardości itp]... miałem Golfine na springach Eibacha i była masakra! I dlatego nie chcę się w to znowu pakować. A teraz na przodzie BILSTEIN'a jest POEZJA!!! :mrgreen: Tył mam Sachs po 70% więc jeździ się jak limuzyną. Wygodnie, komfortowo, cichutko, miękko, równiutko...no totalny wypas :mrgreen:

 

A tak teraz wygląda [sorry za jakość, nagrywane... kalkulatorem :lol: ]:

http://www.youtube.com/watch?v=PU-8CjQRNOc

heh teraz od razu słychać że poduchy pod silnikiem nie wymienione..... :D

ale fele ładne :cool2:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
heh teraz od razu słychać że poduchy pod silnikiem nie wymienione..... :D

... po czym wnioskujesz?? :8)

ale fele ładne :cool2:

No dają radę :wink: pozdr

bo głośno chodzi!!!!!!

koła pasowego też nie wymieniałeś , prawda ? :lol:

nagram Ci swój.....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
powtarzam Ci, dlatego że głośno chodzi i to nie jest dźwięk od tłumika !!! u siebie też mam sportowy tłumik z tyłu i wywalone katy w środku ( polecam operacje ) i tak chodził zanim wymieniłem poduchy!!! u mnie też były ok ! ale po ściągnięciu były ok . 1cm niższe , a oprócz tego jedna była całkowicie zerwana i nie jest nikt w stanie tego stwierdzić zanim ich nie wyciągniesz !!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
A ja Ci powtarzam j/w... moim zdaniem z tego filmiku nie da rady NIC stwierdzić na temat pracy silnika. Zapodaj filmik z pracą Twojego auta...co do katów to tak jak napisałem wcześniej mam "przelotkę" czyli brak kata wstępnego i środkowego... pytanie: czy przewężenie też usuwałeś??

aha nie piszę tego wszystkiego żeby Ci coś narzucić , tylko piszę to po wykonaniu takich wymian i przed nimi też myślałem że wszystko jest ok i tak ma być ! zresztą kolega TUDM też opisywał w swoim wątku.... i to za jego "namową " wymieniłem poduszki .... i jak napisałem z tej wymiany jestem najbardziej zadowolony....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
OK, na Twoim filmiku widzę, że obroty nie są wprost proporcjonalne do obrotów biegu jałowego [zapewne wiesz jaka to wartość :cool2: ]. Po drugie daj filmik przy obciążeniu max a nie na postoju... zapewne zauważyłeś pozytywy po wymianie poduszek, ale czy po pracy motoru [do tego z filmiku kiepskiej jakości] można stwierdzić ich uszkodzenie??
oprócz tego jedna była całkowicie zerwana i nie jest nikt w stanie tego stwierdzić zanim ich nie wyciągniesz !!!

j/w... sam napisałeś, że nie ma możliwości zdiagnozowania poduch bez ich demontażu...

 

PS. Proszę nie traktuj mojego odzewu jako ataku, a jako czysto akademicką dyskusję z której każdy z Nas wyniesie odrobinę wiedzy :wink: :cool2: Pozdrawiam!

tak wiem jaka to wartość bo wiem na ile ustawiłem obroty w Disie .... nominalnie są 855 obr.

a co do pracy motoru to wszelkie klepania i twarda praca są spowodowane takimi rzeczami jak : poduszki , koło pasowe , dwumas ..... no i jeszcze odłączony EGR !

eliminowałem te wszystkie rzeczy po kolei , został mi tylko dwumas i śmiało stwierdzam że jest niebo a ziemia co do kultury pracy ....

a co do poduszek to gdzieś czytałem że powinno się je zmieniać co 120 tyś km ....

i nie traktuje tej dyskusji jako ataku tylko konstruktywny post nie tylko dla nas ale i dla innych czytających!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.