Skocz do zawartości

320d -amortyzatory: wymiana samego przodu warto ?


korniq2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam mocno obnizone auto i chce je podniesc o pare cm wiec w planie jest zakup sprezyn , pomyslalem ze pewnie amory sa juz zuzyte i jak podniose auto wtedy zrobi sie mieksze i zacznie bujac budą mam racje ? z tego co sie orientuje to te badania na stacjach pokazuja jakies cuda tymbardziej przy obnizonym aucie i teraz zastanawiam sie czy wymienic komplet amorkow (tanszych) czy kupic jakies 2 konkretne na przod a za jakis czas (2-3 miesiace) dokupic na tyl , jesli 2 przednei beda nowe a tylnie juz mocno zuzyte to czy przednie poleca szybko ? i czy bedzie sie kiepsko jezdzic przez te 2-3 miechy ? ? Edytowane przez korniq2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jak chcesz pojeździć autem dłuższy czas to lepiej kup dobrej jakości części. Może kupić najpierw przód, za dwa miesiące tył i wtedy wszystko razem wymienić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz pojeździć autem dłuższy czas to lepiej kup dobrej jakości części. Może kupić najpierw przód, za dwa miesiące tył i wtedy wszystko razem wymienić.

 

czy bilstein bedzie wystarczajacy >? .

powie mi ktoś ile jest cm od ziemi do progu z przodu i od srodka felgi do rantu nadkola ,bez obnizenia a ile przy obniżeniu 40/20 w e46 tourning ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz całe auto obnizone... i wymienisz amorki z przodu na nowki. to auto moze śmiesznie wygladac. cos w stylu przeciążenia. tył lekko bedzie siedział. warto sie 2-3 miechy pomeczyc i miec całe nowe ładne zawieszenie.

 

bilstein jest dobry. nie padaja za szybko. znana firma to maja dobre produkty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

decyzja zapadla we wtorek moze w srode biore 4szt bilsteina w calym komplecie :P znalazlem na allegro komplet za 950zl ... teraz tylko niewiem czy obnizac cokolwiek czy dac sobie spokoj , boje sie ze pojdzie za nisko , niechce drugi raz przechodzic przez to samo pieklo , a tymbardziej niechce przez najblize 2 , 3 lata grzebac nic przy amorach ... jak wymienie caly komplet amorów i załózmy do tego seryjne sprezyny to przód bedzie stał wyzej tzn . bedzie wieksza szpara z przodu miedzy kolem a nadkolem niz z tylu ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

joshimura01 , ja mam teraz obnizoną hardcorowo i jest twardo do tego buja i rzuca na koleinach , jesli możesz to powiedz jakie sa twoje odczucia , w zakretach na tych bilsteinach nie odjezdza buda ? jakie wrazenia :P?

 

Ps. masz może foto jak stoi teraz twoja furka ? chce sie przygotowac mentalnie ,pewnie bedzie szok wizualny jak sie podniesie do serii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tego się obawiam [bujania, twardości itp]... miałem Golfine na springach Eibacha i była masakra! I dlatego nie chcę się w to znowu pakować. A teraz na przodzie BILSTEIN'a jest POEZJA!!! :mrgreen: Tył mam Sachs po 70% więc jeździ się jak limuzyną. Wygodnie, komfortowo, cichutko, miękko, równiutko...no totalny wypas :mrgreen:

 

A tak teraz wygląda [sorry za jakość, nagrywane... kalkulatorem :lol: ]:

http://www.youtube.com/watch?v=PU-8CjQRNOc

heh teraz od razu słychać że poduchy pod silnikiem nie wymienione..... :D

ale fele ładne :cool2:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh teraz od razu słychać że poduchy pod silnikiem nie wymienione..... :D

... po czym wnioskujesz?? :8)

ale fele ładne :cool2:

No dają radę :wink: pozdr

bo głośno chodzi!!!!!!

koła pasowego też nie wymieniałeś , prawda ? :lol:

nagram Ci swój.....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powtarzam Ci, dlatego że głośno chodzi i to nie jest dźwięk od tłumika !!! u siebie też mam sportowy tłumik z tyłu i wywalone katy w środku ( polecam operacje ) i tak chodził zanim wymieniłem poduchy!!! u mnie też były ok ! ale po ściągnięciu były ok . 1cm niższe , a oprócz tego jedna była całkowicie zerwana i nie jest nikt w stanie tego stwierdzić zanim ich nie wyciągniesz !!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak podniosłem do 955 obr. zanim wymieniłem poduchy bo równiej pracował ....

teraz muszę opuścić! brawo za spostrzegawczość !!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci powtarzam j/w... moim zdaniem z tego filmiku nie da rady NIC stwierdzić na temat pracy silnika. Zapodaj filmik z pracą Twojego auta...co do katów to tak jak napisałem wcześniej mam "przelotkę" czyli brak kata wstępnego i środkowego... pytanie: czy przewężenie też usuwałeś??

aha nie piszę tego wszystkiego żeby Ci coś narzucić , tylko piszę to po wykonaniu takich wymian i przed nimi też myślałem że wszystko jest ok i tak ma być ! zresztą kolega TUDM też opisywał w swoim wątku.... i to za jego "namową " wymieniłem poduszki .... i jak napisałem z tej wymiany jestem najbardziej zadowolony....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, na Twoim filmiku widzę, że obroty nie są wprost proporcjonalne do obrotów biegu jałowego [zapewne wiesz jaka to wartość :cool2: ]. Po drugie daj filmik przy obciążeniu max a nie na postoju... zapewne zauważyłeś pozytywy po wymianie poduszek, ale czy po pracy motoru [do tego z filmiku kiepskiej jakości] można stwierdzić ich uszkodzenie??
oprócz tego jedna była całkowicie zerwana i nie jest nikt w stanie tego stwierdzić zanim ich nie wyciągniesz !!!

j/w... sam napisałeś, że nie ma możliwości zdiagnozowania poduch bez ich demontażu...

 

PS. Proszę nie traktuj mojego odzewu jako ataku, a jako czysto akademicką dyskusję z której każdy z Nas wyniesie odrobinę wiedzy :wink: :cool2: Pozdrawiam!

tak wiem jaka to wartość bo wiem na ile ustawiłem obroty w Disie .... nominalnie są 855 obr.

a co do pracy motoru to wszelkie klepania i twarda praca są spowodowane takimi rzeczami jak : poduszki , koło pasowe , dwumas ..... no i jeszcze odłączony EGR !

eliminowałem te wszystkie rzeczy po kolei , został mi tylko dwumas i śmiało stwierdzam że jest niebo a ziemia co do kultury pracy ....

a co do poduszek to gdzieś czytałem że powinno się je zmieniać co 120 tyś km ....

i nie traktuje tej dyskusji jako ataku tylko konstruktywny post nie tylko dla nas ale i dla innych czytających!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.