Skocz do zawartości

Obroty 750 e32!!!Prośba o pomoc


Unocynik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam kolejny problem z e32 750.

 

W skrócie: nie zapala sie kontrolka EML a silnik kręci tylko do 1500-1800 obr/min.

Podmieniłem sterownik EML i niestety nic to nie dało.

Silnik po zapaleniu pracuje równo na wszystkie cylindry.

Wcześniej wymienionony czujnik na kablach WN.(pracowała tylko na pół silnika)

 

Prosze pomóżcie, bo już mnie to autko doprowadza do białej gorączki :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz lub czujnik położenia przepustnicy, taki mały potencjometr w środku. Odepnij przepływomierze w ogóle, jeżeli nie pomoże, to rozbierz, wyczyść i pomierz przepustnice. Auto bez czujnika na przewodach spokojnie pali, tylko, że więcej, przerabiałem to nie raz.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, to jest dobra myśl justinos. Weź kawałek cienkiego przewodu, owiń na właściwym przewodzie trzy pełne zwoje i podłącz do gniazda między środkowy i któryś z boku. Nie pamiętam który, drugi to masa, także najwyżej nic się nie będzie działo. Zwoje muszą być ciasno obok siebie. Ten czujnik to właśnie takie zwoje. Jeżeli będzie palił na którymś z podłączeń to jesteśmy w domu. Fakt, że wszystkie M70, w których grzebałem były na motronicu 1.1, czyli do 7/90. Ty masz motronic 1.3, daj znać jak się coś zmieni.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dobrze, że dałeś znać, bo zapomniałem napisać, że te trzy zwoje powinny być nawinięte na koraliku ferytowym, który powinien być przeciągnięty przez przewód. Mają być trzy zwoje, jak pójdziesz do sklepu elektrycznego/elektronicznego to Ci ładnie wytłumaczą jak prawidłowo nawinąć trzy zwoje na toroidalnym koraliku. Wtedy końcówkami przewodu musisz dotknąć do gniazda tego przewodu od czujnika, które to oba znajdują się na przodzie silnika na górze, już kiedyś Ci pisałem. W gnieździe są trzy piny, środkowy i któryś skrajny to te właściwe, ponieważ jeden skrajny to masa auta. Nie wiem już teraz który to który, zatem jak podepniesz w jeden sposób i nie będzie działać, spróbuj drugą kombinację. Jeżeli również nie będzie działać silnik, to znaczy, że to nie ten czujnik.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta moja 750 jest 91' i ma wlew oleju z przodu silnika i napewno nie działa na wszystkie cylindry bez czujnika indukcyjnego.

Czujnik oryginalny (zamienniki wg. mnie niedostępne) to koszt ok. 500 pln.

Ale zboczyliśmy z tematu-Ktoś mi pomoże???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy mógłbyś Unocynik sprawdzić dla pewności i dopiąć ten czujnik w trakcie pracy silnika. To by była cenna informacja, że motronic 1.3 potrzebuje tego czujnika. Mam nadzieję, że nie mylisz wtyczek z czujnikami położenia wału korbowego, ponieważ z jednej strony czujnik na przewodach jest na górze, a z drugiej na dole. Zmierz, czy oba czujniki mają bliską zera rezystancję. Jeśli chodzi o montaż to musisz mieć przewody, gdzie wtyczki od strony kopułek są zdejmowalne, zdejmujesz, nakładasz i wciskasz z powrotem wtyczkę do kopułki.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica/e do wymiany i to powinno zakończyć dyskusję.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przepustnice są też ok. Na diagnostyce pod kompem wychylały się. Wywalało blad sterownika.

A Ty spróbuj zamienic stronami czujnik indukcyjny i bedziesz wiedział czy to jego wina. Tylko próbuj na zimnym silniku bo tak łatwiej sprawdzic która strona działa (organoleptycznie na rurach za kolkektorem wydechowym :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem 750 mianowicie został wymieniony silnik i działa tylko jedna strona. Auto zaczeło zapalać i po chwili gasnac. Po wymianie silnika zaobserwowałem ze nie działa imobilaiser (przed wymiana trzeba bylo przylozyc specjalny kluczyk do niego a teraz sie w ogole sie nie pali, mozna go wlaczyc jednynie po przekreceniu kluczyka ale to i tak nic nie zmienia) w baku jest około 25 litrow paliwa wiec to nie pompy (sprawdzane były i działaja oby dwie) wczesniej paliła sie kontrolka EML ale juz zgasła. Prosze o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienialem silnik poniewaz mialem wypalone gniazdo zaworowe i tak mi doradzil mechanik ze mnie to taniej wyniesie. Odpala odrazu na 6. znaczy od wczoraj nie chce juz nawet odpalac bez dodania gazu a jak dodam to bardzo dziwnie zaczyna chodzic ale zapali, ledwo utrzymuje obroty trzeba caly czas trzymac noge na gazie. wczesniej jak palil to gdy odkrecalem kabel z przepływomierza to nawet nie reagował. Elektryk mowil mi przez telefon ze moge miec popsuty immobilaiser i to namieszalo jak narazie to jestem umowiony jutro u elektryka i mam nadzieje ze cos wyczaruje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.