Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

reaz to mi głupio,chwile temu pisałem z poradą a tu mi potrzeba pomocy.Żona chciała jechać teraz do pracy i poszedłem z nia odpalałem moją bube i kręciła długo ,odpaliła ale zakulała 3razy puściła mały dymek siwy.pochodziła 2min.zgasiłem.Odczekałem chwile i próba tym razem od strzała.zaznaczam stała od soboty ale u mnie temp spada najwyżej do 6st na+,bo to hiszpania i oczywiście pani zona przyznała sie że tak od 2mies jaj odpala jak jest zimna fura,mam pecha bo mam dwa samochody i to kobitka ma szczęście odpalać BMW a ja zazwyczaj jezdże kiedy już silnik coś się ogrzał.Także nie wiedziałem i mam problem co to się zrobiło.Pompka progowa jest po wymianie wtrysk na 2gim cyl zmieniony bo on jeden zdechł.filtr ma jakies 15tys. paliwo zawsze to samo,czekam koledzy na sugestie od czego teraz zaczac.Wstyd ze troszke temu radziłem koledze, atu masz babko placuszek znowu coś.

PS sorki że tak dużo nadrukowałem

Opublikowano

wstępnie to wyglada tak: wypialem wąż _za_ filtrem paliwa, coby wykluczyc jego zatkanie - niestety paliwo przelatuje obficie. Nalało pół szklanki przez 1sek pracy.

W silniku zauwazylem porozrzucane kawalki bułki czy chleba. Na 99% sprawką problemu sa jakieś gryzonie

 

Moze ktos wie, gdzie sa na widoku jakies kable odpowiadajace za polaczenia do sterownika DDE czy cuś, że mogły sie do nich dobrać kuny czy inne paskudstwa?

Opublikowano
wstępnie to wyglada tak: wypialem wąż _za_ filtrem paliwa, coby wykluczyc jego zatkanie - niestety paliwo przelatuje obficie. Nalało pół szklanki przez 1sek pracy.

W silniku zauwazylem porozrzucane kawalki bułki czy chleba. Na 99% sprawką problemu sa jakieś gryzonie

 

Moze ktos wie, gdzie sa na widoku jakies kable odpowiadajace za polaczenia do sterownika DDE czy cuś, że mogły sie do nich dobrać kuny czy inne paskudstwa?

 

No to współczuje.

Mi przychodzą do głowy:

1.)czujnik położenia wałka z przodu nad vaccum pompą - ciniutkie kabelki

2.) czujnik cisnienia doładowania i ciśnienia na listwie - też dość cienkie kabelki, chociaż mój opornie, ale odpala bez czujnika na listwie

 

Kable wtryskiwaczy są dość grube i schowane więc powinny być w porządku

Opublikowano
2.) czujnik cisnienia doładowania i ciśnienia na listwie - też dość cienkie kabelki, chociaż mój opornie, ale odpala bez czujnika na listwie

 

Czujnik doladowania, chodzi Ci o ten co jest przymocowany z tyłu kolektora ssącego?

Pamiętam, gdy mialem odpietą wtyczkę (zapomnialem wpiąć jak sprawdzalem kiedyś swiece zarowe), to silnik zapalał, ale turbinka ładowała dopiero od 3000rpm

Opublikowano
reaz to mi głupio,chwile temu pisałem z poradą a tu mi potrzeba pomocy.Żona chciała jechać teraz do pracy i poszedłem z nia odpalałem moją bube i kręciła długo ,odpaliła ale zakulała 3razy puściła mały dymek siwy.pochodziła 2min.zgasiłem.Odczekałem chwile i próba tym razem od strzała.zaznaczam stała od soboty ale u mnie temp spada najwyżej do 6st na+,bo to hiszpania i oczywiście pani zona przyznała sie że tak od 2mies jaj odpala jak jest zimna fura,mam pecha bo mam dwa samochody i to kobitka ma szczęście odpalać BMW a ja zazwyczaj jezdże kiedy już silnik coś się ogrzał.Także nie wiedziałem i mam problem co to się zrobiło.Pompka progowa jest po wymianie wtrysk na 2gim cyl zmieniony bo on jeden zdechł.filtr ma jakies 15tys. paliwo zawsze to samo,czekam koledzy na sugestie od czego teraz zaczac.Wstyd ze troszke temu radziłem koledze, atu masz babko placuszek znowu coś.

PS sorki że tak dużo nadrukowałem

Możesz mieć podobny problem jak artur3299 - regulator wysokiego ciśnienia. Ewentualnie jeśli jest to problem przy zimnym to może problem wynika z braku grzania na świecach żarowych. Jak rok temu miałem upalone 2 świece to silnik po odpaleniu przez 3-4 sekundy strasznie ciężko chodził. Jeśli nie masz grzania na żadnej świecy to może się odpalać jak muł. Może też czujnik położenia wałka nie funkcjonuje tak jak trzeba. Mimo wszystko tak to ja mogę sobie teoretyzować. Komp prawdę Ci powie.

Pzdr.

Opublikowano
kolego czapla, musisz się podpiąć pod kompa, objawy które opisujesz mogą mieć wiele przyczyn /czujnik położenia wałka, czujnik na railu, regulator ciśnienia itd. / na szczęście to wszystko usterki jakie komp pokaże. Pierwsza usterka to napewno będzie wadliwy przeplyw spalin przez egr ale to zignoruj.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

No i miałeś rację Voshon, a jam durny nie sluchał :mad2:

Wtrysk wymieniony, auto zaczelo już zapalać ;) a po nagrzaniu odpala szybciutko, aż miło. Nawet jeszcze szybciej niż rano.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.