Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

:D Ello

 

Cofam autko,

skręcam kierownicę w lewo

dalej cofam,

hamuje i wtedy słyszę dźwięk z prawego przedniego koła (nie jest to pojedynczy szczęk, tylko sygnał z końcówki hamowania, dość nie miły, metaliczny).

 

Wszystkie manewry delikatnie.

 

Dźwięczy tylko przy takim manewrowaniu jak opisałem.

 

Tarcze przód nowe, klocuszki nowe, ale już dotarte.

Co to?

Łożyska?

Edytowane przez Sebi

Pozdrawiam i Życzę Miłego Dnia.

Sebastian.

>>>>Zapraszam na swoją stronę!!!!<<<<

Opublikowano
My obok mamy podobnego posta z ABSem, też wydaje jakieś dziwne dźwięki, jakby jakieś trzeszczenie albo to jakiś silniczek.. kilka sekund po skręcie i hamowaniu jednoczesnym..
kocham moją bejke!!!!!!!!!!
Opublikowano
My obok mamy podobnego posta z ABSem, też wydaje jakieś dziwne dźwięki, jakby jakieś trzeszczenie albo to jakiś silniczek.. kilka sekund po skręcie i hamowaniu jednoczesnym..

 

To nie jest trzeszczenie to raczej jak syrena :!:

Pozdrawiam i Życzę Miłego Dnia.

Sebastian.

>>>>Zapraszam na swoją stronę!!!!<<<<

Opublikowano

To się dzieje jak cofam :!: :!:

tak jakby jakaś część była zmęczona, nie miły dżwięk, tak jakby zara miała pęknąć, autko jest przez chwilkę az przesiąknięte tym przykrym dżwiękiem.

Wyraźnie jakiś niespas czegoś z czymś :lol: :lol:

Pozdrawiam i Życzę Miłego Dnia.

Sebastian.

>>>>Zapraszam na swoją stronę!!!!<<<<

Opublikowano
To nie jest trzeszczenie to raczej jak syrena

A widzisz. I tu możesz obejrzeć osłone tarczy. Ścisk klocków na tarcze wywołuje wibracje i potęguja się one na tej właśnie osłonie blaszanej, która może być gdzieś pęknięta. Zaobserwuj ją ruszając delikatnie.

Opublikowano

jak to sie powtarza w tej samej sytuacjy trzeba cofać z otwartą maską i słuchać gdzie to jest oczywiście osoba druga ty za kierownicą:)

jedyne wyjście

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

A widzisz. I tu możesz obejrzeć osłone tarczy

Na Twoim miejscu skupił bym uwagę na blaszanych osłonach tarcz hamulcowych. Jeśli znajdzie się ona za blisko tarczy hamulcowej (nowa tarcza jest grubsza, a podczas wymiany mogło dojść do nieznacznego odkształcenia osłony), może wystąpić takie zjawisko zwłaszcza w skrajnych położeniach zwrotnic. Należy tylko delikatnie odgiąć osłonę i wszystko będzie O.K.

POZDRAWIAM,


WIESŁAW


LPGaz to też paliwo

Opublikowano
a co do osłony tarcz może miec sprzęgło? ten dźwięk pojawia się prawie zawsze przy ruszaniu z jedynki(też jak wbijam dwójke) jak puszczam sprzęgło. ?? To sie ostatnio nasila:(
kocham moją bejke!!!!!!!!!!
Opublikowano
Mam to samo w E32 ale z lewej strony. Na stacji diagnostycznej okazalo sie ze to tuleja metalowo-gumowa wahacza. Sprawdz.
Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano
Hej, ja też mam to po lewej stronie, trzeszczy zawsze przy ruszaniu, zaraz po puszczeniu sprzęgła. A jaki to jest koszt tej tuleji?? bo czuje, że to może być to. Pozdrawiam!!!
kocham moją bejke!!!!!!!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.