Skocz do zawartości

E90 Wymiana klockow hamulcowych - czy czujniki tez?


cyp

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Wystarczy że wymienisz szczęki. Do tego jeszcze regulacja ręcznego, ale to prosta sprawa. Ogólnie to sprawdź najpierw czy nie da się podregulować, bo jak u siebie wymieniałem to okładziny było jeszcze tyle, co na nowej szczęce i wystarczyłoby tylko wyregulować. Ja wymieniłem bo miałem już komplet kupiony. Jak będę w domu to zrobię zdjęcie z książki z opisem wymiany, to sobie poczytasz. Płynu hamulcowego niestety nie wymieniałem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam zdjąłem tarcze dziś od środka pęknięcia jeszcze gorsze. Jest ich 7. Po zdjęciu tarczy i zaciągnięciu ręcznego jedna szczeka nie wraca i zaciera o blache od srodka. Czy szczeki mają być tak blisko tej blachy czy cos jest nie tak? Okładzina na szczekach popekana i kruszy sie strasznie.

 

6a12102c7066d260med.jpg

489707cbc93ffd0amed.jpg

892283e4653a2caamed.jpg

10c011a313ef21bdmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podrzucisz kolego ta ksiązke z wymiany? Przed zdjęciem szczek zwolnić tą blaszke w środku tzn pod hamulcem recznym w celu regulacji czy zrobic to jak poskadam szczeki? I czy ta blaszke z linki pod hamulcem recznym wrocic na swoje miejsce dopiero po zrobieniu obu kól czy jak zrobie jedno a pozniej na drugim powtorzyc ta czynność.? A i jakie zakładałeś kolego tarcze i klocki bo nie wiem co wybrać? Wiem że najlepszy oryginał ale za tarcze i klocki wyjdzie 1400 zł jakieś godne polecenia zamienniki? Textar? Zimmerman?ate?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Kupowałem cały komplet Zimmermann. Blaszkę pod ręcznym zwolniłem na samym początku wymiany i dopiero po zrobieniu całości i wstępnej regulacji, powróciłem do stanu wyjściowego. Nie mogę znaleźć w domu książki, pewnie została w garażu. Podaj maila na PW to wyślę Ci w pliku jako całość, tam odnajdziesz potrzebne informacje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Panowie, głupia sprawa... Zmieniałem dziś tarcze + klocki. Czujnik miałem dobry (stare klocki niezużyte), więc postanowiłem go zostawić. Po skasowaniu inspekcji mam teraz serwis dla klocków przód oraz tył na zółto (zamiast przebiegu kreski) plus pokazuje się czerwona kontrolka auta na podnośniku. :mad2: Wyczytałem, że trzeba odpiąć czunik, podłączyć ponownie i zresetować inspekcję ponownie. Czy mógłby ktoś z Was to potwierdzić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zadziała. Trzeba wymienić czujnik, bo go przytarło i nie ma wzorcowej rezystancji.

Zrobiłem to samo i jedynie wymiana czujnika pomogła. A czy przód czy tył to musisz stwierdzić organoleptycznie.. jak wystaje drucik z plastikowej główki, to czujnik do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.