Skocz do zawartości

Nie działa otwierania i zamykanie z kluczyka E39.HELP!


gregor2828

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z kluczykiem, nie ma żadnej reakcji jak chcę otworzyć lub zamknąć auto. Chodzi o E39 z 2002 roku. Wczoraj zamknąłem normalnie z kluczyka, auto stało około 8 godzin na słońcu. Kiedy próbowałem otworzyć, otworzył się ale nie rozłączył alarmu. Zamknąłem go z ale już zamkiem bo nie było reakcji z kluczyka. Po przekręceniu zamka udało się wyłączyć alarm. Dziś już nie działa otwieranie z kluczyka i nawet jak otwieram zamkiem to nie rozłącza alarmu po czym musiałem odłączyć alarm. Próbowałem zaprogramować kluczyk ale nie udało się może przez to że mam odłączony alarm. Spróbuję jutro zaprogramować kluczy z podłączonym alarmem. Alarm oryginalny BMW. Proszę o jakąś podpowiedż co mogę jeszcze zrobić? Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie padł Ci kluczyk :|

Moja rada jest nastepujaca:

-Sprawdz 2 kluczyk jezeli masz dwa. Jezeli działa normalnie to znaczy ze padł ci akumulatorek w kluczyku one sie same alduja w stacyjce natomiast jezeli nie dzilaja obydwa to postaraj sie przejechac paredziesiat kilometrow zeby sie troszke podładowal jezeli nie byl uzywany bo mogl sie wyładować.

-Jezeli nie skutkuje to co napisałem powyzej pozostaje udac ci sie do serwisu ASO i kupic u nich kluczyk za około 500-600zł badz udac sie do jakiegos szpeca od elektroniki choc radzilbym ta pierwsza opcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

one sie same alduja w stacyjce natomiast jezeli nie dzilaja obydwa to postaraj sie przejechac paredziesiat kilometrow zeby sie troszke podładowal jezeli nie byl uzywany bo mogl sie wyładować..

 

Akumulatorek w kluczyku ładuje się ze stacyjki :shock: :?: Niby jak :?: Co ma piernik...? bateria zasila tylko pilota do otwierania/zamykania, co się komunikuje ze stacyjką to tylko kość tzw. "pestka" od immo

No chyba że to jakieś czary lub ja o czymś jeszcze nie wiem :roll:

Poprawcie mnie jeżeli o czymś nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

one sie same alduja w stacyjce natomiast jezeli nie dzilaja obydwa to postaraj sie przejechac paredziesiat kilometrow zeby sie troszke podładowal jezeli nie byl uzywany bo mogl sie wyładować..

 

Akumulatorek w kluczyku ładuje się ze stacyjki :shock: :?: Niby jak :?: Co ma piernik...? bateria zasila tylko pilota do otwierania/zamykania, co się komunikuje ze stacyjką to tylko kość tzw. "pestka" od immo

No chyba że to jakieś czary lub ja o czymś jeszcze nie wiem :roll:

Poprawcie mnie jeżeli o czymś nie wiem.

Wiec jestes slabo poinformowany kolego czasami warto zabierac 2 kluczyk jak sie jedzie w jakas dłuższą trase zeby sie nie rozładowal bo kazda bateria slabnie jak jest nie uzywana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli drugi klucz(pilot) też nie komunikuje się z autkiem(centralnym zam.) to może być winny wzmacniacz anteny. Znajdziesz go pod tylnym słupkiem po stronie pasażera. Problem w tym, że sprawdzenie polega na podmianie i chyba musi się zgadzać s/n. Wiec jak masz możliwość to podepnij i nie zapomnij zakodować klucza. A działa zam/otw z przycisku na konsoli? Jak nie to nastaw się na przekaźniki w GM.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, otwórz auto normalnie z klucza zamkiem - wyjący alarm wyłączy się w momencie włożenia kluczyka do stacyjki. Potem spróbuj zakodować kluczyk ponownie (instrukcji o zakodowaniu kluczyka jest na forum multum - poszukaj). Jeśli kodowanie się nie powiedzie to przejedź autem w jakieś inne miejsce wolne od sieci napięcia i stacji telefonii komórkowych gdyż bardzo często zakłócenia panujące w eterze potrafią skutecznie zagłuszać sygnał z kluczyka (sam ostatnio się o tym przekonałem kiedy próbowałem zakodować rozkodowany kluczyk na terenie centrum handlowego i się nie udało a po radzie jednego z pracowników serwisu pojechałem pod dom i tam bez najmniejszego problemu kluczyk się zakodował).

I tak jak pisał ktoś wcześniej, akumulator w kluczyku ładuje się KIEDY JEST W STACYJCE - jeśli jeździsz dużo po mieście to akumulator w kluczyku potrafi się rozładować i trzeba wtedy pojechać w jakąś trasę (przejechać najlepiej koło 100km) żeby aku w kluczyku się podniósł gdyż przy miejskim użytkowaniu potrafi się szybko rozłożyć na plecy. Bardzo często kluczyk potrafi się także rozkodować kiedy np trzymasz go w kieszeni i się gdzieś przycisną 2 przyciski jednoczesnie na kilka sekund - tak miałem kiedy byłem na zimowym wypadzie na deskę (przejechałem trasę 120 km, poszedłem pojeździć na desce około 2-3 godzin i kiedy wróciłem do auta to zero reakcji (poradziłem się jednego gościa telefonicznie i on powiedział że jeśli miałem kluczyk gdzieś w kieszeni to przy naciśnięciu 2 przycisków potrafi się rozkodować - co by się potwierdziało bo kluczyk miałem w kieszeni kurtki a kilka gleb na desce zaliczyłem).

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Sprawdż tak jak wcześniej mówili drugi kluczyk.jak będzie działał to to naładuj akumulator przez stacyjkę (dłuższa trasa)jak to nie pomoże jedynie rozebranie kluczyka(rozcięcie) i sprawdzenie baterii (minimalnie chyba 2.2v powinno być około 3v,mój miał 1,6v), w moim przypadku nie chciało go naładować nawet po trasie 1000km dopiero ładowarka 3v na dwie minuty i działa po dziś dzień.Pozdrawiam i życzę powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.