Skocz do zawartości

[e39] 525d falujące obroty silnika


MCZ

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Ten środek przyspieszył po prostu coś co było nieuniknione w przyszłości. Mowa oczywiście o czarnym STP, za inne nie ręcze..

Byc może tylko dlaczego po zastosowaniu tego.Nie wiem czy to był akurat STP czy inny wynalazek w każdym bądż razie już nie uwierze żadnemu z tych cudownych środków tych na mrozy też.W podobny sposób kolega żałatwił pompe w Vektrze DTI.I potwierdziło już to kilkanaście osób które wydały niemałe sumy na naprawy układów zasilania po zastosowaniu "uzdrawiaczy".

„G…o” to za przeproszeniem miałeś pod maską, czy też w baku.

Jeżdżę na paliwie Verva On.A g....o to widac sam masz pod maską skoro jeżdzisz już na rozpuszczalniku(ja nie ubliżałem twojemu autku)może jeszcze moje przeżyje twoje.Ja opisałem swój przypadek i problemy które spowodował u mnie"czyściciel"(portfela).Może to jest środek dla "tuningowców",a nie dla aut "szarych"seryjnych jak moje.A co do tunerów dzwoniłem(bo byłem zły)do VTG nie zalecają nic takiego.I pozatym nie dotykają się do silników które są wątpliwego zdrowia(w przypadku chipuningu-lub nie dają gwarancji) inna sprawa jest gdy rozbierają silnik i budują go od nowa.Wtedy zakładany jest układ zasilania do silników wysilonych(ponieważ seria daje zbyt mało)Zresztą nie będę się z tobą spierał skoro w twoim autku to pomaga.Pozatym nie jest to temat o tuningu.Skoro taki jesteś pewiem tego środka i tak gwarantujesz to zagwarantuj koledze że jak wleje ten środek i mu sie auto po 1-2 miesiącach posypie zwrócisz mu koszty naprawy.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten środek przyspieszył po prostu coś co było nieuniknione w przyszłości. Mowa oczywiście o czarnym STP, za inne nie ręcze..

Byc może tylko dlaczego po zastosowaniu tego.Nie wiem czy to był akurat STP czy inny wynalazek w każdym bądż razie już nie uwierze żadnemu z tych cudownych środków tych na mrozy też.W podobny sposób kolega żałatwił pompe w Vektrze DTI.I potwierdziło już to kilkanaście osób które wydały niemałe sumy na naprawy układów zasilania po zastosowaniu "uzdrawiaczy".

„G…o” to za przeproszeniem miałeś pod maską, czy też w baku.

Jeżdżę na paliwie Verva On.A g....o to widac sam masz pod maską skoro jeżdzisz już na rozpuszczalniku(ja nie ubliżałem twojemu autku)może jeszcze moje przeżyje twoje.Ja opisałem swój przypadek i problemy które spowodował u mnie"czyściciel"(portfela).Może to jest środek dla "tuningowców",a nie dla aut "szarych"seryjnych jak moje.A co do tunerów dzwoniłem(bo byłem zły)do VTG nie zalecają nic takiego.I pozatym nie dotykają się do silników które są wątpliwego zdrowia(w przypadku chipuningu-lub nie dają gwarancji) inna sprawa jest gdy rozbierają silnik i budują go od nowa.Wtedy zakładany jest układ zasilania do silników wysilonych(ponieważ seria daje zbyt mało)Zresztą nie będę się z tobą spierał skoro w twoim autku to pomaga.Pozatym nie jest to temat o tuningu.Skoro taki jesteś pewiem tego środka i tak gwarantujesz to zagwarantuj koledze że jak wleje ten środek i mu sie auto po 1-2 miesiącach posypie zwrócisz mu koszty naprawy.

 

No właśnie jak sam nie jesteś pewny co wlałes, to już niestety nic na to nie poradze.

Ja czytałem o stp same dobre rzeczy, sam stosuje, znajomi stosują i polecam dalej..

Oplowskie Dti to mają problemy same w sobie i nie wiem jakby o nie dbac i chuchać to i tak coś się tam rozpadnie.

 

No to teraz żałuje że nie rozwinąłem myśli o jakże popularnym w naszym słowniku określeniu - „g***o”. Mam tutaj rozumieć że tdsa masz od nowości i od samiutkiego początku lejesz vervę tak? Prawda jest taka, że poprzedni właściciel/właściciele przed Tobą tankowali nie zawsze to co najlepsze, a zazwyczaj to „coś” potocznie nazywane olejem napędowym zostawiło Ci osady tu i tam. Autu źle wcale życzę, ba, życze żeby dotrwał chociaż do pół miliona. E34 tds 96’ mojego ojca ma w tej chwili 640 000 i w samym silniku to kilka razy zmieniane świece i raz robione koncówki wtrysków, nic więcej nie wymagało naprawy, chociaż powoli cała reszta oprócz silnika zwiastuje rychły koniec całego auta...

 

Niefortunnie dzwoniłeś do vtg(spróbuj mastera, lub mrmotors) bo oni, przynajmniej teraz, to jak już modyfikują diesle to samym programem zazwyczaj, pozatym przez telefon firma o takiej renomie nie potwierdzi Ci takie informacji, bo guzik ich to obchodzi(oni i tak wymieniają wszystko na nowe). Szukaj takiego info na samych forach. Wogóle gadka o przebudowie układu paliwowego w seryjnym dieslu(poza programem) jest nie na miejscu.

Podobna sytuacja jest z dodawaniem oleju do dwusuwów(czegoś lepszego niż najtańszy miksol oczywiście) do paliwa. Na odchodne większość diesel serwisów Ci to powie, po tym jak zostawisz grubą kasę za wtryski u nich, ale nikt oczywiście nie da Ci tego na piśmie.

Temat bardzo szeroko znany za granicą, nawet Komisja Europejska chwile zajmowała się „zbawiennym” wpływem tej małej ilości oleju w ON na nasze środowisko(czystsze spaliny to jeden z efektów..)

 

Masz rację że nie jest to temat o tuningu, sam swoje e39 staram się utrzymac w perfekcyjnej kondycji, bez zastanawiania się w co tu dodatkowo wcisnąć nastepną złotówkę.

Od tego mam E30+S38B36, które sami zbudowaliśmy z ojcem „just for fun”, oraz sam buduje moją starusienką skode 136 na imprezy typu time attack, czy mniej dziuraw Kjsy.

Aha i co do gwarantowaniu czegokolwiek to dwa diesle Bmw jeżdża już tak 2 lata na tym stp dolewanym co 2-3 tyś. km. Musze jeszcze dodać że pisząc takie rzeczy nie mam w tym żadnego interesu, nie jestem żadnym mechanikiem z wykształcenia, nie prowadzę żadnego oficjalnego warsztatu, mimo to z mojego garażu wyjechało kilka swapowanych E30 na silnik M50B5, w wolnym czasie ogarniam większość znajomych Bmw z okolicy i czasami dochodze do wniosku że w obecnej biurkowej pracy, która nie ma nic wspólnego z samochodami się po prostu marnuję…

 

Mam nadzięję ze moderator wybaczy mi tego przydługawego posta w dodatku nie na temat..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam

chcę trochę odświeżyć temat...

Mam 525d w manualu i takie same objawy, czyli obroty falują i z czasem wszystko wraca do normy. Jak odpalę auto działa ok, po lekkim wkręceniu na obroty i odpuszczeniu gazu obroty zaczynają falować. Podczas przyśpieszania potrafi się jakby przydławić na moment. Komputer nic nie pokazuje, wtryski sprawdzone - ok, dwumas nie wiem - mechanik sprawdzał i mówił że tragedii nie ma ale tak naprawdę tylko rozkładając można sprawdzić dokładnie... Zmiana paliwa czy odłączenie przepływomierza nic nie daje

Teraz moje pytanie czy można odłączyć ten czujnik CR w celu sprawdzenia czy coś się zmienia?

Ciężko szukać na ślepo...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba sprawdzić czujniki:wałka,wału korbowego,CR(śmiało).Na kompie nie ma błedów?? Sprawdz czy dobrze łaczy czujnik ciśnienia nr 18 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL01&mospid=47540&btnr=11_2837&hg=11&fg=40 - z tyłu kolektora ssącego(troche nie poręcznie)POzdr

BTW obawiam sie czy z listwą cos sie kończy. :cry2:

BezpiecznyMocnyWygodny

Foteczki: Moja Bunia 525d-KLUB // Galeria Moja z Forum

GG36122033/TEL.722-22-99-00/ dani3011@interia.eu

http://www.motostat.pl/user_images/36127/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 8 miesięcy temu...
Odgrzebie troche temat. Też odpiąłem dzisiaj czujnik ciśnienia na listwie CR i auto w momencie odpięcia jakby się przydławiło/prawie zgasło i silnik wrócił na wolne obroty i chodził równo. Dodam że sprawdzałem dzisiaj to w ramach wymiany wężyków podciśnieniowych i do tej czynności ściągałem kolektor. Zauważyłem że jakiś inteligent kiedyś już rozbierał kolektor i jak go montował to przygniótł przewód właśnie od tego czujnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.