Skocz do zawartości

Hutnik

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 525d 2001 M-Pakiet

Osiągnięcia Hutnik

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Dzisiaj odpiąłem czujnik na listwie wtryskowej i auto przestało falować na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu obroty oscylowały między 1000 a 1500 obrotów szukać dalej czy wymienić ten czujnik. pozdrawiam
  2. Witam odświeżę temat. Ja mam wymienione wszystkie świece na BERU i problem pozostał. Inpa nie wyrzuca błędów silnika, wtryski OK, Nowy filtr paliwa... Czy istnieje taka możliwość, że przekaźnik świec jest padnięty, a program tego nie pokazuje? Pozdrawiam
  3. Witam chcę trochę odświeżyć temat... Mam 525d w manualu i takie same objawy, czyli obroty falują i z czasem wszystko wraca do normy. Jak odpalę auto działa ok, po lekkim wkręceniu na obroty i odpuszczeniu gazu obroty zaczynają falować. Podczas przyśpieszania potrafi się jakby przydławić na moment. Komputer nic nie pokazuje, wtryski sprawdzone - ok, dwumas nie wiem - mechanik sprawdzał i mówił że tragedii nie ma ale tak naprawdę tylko rozkładając można sprawdzić dokładnie... Zmiana paliwa czy odłączenie przepływomierza nic nie daje Teraz moje pytanie czy można odłączyć ten czujnik CR w celu sprawdzenia czy coś się zmienia? Ciężko szukać na ślepo... Pozdrawiam
  4. I jeszcze raz jak coś nie wyjdzie podczas wgrywania, macie czarny ekran i czytnik nie chce "wypluć" płyty to zróbcie tak: - zamykam auto, ale klapa bagażnika pozostaje otwarta, - wciskam i trzymam eject przez 2-3 minuty (długo...), - puszczam przycisk i wciskam go ponownie. płyta wyskakuje!!!
  5. Dołączam się... Ma ktoś nowe mapy na CD do MK3 ?? Jeżeli jest coś nowego to proszę o link...
  6. Witam już to kiedyś pisałem ale widzę, że nadal rozkręcacie czytniki... jeżeli u mnie w Mk3 czytnik nie chce wysunąć płyty robię tak: - zamykam auto, ale klapa bagażnika pozostaje otwarta, - wciskam i trzymam eject przez 2-3 minuty (długo...), - puszczam przycisk i wciskam go ponownie na moment. płyta wyskakuje!!! niech ktoś napisze czy u Was zadziałało...? Pozdrawiam
  7. Ok dzięki. Wcześniej zastanawiałem się nad zamianą Mk3 na Mk4, z tym że taki czytnik kosztuje od 1400 zł wzwyż... Za takie pieniądze można kupić całkiem fajną navi. pozdrawiam
  8. Witam Mam Mk 3. Czy istnieje soft do Mk 3, który ma perspektywę 3D ??? Jeżeli macie coś takiego to chętnie przetestuję... - Proszę również o linki do jak najnowszych map na CD-R Gdzieś we wcześniejszych postach dodałem link do mapy 2009 i do strony z mapami do ściągnięcia... ostatnio miałem mało czasu więc trochę wypadłem z tematu ale obiecuję, że się poprawię!!! hehe Pozdrawiam
  9. Witam Rozmawiałem z człowiekiem, który zajmuje się podłączaniem aut pod komputer i mówił mi, że przez kabel można zmienić język pod licznikami jeżeli jest zwykłe radio. W naszym przypadku czyli duża navi (16:9) tą opcję przejmuje komputer navi Pozdrawiam
  10. Witam Zacznę od pozdrowień i podziękowań dla kolegi dareckx1, który bardzo mi pomógł podczas moich problemów z navi. wracając do tematu, to kilkakrotnie testowałem v32 na różne sposoby w Mk3 i nic... tylko czarny ekran navi i zgaszony power na czytniku, mimo że pojawia się komunikat o przygotowaniu do ugrade'u softu. Co do języka polskiego w Mk3 to u mnie poszło to: http://rapidshare.com/files/135678948/soft_bmw_iso2.rar.html hasło: S5aE839Sd23eR84a2e89rXX5wew66D588e5D58efWD55dw5ddw5d1wWD210044wddwd Jest to jakieś spolszczenie bez fotoradarów i widoku 3D (ale działa i jest ok). Warto sprawdzić czy nie da rady dołożyć tutaj tych dodatków, które ma soft v32... jak wyciągnąć płytę bez rozkręcania czytnika? ja to robię tak: - zamykam auto, ale klapa bagażnika pozostaje otwarta, - wciskam i trzymam eject przez 2-3 minuty (długo...), - puszczam przycisk i wciskam go ponownie. płyta wyskakuje!!! wkładam soft z powyższego link'a i wszystko jest po staremu...
  11. a jakie jest hasło przy rozpakowywaniu??? Pozdrawiam
  12. Witam Dołączam się do pytania, który termostat trzeba wymienić? U mnie na trasie e7 do Warszawy też nie daje rady ustawić się do pionu, dopiero jak go mocno przyciskam albo na postoju zaczyna się powoli dźwigać... Pozdrawiam
  13. witam Miałem taki problem z moim 525d przy około 15 litrów paliwa w zbiorniku gasł silnik (komunikat Fuel injection system!). Na forach przeczytałem że to pompa w zbiorniku paliwa. Diagnoza była trafna tym bardziej, że po przekręceniu kluczyka (w pozycji 1) słychać było jak pracuje pompa pod fotelem kierowcy (ważne aby nie montować zamienników - gwarancją jest oryginał => PIERBURG) dostęp do pompy jest dosyć dobry, jednakże trzeba podnieść auto. Zanim doczytałem się, że to wina pompy w zbiorniku, nie wiedząc że nie ma paliwa w wężu paliwowym wielokrotnie przekręcałem kluczyk i trochę przytarłem pompkę pod siedzeniem kierowcy. wynikiem tego autko coraz częściej przerywa podczas przyśpieszania, a pod koniec obrotomierza traci moc - jest to skutek tego, że pompa pod siedzeniem nie jest w stanie nabić odpowiedniego ciśnienia (powinno być 4 bary) i kwalifikuje się do wymiany. Po tym jak zgasł silnik pojawił się komunikat Fuel injection system! gdy uzupełniłem paliwo silnik nadal nie był w stanie sam "zaciągnąć" paliwa ze zbiornika (przeźroczysty wężyk pomiędzy filtrem paliwa a silnikiem był pusty). Ja poradziłem sobie w ten sposób: - Odkręciłem przeźroczysty wężyk nalałem do niego ropy i przykręciłem, po czym przekręciłem kluczyk na pozycję 1 (paliwo zostało wyssane) - operację powtarzałem do czasu kiedy w wężyku zginęły ostatnie pęcherzyki powierza - następnie odpaliłem auto - kluczyk w pozycji 2 (poszła spora chmura z rury) Przy kolejnym odpaleniu silnika nie było już komunikatu Fuel injection system!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.