Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam następujący problem w moim e39 , po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyków zapalają mi się światła stop, jeżeli włożę kluczyk z powrotem i przekręcę na 2 pozycję, stopy gasną i podczas naciskania pedału hamulca działają normalnie.Powtarzałem parę razy sekwencję i ciągle to samo. Może ma ktoś pomysł co to może być, z góry dzięki za pomoc.
Opublikowano
Ja osobiście bym się tym nie zajmował. Przecież jak wyjdziesz z auta to nikt Ci tego stopa wciskać nie będzie. Ale jak chcesz zlikwidować usterke to proponuje podłączenie pod kompa. Na czujnik stopu to nie wygląda. Jakiś moduł.
Opublikowano
Sorry żem nie doczytał. Wiesz niedziela wieczór. Moduł Ale komp chyba będzie niezbędny.
Opublikowano

To pewnie coś się w LCMie pokręciło. Sprawdź, czy przypadkiem go woda gdzieś nie zalała.

A jak nie to na kompa trzeba jechać i sprawdzić błędy.

Opublikowano
Moduł sterujący światłami, jest w prawym przednim słupku (przy nogach pasażera). Możesz zdjąć ten plastik (zatrzaski) i zobaczyć czy nie ma mokro.
Opublikowano
Samochód rano nie odpalił :x mimo, że wyjąłęm żarówki od stopów na noc żeby sie nie rozładował aku, to i tak nie pomogło. Jest jeszcze jeden objaw, po wyjęciu kluczyków dalej podświetlają się te znaczki od świateł przy pokrętle włączającym światła, żadne inne się nie świecą tylko te.. wieczorem spróbuję obczaić tego LCMa bo narazie nie miałem czasu.
Opublikowano
Mam jeszcze jedno pytanie, czy to świecenie stopów po wyjęciu kluczyka i problem z LCM może być spowodowany tym , że w samochodzie są założone nieoryginalne xenony HID? Może to jakoś negatywnie wpływać na pracę tego modułu? Generalnie są już w samochodzie jakiś czas i wcześniej nie było problemów.
Opublikowano

Jeśłi chodzi o nieoryginalne, włożone HIDy to u mnie był taki cyrk, że jak padał jeden palnik to po włączeniu ksenonów zaczynały mi mrugać np kontrolki na liczniku - jak stroboskopy. Wystarczyło wyłączyć HIDy i wszystko było ok. Ale nie było czegoś takiego, ze po wyjęciu kluczyka jakieś wariacje świateł się zaczynały. Więc trudno powiedzieć czy to przez HIDy czy nie. Zależy jeszcze jakie HIDy zamontowane - najtańsze czy z takimi konkretniejszymi przetwornicami. Ja do siebie zakupiłem HIDy, które kosztowały 799pln (najtańsze wtedy mogłem już zakupic za bodaj 150pln) - przetwornice są produkcji japońskiej i dostosowane do nowocześniejszej elektroniki - takiej jak w e39. Teoretycznie te najtańsze badziewia HIDowe mogą różne cyrki robić. Ale ja bym chyba obstawiał, ze to coś z LCMem się dzieje - kwestia tylko czy to przez tanie HIDy się LCM rozstroił czy może gdzieś woda na niego leci.

Pzdr.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Miałem identyczny problem w mojej buni, przyczyna byla banalna, zaczne od tego że mieszkam w Danii i jak wiadomo desz pada tu co drugi dzień, i w samochodzie w bagażniku pod podłogą nazbierało sie troche wody, w której leżała wiązka kabli i wtyczki jakieś. po osuszeniu wszystkich wtyczek kabli itd wszysto wróciło do normy. Może przeglądni sobie czy nie masz gdzieś wody, zawilgniętych przewodów, nózż widelec coś znajdziesz. Aha i kierunki też mi świrowały czasem. Pozdro i powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.