Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat katalizatorów jest szeroko opisany na forum jednak chcę być pewny co zrobić:

wiem,że w starszych silnikach na poj. vanosie wycięcie katalizatora nie pwoduje komplikacji typu wywalanie błędów ale czy tak jest w moim modelu: 523 na podwójnym vanosie bo cos mi się obilo o uszy że może być taki problem? Mam kompletnie zapchany katalizator i wolałbym uniknąć kupowania nowego- co radzicie, może ktoś jezdzi bez i nie ma problemów?

Opublikowano
Wiem,że najlepiej wstawić nowy ale chciałbym otrzymać odpowiedz : czy wycięcie/wybebeszenie katalizatora w moim silniku nie spowoduje problemów?
Opublikowano
Twój silnik ma dwa katy i cztery sondy lambda przed katem i za katem. Wycięcie kata nie wchodzi raczej w gre bo będą błędy a moze nawet silnik przejdzie w tryb awaryjny. Poszukaj zamiennika lub ostatecznie jakąś używke z angola z małym przebiegiem.
Opublikowano
Dzięki o taką odpowiedz mi chodziło- czytałem o wycięciu kata ale w pojedyńczym vanosie a co do mojego nie byłem pewny. Będę musiał znaleść coś w rozsądnej cenie bo nie ma jazdy- wiekszość koni gdzieś pognała.
Opublikowano
Przy M54 w E39 nie ma praktycznie żadnej rzeźby, poza tym że sondy przed katem nie są wpięte w swoje oryginalne uchwyty (angole mają dłuższe przewody). Wszystkie mocowania do silnika i reszty układu wydechowego pasują P&P.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.