Skocz do zawartości

Bmw e36 coupe przekładka z 1.8is na 2.5tds - pytania.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
i nie ma silnika ktory jest dynamiczny i mało pali no ludzie cos za cos.... najlepiej kupic limuzyne z silnikiem 200km który pali 7 l na 100 km :) no to chyba jeszcze hybryda ale nie male pieniadze
Opublikowano
poza tym to V6 :shock: :8) a że paliwożerny to już trudno, coś za coś...

 

O czym ty rozmawiasz jakie V6 :mad2:

 

 

Tzn. R6, naoglądałem się za dużo Mad Maxa...

Opublikowano
ja od siebie dodam ze polecam gaz 4 generacji. Kupiłem 1.8is z 3 letnią taką instalacją, w tej chwili ma 286 tys na liczniku i nic mu sie nie dzieje, oprocz tego ze wydaje mi sie ze ma slabsza kompresje, bo jak odpalam to musze ze 3 sekundy pokręcić, a też nie wiadomo ile ma faktycznie zrobione
Opublikowano
To że musisz trochę dłużej pokręcić to zapewne właśnie wina LPG, też tak miałem po założeniu gazu, dokładnie po roku ten efekt zniknął całkowicie z dnia na dzień sam :8) Wiele aut widać na parkingach mających instalację LPG które dość długo kręcą przy odpalaniu.
Opublikowano

:shock:

Mam sekwencję i żadnego długiego kręcenia nie ma, bo odpala na benzynie, a przełącza na gaz po dojściu do zadanej temperatury. Jazda na benzynie a LPG praktycznie nie do odróżnienia.

Opublikowano
Wiem że się odpala na benzynie i przechodzi przy danej temperaturze bądź obrotach, chodzi oto że nieraz występuje coś typu, zostaje trochę gazu i musi trochę poobracać żeby odpalić na benzynie lub też w innych sytuacjach, temat wiele razy wałkowany na forach LPG. Nikt nie mówi przecież że występuje to we wszystkich samochodach...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.