Skocz do zawartości

KermitNH

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KermitNH

  • Urodziny 04.02.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318is Coupe 1992
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia KermitNH

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. witam. mam do sprzedania 2 mechanizmy szyb jakbys chcial tanio puszcze :D
  2. to jest kolejny dowod na to ze masz uklad zapowietrzony i brakuje wody. nie masz pelnego obiegu i woda nie dociera do reduktora lpg dlatego nie moze uzyskac odpowiedniej temperatury zeby sie przelaczyc
  3. a probowales np wylac caly plyn i wlac go jeszcze raz ?
  4. ale stwierdzil to po wymianie czy przed? jesli chodzi ci o brak cieplego powietrza z nawiewow to na 99% brakuje plynu i uklad jest chlodzenia jest zapowietrzony
  5. kolego a co to za problem kupic uzywana oslone i samemu ja wymienic ? dodam ze oslony zazwyczaj pekaja kiedy za mocno dokreci sie jedna ze srub. prawdopodobnie ten "specialista od bmw" za mocno dokrecil ta obudowe i poszla sie je... tez raz kupowalem ten termostat i wiem ze jest w nim bardzo twarda uszczelka i dokrecajac obudowe trzeba uwazac
  6. mozesz miec uszkodzony wlasnie ten elektrozawor
  7. witam. z tego co kojarze to nie dziala ci odprowadzanie oparow ze zbiornika paliwa. przeczytaj ten temat i bedziesz wszystko wiedzial http://moto.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=30555
  8. a skad wzielo sie pekniecie na oslonie termostatu?
  9. witam. z tego co piszesz mozna wywnioskowac ze na 99,9% brakuje plynu w ukladzie chlodzenia. to ze stan jest w zbiorniczku wyrownawczym nie znaczy ze plynu jest dosc duzo. czy odpowietrzyles dobrze uklad kiedy wymieniales termostat ? prawdopodobnie uklad jest zapowietrzony. napraw wszystkie przecieki bo silnik kiedy pracuje wytwarza podcisnienie przez ktore tracisz jeszcze wiecej plynu. ja tez tak mialem ze plyn uciekal mi bardzo powoli spod zbiorniczka wyrownawczegoi ku mojemu zdziwnieniu bylo to widac tylko na zamknietym korku wlewy plynu. zanim go odkrecilem stan plynu byl ponizej minimum ale kiedy go odkrecilem tylko zabulgotalo w silniku i plyn ktory byl zassany do silnika wyplynal spowrotem do zbiorniczka wyrownawczego. wyciek zalatalem uszczelniaczem do chlodnic w proszku firmy K2. to bylo 2 miesiace temu od tamtej pory odpukac wszystko chodzi miodzio, plyn nie ubywa, podcisnienie sie robi i kiedy odkrece koren plynu nie przybywa ps napraw wszystkie nieszczelnosci jak najszybciej bo zrobi sie za duze cisnienie i wydmucha ci uszczelke pod glowica
  10. po co chcesz robiuc reset ? wyciagnij zegary (2 srubki) rozkrec zegary (5 srubek torx) i przesun wskazowke. 20 min roboty MAX
  11. w sumie jak sie zastanowic to wlasnie po odpieciu zasilania od przeplywki powinien gasnac silnik bo przeciez odcina doplyw powietrza
  12. podpinalem juz ze 4 razy i tylko 2 razy pokazal blad przeplywki ale po skasowaniu bylo ok
  13. hmm dziwne. u mnie kiedy odepne zasilanie od przeplywki to auto odrazu zaczyna dlawic i gasnie w strasznych meczarniach :D
  14. jesli powolutku ci sie saczy to moze sprobuj uszczelniacz chlodnic w proszku. mi ciagle uciekal plyn mniej wiecej pol litra na miesiac, wsypalem ten proszek uprzednia rozrabiajac z mala iloscia plynu i odpukac nie ubywa go juz a jezdze na tym ponad miesiac ps mi plyn uciekal spod weza ktory idzie do zbiorniczka wyrownawczego bo waz juz jest wyrobiony i nie chcial dobrze lapac tych garbow na laczeniu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.