Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc

od 2 dni mam problem z samochodem (E34 525 24V 91r okolo 300tys/km + gaz) objawia sie tak ze jak czasami skrecam w lewo i dodam mocniej gazu (ale bez przesady) to samochod potrafi mi zgasnac (zadusza sie). Nastpenie przez 3min nie moge go odpalic tak jak by sie zalal. W tej chwili jak skrecam to musze robic to powoli zeby mi nie zgasl. Z tego co zauwazylem to dzieje sie tylko przy skrecaniu w lewo (w prawo jest ok).

Czy macie jakis pomysl czy zostajemi tylko warsztat ??

Opublikowano
obstawiam blokowanie paska przez pompę od wspomagania (ale to tylko pomysł) :roll:

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
mogę sie założyc że dzieje sie tak tylko na gazie! ale sprawdź jeszcze na benzynie! ja mialem tak kiedys w punto I i wystarczyło zmienić kierunek wlotu powietrza do filtra
Opublikowano
Miałem to u ojca w Mitsubishi z gazem i działo sie to tylko przy ostrym skrecaniu z wysoką predkościa i była to wina gazu
The ultimate driving machine
Opublikowano

Panowie czy wy umiecie czytać. :modlitwa:

Napisałem że odłączyłem gaz i na benzynie miałem ten sam efekt.

Po drugie co mnie interesuje jak piszecie "miałem to samo, ojciec też tak miał" i co z tego napiszcie konkretny jak zostało to usunięte, bo takie odpowiedzi mi w niczym nie pomogą a tylko zaśmiecają wątek.

 

A co do samego problemu to tak jak pisałem na początku posta nic sie nie zmieniło. Dodatkow zauważyłem po wczorajszych jazdach na parkingu, że jak mam wieksze obroty i skrecam w lewo (az piszczy) to jest ok natomiast jak mam niskie obroty i skręcam w lewo i mocniej wcisne gaz to mam efekt zaduszenia silnika (1 lub 2 bieg na tych mi sie zdarzyło). Dzieje się to na benzynie i gazie.

Wygląda to tak jak by dostawał za dużo paliwą może powietrza ale co to ma wspólnego ze skręcaniem w lewo :duh:

 

Teraz jeżdże po warszawie spokojnie tzn spokojnie wychodzę z zakrętu (skrzyżowania) i wszystko jest OK ale jak bym wcisnął to awaryjne czekam 2-3min i jade dalej

:evil:

Opublikowano

zmień kierunek wlotu powierza jesli tego jeszcze nie probowales.

mialem tak w nissanie, zakleiłem wlot powietrza i wywierciłem dwa duze otwory skierowane do góry, problem znikł.

pozdro

Opublikowano

Witam

To jest sygnal,zeby nie glosowac na lewice :D

Atak powaznie to sklaniam sie do sprawy z pompa wspomagania.

Sprobuj zdjac pasek i poskrecaj .

Jak nie bedzie wyjscia to nie skrecaj w lewo

pozdrawiam

:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skręcaj tylko w prawo. Następny proszę.

 

(A myślałeś o tym, że jak dzieje się coś nietypowego i nikt nie wie, o co chodzi, to warto się uśmiechnąć do specjalistów i mieć po kłopocie?)

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.