Skocz do zawartości

PUKANIE PRAWEJ STRONY ZAWIESZENIA NA BRUKU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie obstawiaj od razu najgorszego. Najprawdopodobniej masz juz luzy na swozniach wahaczy lub lacznikach stabilizatora. Jedz na diagnostyke niech przetrzepia zawias.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

potwierdzam słowa przedmówcy. u mnie jest podobny objaw na lewym przednim kole. gdy jade szybko nic nie słychać a przy wolnej jeździe na bruku lub łatanym asfalcie słychać stuki. diagnoza: do wymiany dolny wahacz, wybił się sworzeń. podobnie może być w twoi przypadku.

pozdrawiam.

Opublikowano
miałem to samo u mię był 1 łącznik stabilizatora i drążek kierowniczy po wymianie cisza.
Opublikowano

Witam!

Ja też wczoraj przy niedzieli wymieniłem łącznik stabilizatora w przednim lewym kole. Też pukał na bruku, przy przejeździe przez tory kolejowe, itp. Po wymiance cichutko i sztywniej wyczuwalnie, cisza jest wyraźna. Miałem te stuki od nabycia auta (12 tys km temu) i dopiero teraz słyszę różnicę, jest spora zmiana. Wymieniałem sam, banał, płaciłem po znajomości 74,88 zł dokładnie za Lemfordera. Mam M-Technik i tam są grubsze te podkładki przy łączniku, więc zostawiłem stare, nie było na nich nawet śladu rdzy.

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano
Witam!

Ja też wczoraj przy niedzieli wymieniłem łącznik stabilizatora w przednim lewym kole. Też pukał na bruku, przy przejeździe przez tory kolejowe, itp. Po wymiance cichutko i sztywniej wyczuwalnie, cisza jest wyraźna. Miałem te stuki od nabycia auta (12 tys km temu) i dopiero teraz słyszę różnicę, jest spora zmiana. Wymieniałem sam, banał, płaciłem po znajomości 74,88 zł dokładnie za Lemfordera. Mam M-Technik i tam są grubsze te podkładki przy łączniku, więc zostawiłem stare, nie było na nich nawet śladu rdzy.

PZDR!

 

A wymieniajac łacznik stabilizatora z przodu trzeba auto podnieśc czy mozna wymienić na plecach :-)?

Opublikowano
A wymieniajac łacznik stabilizatora z przodu trzeba auto podnieśc czy mozna wymienić na plecach ?

 

Kolego trzeba auto podnieść z jednej strony, ja użyłem w tym celu podnośnika hydraulicznego "żaby" oraz odkręcić właściwe koło. Odkręcasz, wybijasz łącznik i wymieniasz. Ja musiałem ścisnąć trochę zawiechę tak, aby dało się ten łącznik wyjąć, bo się zaklinował konkretnie. Guma osłaniająca jeden ze sworzni moich łączników była już poszarpana, luzy na nich straszne...po wymianie cichutko i sztywno. No i Lemforder za 75zł/szt - grzechem było nie kupić. Wymieniaj śmiało!

!PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.