Skocz do zawartości

E34 524TD Przegrzewa się !!!


general-77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam bardzo męczący problem, PRZEGRZEWANIE SIĘ!!! Głowica była na teście szczelności i jest oki, termostat wymieniony na nową sztukę, układ odpowietrzony ogrzewanie jest , pompa jest oki, nadmiernego ciśnienia nie ma w układzie, a po przejechaniu kilku kilometrów skazówka pnie się nieubłaganie do czerwonego pola. Nie ma znaczenia czy jest ciepło, czy zimno. Ktoś ma jakiś pomysł :?: :?: :?:
BMW E34 525 TDS 96' TOURING
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Z tym termostatem, nowa sztuka i nie otwiera? Układ jest odpowietrzony bo ogrzewanie działa prawidłowo, wisko raczej nie za krótki dystans, temp. dochodzi do pionu prawidłowo, jest przez kilkaset metrów oki i nagle skazówka w prawo no i koniec jazdy! Nie ma znaczenia czy jest ciepło, zimno. A jeszcze sprawa tej chłodnicy? Może być zatkana i nie ma pełnego przepływu?
BMW E34 525 TDS 96' TOURING
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że, trudności z odpowietrzeniem układu chłodz. są, to ja niestety dobrze o tym wiem. W roku 2007 miałem identyczne objawy,(duże ciśnienie w układzie ) i niestety diagnoza była: pęknięcie na 3 i 4 cylindrze. Głowica była spawana tak, że moje podejrzenia padły na nią. Test na szczęście wyeliminował głowice, co może być jeszcze nie tak????? Dodam, że ostatnio wymieniłem także chłodnice na nową sztukę. Spokój miałem zaledwie dwa dni i znowu to samo skazówka tuż przed czerwone pole!!!!!!!!!!!!!!
BMW E34 525 TDS 96' TOURING
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podobny problem miałem u siebie zimową porą (z tym, że ja mam silnik benzynowy) i okazało się, że chłodnica była "zamulona". Ale jeśli u Ciebie chłodnica była wymieniana na nową to nie mam pojęcia co to może być. Może tak jak Ci piszą spróbuj odpowietrzyć porządnie. Pozdrawiam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie tu ewidentnie nie ma obiegu plynu. Wiec jezeli glowica odpada to zpozostaja 3 rzecz: pompa, termostat, visco przy czym to ostatnie raczej odpada bo mowisz o kilku kilometrach. Napisz jak sprawdzales pompe skoro jestes jej pewny. Mozesz rowniez wyciagnac calkiem termostat i zobaczyc co bedzie jak bedziesz jezdil bez niego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez termostatu jestem już prawie tydzień i jest oki. Wisko działa na 100%, jeżeli podjeżdżam pod duże wzniesieni to temp. jest w pionie. Spróbuje jeszcze pojeździć bez termostatu i dalej obserwować. Pompę osobiście nie dawno wymieniałem, po dodaniu gazu pojawia się strumień płynu z przewodu odpowietrzającego.
BMW E34 525 TDS 96' TOURING
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.