Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Heja,

 

Nawet przy malym odchyleniu kierwonicy w lewo lub prawo slysze takie jednorazowe pukniecie, dzwiek wydobywa sie ze srodka, znajomy mowil ze to normalne ale jakos w to nie wierze, auto ma maly przebieg wiec tym bardziej nie powinny byc zadnego stukania.

 

Jakies pomysly ?

Opublikowano

Witaj, po pierwsze polecam opcję szukaj, miałem to samo u siebie przy przebiegu 3000km i bardzo mnie to irytowało. Na gwarancji wymieniono wałek w przekładni kierowniczej, po wymianie stuka ale tylko przy jeździe do tyłu. Śmieszne prawda ;)? pozdrawiam

P.S. Jest to raczej typowe zjawisko w tym aucie i nie masz się czym przejmować.

Opublikowano

Witam,

U siebie mam to samo, ruszam lekko w prawo stuk w lewo stuk. Byłem z tym u mechanika od BMW, stwierdził że prawdopodobnie

to taśma. Jest tam jakiś bolec który dostał zbyt duży luz i stuka.

Pozdrawiam.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
panowie, miałem identyczny przypadek z tymi stukami w kierownicy, 2 minuty i po problemie, wystarczy wejść pod samochód i dokręcić śrubę na krzyżaku między kierownicą a maglownicą. Wytłumaczcie mechanikowi a on z pewnością będzie wiedział o co chodzi.
Opublikowano
Ja tak mam i w 1ce i w 3ce.Nie ma to wpływu na zakres obrotu,ani nie odbija się to na prowadzeniu auta.Pozdrawiam:)
Kubica GO!
Opublikowano
u mnie tam nic nie puka, za to skrzeczalo przy delikatnym nawet skrecaniu kiera ale wystarczylo napchac smaru i po klopocie
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
u mnie tam nic nie puka, za to skrzeczalo przy delikatnym nawet skrecaniu kiera ale wystarczylo napchac smaru i po klopocie

 

A gdzie kolego napchać tego smaru? Również mam delikatne piszczenie ale tylko przy bardzo wolnej jeździe i dźwięk ten dochodzi gdzieś spod kolumny.

Dodatkowo kierownica lekko skręciła w lewo przy jeździe na wprost.

 

pzdr.

Michał

Opublikowano

a u mnie są jeszcze inne objawy:

1. przy skręceniu kół do końca słychać lekki stuk i w lewo i w prawo ale niestety nie zawsze (a może to dobrze)

2. buczenie przekładni kierowniczej takie jakby brakowało płynu do wspomagania ale po sprawdzeniu stan jest idealny a i kolor płynu jest prawidłowy dodatkowo brak zapocenia jakiegokolwiek z węży

może mi się wydaje albo jestem jakiś przewrażliwiony (do tej pory jeździłem głównie VW i tam było zdecydowanie ciszej i do tego kierownica chodziła zdecydowanie lżej)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.