Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od niedawna gdy stoję w korku i silnik dostaje wysokiej temp, odłącza mi się połowa cylindrów. planuje zmienić kable WN ale czy to aby napewno to? ostatnio wymieniałem uszczelki pod pokrywami zaworów, i złapałem kolektory na warstwe silikonu tzw płynnej uszczelkido 300 stopni. czy możliwe jest, że po złapaniu wysokiej temp, silikon robi się płynny i silnik łapie lewe powietrze? na zimnym silniku jest wszystko ok. proszę o jak najszybszą odpowiedź...
Opublikowano
Co to znaczy dostaje wysokiej temperatury, jak daleko się wychyla wskazówka temperatury. Jeżeli masz wisko super, to nie powinno się wogóle wychylać, u mnie już ma swoje lata, więc wychyla się tak o dwa milimetry maks w korkach i temperaturze zewnętrznej powyżej 30 stopni. Nic mi nie wiadomo o wyłączaniu połowy cylindrów w związku z temperaturą, u mnie dwa razy się zagrzał, ze względu na pękanie węży, nigdy się połowa nie wyłączyła. Powodów może być kilka, od pompy, regulatora ciśnienia paliwa, czujników położenia wałków, cewki, to tak na szybko. U mnie działy się różne przygody, ale nigdy mi się połowa nie wyłączyła.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
U mojego Kolegi wyłączała sie jedna strona jak zawieszał mu sie ten silniczek od przepustnicy...?Chodzi mi o ten silniczek zamiast linki gazu...i jak nim poruszał albo stuknał czyms w niego to od razu zaskakiwał.Moze u ciebie jest to samo.Pozdrawiam.
Opublikowano
Generalnie odlaczenie sie polowy cylindrow w M70 oznacza przejscie w tryb awaryjny. Przyczyn moze byc sporo, od nieszczelnosci w dolocie do przypchanego ukladu wydechowego. Niestety, po kolei trzeba sprawdzac wszystko, no i oczywiscie odczytac bledy z komputera.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
witam, narazie wszystko jest ok, zresetowalem komputery przez odlaczenie akumulatora, kontrolka jest sprawna i zapala sie tylko na chwile przy przekreceniu kluczyka w druga pozycje. Mimo to i tak wymienie kable, swiece itd, bo zamierzam zainwestowac w te auto okolo 10000zl wraz z instalacja lpg, oczywiscie sekwencja.(wiem ze lpg do v12 to glupota ale moj przebieg to 30-40tys km rocznie) planowalem dokupic sobie e38 jakis tds albo diesel, ale wszystkie co ogladalem to trupy, a w mojej e32 niewiele brakuje do stanu idealnego. zreszta, nie mam zamiaru sprzedawac e32 za grosze i bede sie nia poruszal az, calkiem wyzionie ducha. Pozdrawiam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
I panowie i Panie znów ten sam problem... gdy silnik osiągnie temp. roboczą odłącza się połowa silnika, najczęściej dzieje się to gdy słychać szum wiska. Proszę o jaką kolwiek pomoc, może jakiś czujnik temperatury?
Opublikowano
I panowie i Panie znów ten sam problem... gdy silnik osiągnie temp. roboczą odłącza się połowa silnika, najczęściej dzieje się to gdy słychać szum wiska. Proszę o jaką kolwiek pomoc, może jakiś czujnik temperatury?

 

sondy i przepływki sprawdzałeś?

Opublikowano
Gazu nie mam, więc przepływomierze też mogą być uszkodzone? Sond nie sprawdzałem, jest wogóle jakiś sposób, aby sprawdzić te dwa przyrządy bez komputera? Nie wiem czy w mojej mieścinie ktoś ma komputer diagnostyczny do e32. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.